Свържи се с нас

Икономика

Бранд „България“ ще осигури на страната ни да е целогодишна туристическа дестинация

Published

on

снимка: novini.bg

снимка: novini.bg

Една от основните цели за разработването на цялостен бранд „България“ като туристическа дестинация е да бъде преодоляно еднопластовото разбиране за страната ни, като ще й осигури база за дългосрочна ефективна комуникация. Това заяви днес във Велико Търново заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Съгласно стратегическите цели за развитие на туризма в България страната трябва да се развива като модерна, целогодишна дестинация, със специфичен облик и характерна национална идентичност на средата (природна, архитектурна, културна), запазени културни традиции и съхранена природа.

На срещата Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) запозна представители на туристическия бизнес, туристически сдружения и медии с резултатите от първата фаза на проекта „Разработване на бранд „България,  продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт“. Бяха представени резултатите от маркетингови проучвания за възприятията и познатостта на България като туристическа дестинация и нагласите на потребителите спрямо местните туристически продукти, както и стратегическите насоки за предстоящото разработване на бранд „България”. Допълнително бяха споделени и обсъдени добри практики при създаването на марки за конкретни дестинации.

Експертите посочиха, че  ефективното маркетиране на бранд „България” трябва да има за цел да внуши усещане за качество на предлаганата туристическа услуга. Крайната цел е настоящото възприятие на страната като „евтина дестинация“ да се превърне в „добро съотношение между качество и цена“. Допълнително ще трябва да се развие образът на страната от „морска“ дестинация в страна, предлагаща добри възможности и за други типове туризъм и да се формира връзка в потребителското съзнание между България и възможностите за разглеждане на забележителности.

Изследванията в България и на 10 чуждестранни пазара сред туристи и туроператори и тураегнти, показват недвусмислено, че България е малко позната туристическа дестинация, свързана основно с добри възможности за морски туризъм и достъпна цена. На този етап България има еднопластов имидж в съзнанието на чуждестранния турист, който обаче е много по-позитивен сред тези, които вече са били на почивка в България през последните 2 години. Този факт говори за висока удовлетвореност и е предпоставка за повторни посещения и лоялност към дестинацията.

В съзнанието на българския турист страната има доста по-ярко и отличимо присъствие.  Красивата природа и умереният климат, подходящ за туризъм, са най-открояващите се  характеристики. За разлика от чужденците, българите категорично свързват страната ни с богато историческо наследство.

Освен България, проучванията обхващат и 10 чуждестранни пазара (Великобритания, Германия, Гърция, Украйна, Русия, Сърбия, Румъния, Турция, Швеция и Чехия). Изследвано е мнението на 3600 чуждестранни туристи и 2200 български туристи. Проведено е и проучване сред 300 чуждестранни туроператори от 15 пазара (Великобритания, Германия, Гърция, Украйна, Русия, Сърбия, Румъния, Турция, Швеция,Чехия, Израел, Македония, Полша, САЩ и Франция) и  37 български туроператори.

На базата на проведените анализи са дефинирани четири основни конкуренти пазара на България – Гърция, Турция, Австрия и Чехия. За конкуренти по отношение на летния туризъм са определени Турция, Гърция, Хърватска, Италия и Испания, а за зимния – Австрия и Италия. Относно СПА и балнео туризма България се конкурира с Чехия.

Туристическият бранд „България“ трябва да подкрепи подобряването на конкурентоспособността на България на световните и на местния пазар и да допринесе за увеличаване на туристопотока към България, чрез създаване на устойчива емоционална връзка между дестинацията и потребителите. Очаква се новият бранд да бъде въведен през 2013 г.

Организираното събитие е част от поредицата информационни срещи за представители на туристическия бизнес и заинтересованите страни, които са част от Дейност 4 на проекта „Разработване на бранд „България“, продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт“. Реализирането на дейностите по организиране на срещата е възложено на „Обединение за бранд България”, избрано за изпълнител, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

Фирма „Теспом“ търси стругар

Published

on

Фирма „Теспом“АД търси:

1. Стругар, универсален струг.

При интерес, моля изпратете Вашата автобиография на електронна поща: tedi_nikolova@tespom.bg или на място в дружеството: гр. Габрово, ул.“Бодра смяна“1.

Тел. за връзка: 0879/123 678 – инж.Христо Метев.

Зареди още

Икономика

„Теспом“ АД предлага работа на стругар

Published

on

Фирма „Теспом“АД търси:

1. Стругар, универсален струг.

При интерес, моля изпратете Вашата автобиография на електронна поща: tedi_nikolova@tespom.bg или на място в дружеството: гр. Габрово, ул.“Бодра смяна“1.

Тел. за връзка: 0879/123 678 – инж.Христо Метев.

Зареди още

Икономика

Станете част от екипа на „Косач Трепач

Published

on

Специализираната габровска фирма „Косач Трепач“, водеща в професионалното озеленяване и поддръжка на дворове, градини, терени и зелени площи, търси служители, които да се присъединят към нашия екип.

Предлагаме следните предимства и възможности на нашите работници:

  • Трудов договор и осигуровки.
  • Мотивиращо възнаграждение през обучителния период за въвеждане в работния процес.
  • Стартова заплата, в размер на над средната за региона, с възможност за допълнително увеличение
  • Работен ден, с продължителност 8 часа, от понеделник до петък, с 2 почивни дни – събота и неделя.
  • Допълнително финансово стимулиране за положен извънреден труд
  • Най-висок клас работно облекло
  • Възможност за кариерно развитие и обучение
  • Работа в млад и динамичен колектив

Допустими са и кандидати без опит, но с голямо желание за работа и развитие. Предимство имат кандидати, притежаващи предишен опит в сферата.

За допълнителна информация и насрочване на интервю, моля, свържете се с нас на телефон: +359 899 140 254.

Присъединете се към екипа на „Косач Трепач“ и бъдете част от успеха ни в създаването на красива и здрава зелена среда!

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица