Икономика
Рекламна стратегия
Стратегия за реклама с единна визия на туризма в България ще бъде разработена за първи път у нас. Създаването на национален, регионални и продуктови брандове е част от проекта „Разработване на стратегия за бранд „България“ и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт“. Проектът ще се реализира до края на 2011 г. от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма по Оперативна програма „Регионално развитие“ и е на стойност 2 822 900 лв.
Целта на проекта е да се повиши ефективността на рекламата на България като туристическа дестинация чрез разработване на стратегия за бранд на страната, включително продуктови под-брандове за различните видове туризъм – морски, зимен, културно-познавателен, еко и селски, балнео и спа и др. Ще бъде разработена и стратегия за брандинг на туристическите райони у нас и поне един пилотен регионален туристически бранд. В рамките на проекта ще бъдат извършени анализи на резултатите от маркетингови проучвания сред чуждестранните туристи, изследвания на интереса към туристическите продукти и услуги на българските граждани, проучване на 10 генериращи пазара и др. Ще се анализират и брандинговите стратегии на конкурентни дестинации, практиките на българския туристически сектор и неправителствените организации в туризма и ще се проучва разпознаваемостта на България сред ключовите аудитории. На базата на анализите ще бъде разработена стратегия за бранд на дестинация България с визия, мисия, цели, ключови аудитории, позициониране, индивидуалност, емоционални ползи и асоциации, послания и препоръчителни символи.
Стратегията за бранда ще бъде консултирана с туристическия бизнес, медиите и други заинтересовани групи. Планира се и тестване на разработените брандове на международните и вътрешни пазари. Допълнително ще бъде изработена концепция за собственост на продуктите от проекта, в която ще се определи кой, кога, къде и как ще може да използва и разполага националния и регионалните брандове и кой ще има контролни функции върху използването им. От разработената стратегия за бранд „България“ ще могат да се възползват над 60 туристически сдружения – национални, регионални и местни и туристически информационни центрове в страната. Туристическите райони и техните организации също ще разполагат със стратегия, методически насоки и конкретен пример за регионален брандинг.
Ще бъде разработен и наръчник за правилно ползване на символите за националния, продуктовите и регионалните брандове. Този документ е създаден в рамките на проект „Разработване на стратегия за бранд „България“ и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт“, договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-8, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от бенефициента – Министерство на икономиката, енергетиката и туризма и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европeйския съюз и Управляващия орган.
Икономика
Открийте възможности за кариера в „Дзалли“: традиции, иновации и стабилност в текстилната индустрия!


В един непрекъснато развиващ се свят, ние се стремим към постоянно подобрение, високо качество и грижа за хората. Именно тези принципи са в основата на дейността на „Дзалли“, водеща текстилна фирма с дългогодишна история и доказано присъствие на пазара на труда.
Защо „Дзалли“?
Ние сме повече от текстилна фабрика – ние сме екип от отдадени професионалисти. Гордеем се с висококачествените си продукти, създадени с опит, прецизност и внимание към всеки детайл. В „Дзалли“ ще откриете стабилна и сигурна работна среда, където вашият принос е важен.
Ние предлагаме:
- Мотивиращо възнаграждение
- Социални придобивки
- Стабилна работа и дългосрочна перспектива на заетост
- Работа с модерно оборудване
Кого търсим?
Търсим отговорни и мотивирани хора. Независимо дали имате опит в текстилната индустрия или сте в началото на професионалния си път, ние Ви очакваме.
Свободните работни позиции са:
- Оператор на шевна машина
- Окачествител
Присъединете се към „Дзалли“ и станете част от бъдещето на текстилната индустрия!
Молба, Автобиография и удостоверения за допълнителна квалификация можете да подадете всеки работен ден в сградата на фирмата в кв. Войново (местност Айвузов копак 1), както и онлайн: https://www.jobs.bg/company/148877.
За справки тел. 066 815346 / 066 815305.
Икономика
Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.
Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.
За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.
Икономика
Три предприятия от Габровска област с одобрени проекти от „Социална закрила“


Три социални предприятия от Габровска област са одобрени за финансиране на проектните им дейности по Компонент 2 „Подкрепа за осъществяването на социалната дейности/или за постигане на социалните цели на социални предприятия, вписани в Регистъра на социалните предприятия“ към Фонд „Социална закрила“.
Това са габровските „Търнава БГ“ за проекта „Зелено възстановяване – природа и нов живот след зависимост“, Сдружение „ТКД Здравец – Габрово“ за проекта „Дигитален достъп – умения и възможности за хора с увреждания“ и „Ресто консулт“ от с. Батошево, Севлиево за проекта „В кухнята на възможностите: кулинарно приобщаване чрез умения и солидарност“.

С подкрепата на Регионален център за социална икономика – Габрово трите социални предприятия кандидатстваха с проектни предложения пред Фонд „Социална закрила“. Чрез тях ще бъдат изградени партньорства, ще се популяризират добри практики за хора от уязвимите групи и ще им се помогне да придобият нови умения за успешна реализация на пазара на труда.
Богата събитийна програма ще бъде част от проектните дейности. В нейното осъществяване ще се включи екипът на Регионален център за социална икономика – Габрово.

Предвидени са три семинара по трите проекта. Основните теми, върху които ще се акцентира са иновации в социалните предприятия, лидерски умения в социалното предприемачество, подходи към различни групи клиенти, социалното предприемачество като фактор за създаване на общности, застъпничество за социалните предприятия.
Ще се разгледат различни видове социални иновации и ще се създаде мрежа за сътрудничество в социалните предприятия. Ще бъдат насърчавани иновативни подходи за решаване на социални проблеми. Ще се представи на участниците в семинарите какво е социално предприемачество и ще се развие у тях разбиране за лична и обществена отговорност. Ще се създадат ключови умения в участниците като емпатия, активно слушане, критическо мислене, креативност, екипна работа, комуникативност и инициативност в социалното предприемачество.

По единия от проектите са предвидени посещения в три успешно функциониращи социални предприятия от България, където екипите ще обменят опит и ще споделят устойчиви модели от тяхната практика. Финансовата подкрепа от Фонд „Социална закрила“ е в размер на 9 900 лв. за всяко от проектните предложения на социалните предприятия от Габровска област. Съфинансирането от кандидата е 10% от общия бюджет на проекта. Дейностите ще се реализират и отчитат до 31 октомври 2025 г.


-
Кримипреди 7 дни
Полицията спипа „рейсъри“, участвали в незаконни гонки край Горна Росица
-
Новинипреди 7 дни
Щъркеловото гнездо на габровската пожарна е възстановено и обновено
-
Новинипреди 6 дни
Клубовете и местната власт представиха визията си към спорта в региона
-
Икономикапреди 6 дни
Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници
-
Любопитнопреди 7 дни
Горски срещи на Градище отново се превръща в базар за употребявани вещи
-
Новинипреди 5 дни
Боксьорът Борис Ангелов се нареди сред най-добрите в страната
-
Любопитнопреди 5 дни
Парад на ретро автомобили – тази събота на площад „Възраждане“
-
Новинипреди 5 дни
Габрово получава над 16,9 млн. лв. за изграждането на иновационна долина