Свържи се с нас

Икономика

Марката е всичко

Published

on

Брандът е социална група. Ако преди е означавал преди всичко определено качество и дизайн, днес означава принадлежност към определена лайфстайл категория. В наши дни брандът не е просто маркетингово понятие, а наука, която изисква познания по психология, социология, история, икономика, съчетани със силен пазарен нюх. Може да ви звучи пресилено, но в морето от стоки и услуги, марката е всичко. Брандът носи посланиеи манипулира потребителя да му служи и да му принадлежи. Дава не само авторитет, който клиентът приема като необходимост, но дори самоличност. Отъждествява те с останалите и характеризира стила ти на живот – дали си пътешественик, или юпи, или спортен тип, дали си facebook маниак или предпочиташ светлината на прожектора….

Може би ще разочароваме много хора, които в момента работят над своя бранд, но такъв се създава трудно. Той е рядко явление, изгражда се бавно, изисква огромен ресурс от време, хора и пари. Отстрани изглежда лесно – едно добро име, едно хубаво лого, малко реклама, качествен продукт и готово. Това е само стартовата позиция, на която обикновено има още хиляди като вас, изпълнили същите условия.След това идва надстройката, от която зависи, дали брандът ще остане в историята или ще бъде един от онези, които наемат магазин, пребоядисват го и след 6 месеца на витрината вече има табела „Ликвидация”. Необходими са нечовешки усилия, пълна отдаденост, безусловна мотивация, опит, екип, визия за бъдещето, която е напред с поне пет години,търговски нюх, умение да поемаш риск и отговорност, умение да губиш и да влагаш умно спечеленото. След това (може би)ще дойде наградата – пазарен дял, добър имидж, разпознаваемост, твоя социална група.Това е цената на бранда.

Можеш ли да я платиш със своя живот и живота на няколко поколения след теб? Ще го направиш ли тук, в България, където публиката е затворила вратата си към българското?Защото през 1989 сменихме комсомолските униформи с дънки, но много продължиха да мислят като в соцвремената. Все още има хора, коитосе срамуват и избягват да пазаруват от местни фирми, въпреки че тези фирми саги задминали като постижения и те често дори не могат да си позволят да ги имат. Българияе страна на дистрибутрите, именно защото и инвеститорите са убедени, че вносът е по- конкурентниятпродукт и така също диктуват отношениекъм местните дизайнери.

Свръхочакванията на българския клиент, българските производители да предлагат качество и имидж на Прада, но на цена под тази на Bershka, прави нещата още по- трудни, а вероятността скоро да имаме варианти на успешен бранд – минимална.

Икономика

„Интер Пауър“ изгради фотоволтаична централа върху сграда на ОПТ – Габрово

Published

on

Габровската компания Интер Пауър, лидер с дългогодишен опит в сферата на изграждане на фотоволтаични системи и внедряване на енергийно ефективни решения в индустриални и търговски обекти, реализира фотоволтаична централа върху покрива на сграда, стопанисвана от Общински пътнически транспорт.

Фирмата бе избрана за изпълнител на проект за изграждане на фотоволтаична електроцентрала, иницииран от „Енергийна общност Габрово“. Върху покрива на зданието е изградена съвременна фотоволтаична система, с инсталирана мощност от 150 киловата(kWp). Използвани са общо 256 високоефективни соларни модули, с номинална мощност между 570 и 590 Wp.

Електроцентралата е оборудвана с пет трифазни хибридни инвертора от серията Deye SUN, които осигуряват висока ефективност на преобразуване и позволяват последващо надграждане на системата с акумулиращи устройства за съхранение на енергия. Всички компоненти са с дългосрочни производствени и експлоатационни гаранции, включително 30-годишна линейна гаранция за мощността на панелите. 

Интер Пауър е утвърдена габровска компания с над десетгодишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на фотоволтаични системи, системи за индустриално и битово LED осветление, електроизграждане и умни решения за енергийна автоматизация. Фирмата е партньор на водещи производители и притежава множество успешно реализирани проекти както в частния, така и в публичния сектор, включително обекти, изградени с европейско финансиране.

Зареди още

Икономика

Без опашки по бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово

Published

on

По бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово няма образувани опашки от желаещи да се запасят с гориво – тенденция, каквато някои медии в други градове на страната анонсираха.

Това установи репортер на „Габрово Нюз“, извършил проверка край двата обекта на веригата, представена и в нашия град. Те се намират в района на Дома на хумора и сатирата и в квартал „Бичкиня“ на бул. „Хемус“.

Процесът по зареждане на автомобили се осъществява нормално и без напрежение, като служителите изпълняват спокойно своите ангажименти около колонките и зад касите.

Хора, пълнещи варели, цистерни, пикапи или наливащи стотици литри гориво в други съдове, не се забелязват по двете бензиностанции и паника в столицата на хумора няма! Всичко е спокойно и протича по обичайния си ред, видя още репортерът на медията ни.

Междувременно от компанията изпратиха до медиите, включително и до „Габрово Нюз“, своя официална позиция относно разпространяването на невярна информация по отношение прекратяване на дейността на обекти на територията на страната.

Тя гласи:

„Във връзка с разпространяваната в някои медии невярна информация за уж предстоящо прекратяване на дейността на мрежата от бензиностанции „ЛУКОЙЛ“ на територията на Република България, официално заявяваме, че всички обекти от търговската мрежа на компанията функционират и ще продължат да функционират в нормален режим.

Няма никакви основания за прекратяване на тяхната дейност. Бензиностанциите са напълно обезпечени с гориво.

Разпространяваните твърдения за спиране на работата са неверни, спекулативни и подвеждащи.“

Зареди още

Икономика

Studio New Era с инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес

Безплатен уебсайт редизайн до края на месеца.

Published

on

Studio New Era стартира национална инициатива за подкрепа на малкия и среден бизнес, насочена към развитието на модерно и ефективно онлайн присъствие.

Проектът предлага възможност на фирми с остарели уебсайтове или онлайн магазини да получат напълно безплатен редизайн и актуализация – без финансов риск и без първоначслни разходи.

След обновяването, бизнесите ще имат възможност да продължат да използват услугата чрез месечен абонамент, който включва пълна поддръжка, актуализации и цялостно управление на тяхното онлайн присъствие.

Инициативата е част от концепцията на студиото „Уебсайт като услуга“ – иновативен модел, който дава достъп на малки и средни бизнеси до професионални дигитални решения, без да се налага голяма първоначална инвестиция. Ще бъде валидна до края на месец Ноември.

„Нашата цел е да помогнем на бизнеса в региона на Габрово и в цялата страна да се развива дигитално, да бъде конкурентоспособен и видим онлайн. Вярваме, че всяка добра идея заслужава съвременно представяне в интернет“, споделят от Studio New Era.

Повече информация за кампанията и формуляр за участие са достъпни на: www.studionewera.com/bezplaten-website-redesign.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица