Свържи се с нас

Икономика

Рекламна стратегия

Published

on

Стратегия за реклама с единна визия на туризма в България ще бъде разработена за първи път у нас. Създаването на национален, регионални и продуктови брандове е част от проекта „Разработване на стратегия за бранд „България“ и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт“. Проектът ще се реализира до края на 2011 г. от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма по Оперативна програма „Регионално развитие“ и е на стойност 2 822 900 лв.

Целта на проекта е да се повиши ефективността на рекламата на България като туристическа дестинация чрез разработване на стратегия за бранд на страната, включително продуктови под-брандове за различните видове туризъм – морски, зимен, културно-познавателен, еко и селски, балнео и спа и др. Ще бъде разработена и стратегия за брандинг на туристическите райони у нас и поне един пилотен регионален туристически бранд. В рамките на проекта ще бъдат извършени анализи на резултатите от маркетингови проучвания сред чуждестранните туристи, изследвания на интереса към туристическите продукти и услуги на българските граждани, проучване на 10 генериращи пазара и др. Ще се анализират и брандинговите стратегии на конкурентни дестинации, практиките на българския туристически сектор и неправителствените организации в туризма и ще се проучва разпознаваемостта на България сред ключовите аудитории. На базата на анализите ще бъде разработена стратегия за бранд на дестинация България с визия, мисия, цели, ключови аудитории, позициониране, индивидуалност, емоционални ползи и асоциации, послания и препоръчителни символи.

Стратегията за бранда ще бъде консултирана с туристическия бизнес, медиите и други заинтересовани групи. Планира се и тестване на разработените брандове на международните и вътрешни пазари. Допълнително ще бъде изработена концепция за собственост на продуктите от проекта, в която ще се определи кой, кога, къде и как ще може да използва и разполага националния и регионалните брандове и кой ще има контролни функции върху използването им. От разработената стратегия за бранд „България“ ще могат да се възползват над 60 туристически сдружения – национални, регионални и местни и туристически информационни центрове в страната. Туристическите райони и техните организации също ще разполагат със стратегия, методически насоки и конкретен пример за регионален брандинг.

Ще бъде разработен и наръчник за правилно ползване на символите за националния, продуктовите и регионалните брандове. Този документ е създаден в рамките на проект „Разработване на стратегия за бранд „България“ и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт“, договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-8, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от бенефициента – Министерство на икономиката, енергетиката и туризма и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европeйския съюз и Управляващия орган.

Икономика

Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Published

on

Фирма „ЕМКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство.

Предлагаме обучение. Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.

За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.

Зареди още

Икономика

Над 1 500 декларации за доходи са подадени в НАП Габрово

Published

on

Над 1 500 годишни данъчни декларации за доходи, придобити през 2024 г. от физически лица, са подадени до момента в офиса на НАП Габрово от началото на данъчната кампания – 10 януари.

Повечето от получените в НАП декларации по чл. 50 от Закона за данък върху доходите на физическите лица /ЗДДФЛ/ са за ползване на данъчни облекчения за деца. Формулярите, подадени по електронен път чрез ПИК и електронен подпис, са 549, на място в офиса на НАП са приети 1001 декларации, а чрез лицензиран пощенски оператор – 13.

„Препоръчваме на гражданите да се възползват максимално от електронните услуги на НАП, достъпни с ПИК или КЕП, за да си спестят време и посещения в офисите на приходната агенция и пощенските станции“, каза директорът на офис на НАП Габрово – Драгомир Кунев.

Срокът за ползване на 5 % отстъпка от данъка за довнасяне може да се ползва при деклариране по електронен път и плащане до 31 март 2025 г. включително, а крайният срок за обявяване на доходите и плащане на дължимия данък върху общата годишна данъчна основа е 30 април.

От офиса на НАП в Габрово акцентират, че преди подаване на годишна данъчна декларация, с цел ползване на което и да е данъчно облекчение, потребителите трябва да проверят дали имат неплатени публични задължения и при наличие на такива първо да ги внесат, след което да подават документи.

Лицата, извършващи дейност като търговци, еднолични търговци и земеделски стопани, избрали да се облагат като еднолични търговци, подават декларациите си от 1 март до 30 юни.

Повече информация за попълване на декларациите и за плащане на дължимите данъци клиентите на НАП могат да получат на телефоните за информация: 0700 18 700 или 02 9859 6801 (на цена, съобразно тарифата на съответния оператор), на интернет страницата на агенцията или в офисите на приходната администрация.

Зареди още

Икономика

Фирма „ЕМКБ“ АД набира работници

Published

on

Фирма „ЕМКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.

Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.

За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица