Свържи се с нас

Икономика

Марката е всичко

Published

on

Брандът е социална група. Ако преди е означавал преди всичко определено качество и дизайн, днес означава принадлежност към определена лайфстайл категория. В наши дни брандът не е просто маркетингово понятие, а наука, която изисква познания по психология, социология, история, икономика, съчетани със силен пазарен нюх. Може да ви звучи пресилено, но в морето от стоки и услуги, марката е всичко. Брандът носи посланиеи манипулира потребителя да му служи и да му принадлежи. Дава не само авторитет, който клиентът приема като необходимост, но дори самоличност. Отъждествява те с останалите и характеризира стила ти на живот – дали си пътешественик, или юпи, или спортен тип, дали си facebook маниак или предпочиташ светлината на прожектора….

Може би ще разочароваме много хора, които в момента работят над своя бранд, но такъв се създава трудно. Той е рядко явление, изгражда се бавно, изисква огромен ресурс от време, хора и пари. Отстрани изглежда лесно – едно добро име, едно хубаво лого, малко реклама, качествен продукт и готово. Това е само стартовата позиция, на която обикновено има още хиляди като вас, изпълнили същите условия.След това идва надстройката, от която зависи, дали брандът ще остане в историята или ще бъде един от онези, които наемат магазин, пребоядисват го и след 6 месеца на витрината вече има табела „Ликвидация”. Необходими са нечовешки усилия, пълна отдаденост, безусловна мотивация, опит, екип, визия за бъдещето, която е напред с поне пет години,търговски нюх, умение да поемаш риск и отговорност, умение да губиш и да влагаш умно спечеленото. След това (може би)ще дойде наградата – пазарен дял, добър имидж, разпознаваемост, твоя социална група.Това е цената на бранда.

Можеш ли да я платиш със своя живот и живота на няколко поколения след теб? Ще го направиш ли тук, в България, където публиката е затворила вратата си към българското?Защото през 1989 сменихме комсомолските униформи с дънки, но много продължиха да мислят като в соцвремената. Все още има хора, коитосе срамуват и избягват да пазаруват от местни фирми, въпреки че тези фирми саги задминали като постижения и те често дори не могат да си позволят да ги имат. Българияе страна на дистрибутрите, именно защото и инвеститорите са убедени, че вносът е по- конкурентниятпродукт и така също диктуват отношениекъм местните дизайнери.

Свръхочакванията на българския клиент, българските производители да предлагат качество и имидж на Прада, но на цена под тази на Bershka, прави нещата още по- трудни, а вероятността скоро да имаме варианти на успешен бранд – минимална.

Икономика

„Интер Пауър“ изгражда, оборудва и поддържа фотоволтаични паркове и централи

Published

on

Интер Пауър“ ООД проектира, изгражда, оборудва и поддържа фотоволтаични паркове и електроцентрали за бита и бизнеса. Габровската компания дава гаранция на производителността и монтажа до 25 години.

Съдейства при узаконяване и кандидатстване по европейски програми, идеен проект и изчисления за възвращаемост на инвестицията. Осигурява инсталация и настройка от сертифицирани специалисти, с квалификация за монтаж на фотоволтаични електроцентрали.

„Интер Пауър“ ООД, в партньорството с водещата компания V-TAC, вече предлага на своите клиенти цялостно портфолио от решения и елементи за изграждане, инсталиране и поддръжка на фотоволтаични паркове и централи.

Гамата включва фотоволтаични комплекти, соларни панели, соларни инвертори, решения за съхранение на енергия и аксесоари, като всички те са разработени, за да отговорят на уникалните нужди на клиентите.

Възползвайте се от количества на склад с експресна доставка в цяла България, както и от корпоративни отстъпки за дистрибутори и клиенти на едро.

За контакти, телефон: +359893556772 или на адрес в Габрово, ул.“Орловска“ 51 (срещу сградата на ОДМВР – Габрово) или направете своето запитване на: https://www.inter-power.shop/zapitvane.

Зареди още

Икономика

Да „прецакаш“ брокера?

Published

on

Измина една динамична година, изпратихме я с благодарност, много доволни клиенти и партньори. В тази връзка искам на кратко да ви запозная с моите разсъждения:

Покупко-продажбата на имот е действие на една синхронизирана система от продавач, купувач, брокер, общински служби, институции, доставчици на услуги, адвокати и нотариус. Система, в която ние, брокерите /агенциите за недвижими имоти/ заемаме важно място. Професионалният брокер оправдава доверието на клиента. Всеки се обръща към АГЕНЦИЯ ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ с искане да му се реши проблема по най-добрия начин. И така ръка за ръка, ние всички останали от работещата системата на ПАЗАРА ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ година след година решаваме казуси: продаваме; купуваме; отдаваме под наем имотите – на вас, нашите клиенти! Наблюденията са, че сделките стават все по- сложни и изискващи ПРОФЕСИОНАЛНИ умения. Опитът, който имат брокерите в АГЕНЦИЯ ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ е незаменим!

Четейки всичко това съм сигурна как вече има някой несъгласен! Ще кажете: „Наемам си един адвокат и си решавам проблема…“!?! Не знам защо има една погрешна нагласа…Да, една сделка няма как да се случи без компетентен юрист /те също са част от веригата/, но за да има сделка, да стигнем до тяхната компетенция, някой трябва да събере страните, да договори условията.

Често пъти както се казва в една българска поговорка „Евтин на брашното, скъп на триците“, за да се икономисат таксите на АГЕНЦИЯТА ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ , която обикновено е 3% се опитват сами да продават или купуват. Появиха се Фейсбук групи, страници, сайтове за имоти – „без посредник“. Та там четем и гледаме коментари на любители! Кой каквото чул, разбрал, видял, „ проучил“ си определя цена на имота и си я търси и си вярва, защото един приятел е продал за толкова, а друг си е купил за толкова, а моят имот е много по-хубав! Съответно коментари: „Това цена за целият блок ли е”?

Та така, това са несериозни занимания със сериозни дела! Няма лошо, сигурно има и добри сделки / без КОМИСИОННА/, но колко ли има и загубили много повече от икономисаните 3% ?

Във времето напред ще се опитам без да злепоставям хора да ви разкажа за сделки с „ПРЕЦАКАНИ“ клиенти, а изводите ще оставя на вас! Такова нещо има ли? – „ И вълкът сит, и агнето цяло“ – В рамките на годишната ни кампания „ ПОКУПКА или НАЕМ“ ще ви запознаваме с особеностите на ГАБРОВСКИЯ ПАЗАР ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ. Ще се опитаме да ви бъдем полезни как най-добре да инвестирате парите и времето си! . . .

Таня Дикова
Гарант Недвижими имоти

Зареди още

Икономика

Регионален бизнес форум в Габрово

Published

on

Регионален бизнес форум, организиран от Община Габрово, съвместно с Регионален Иновационен Център „Амбициозно Габрово“, Технически Университет – Габрово, Габровска търговско–промишлена палата, Областна администрация Габрово и Областен информационен център – Габрово ще се проведе в сряда, от 14.00 часа в Ритуална зала ще се проведе.

В рамките на събитието ще бъдат представени актуални данни за регионалния икономически профил на Габрово, както и възможностите за финансиране и сътрудничество на бизнеса през настоящата 2023 г.

Ще бъдат представени още възможности на платформата за бизнеса Enterprise Europe Network, Технологичния парк – Габрово, както и добри примери на фирми от региона. Регионалният бизнес форум се организира в изпълнение на програмата на новосъздадения Екип за сътрудничество в сферата на иновациите – Gabrovo ICT.

С помощта на този екип ще се постигне по-добро сътрудничество между компаниите и научно-изследователските организации, ще се осигури експертна подкрепа на бизнеса и ще се повиши капацитета му за участие в процедури за финансиране и мрежи за партньорство.

Това ще доведе до ръст на иновациите в региона посредством разработване на нови продукти и подобряване на трансфера на технологии. Програма за събитието може да изтеглите тук. Събитието ще може да се проследи и онлайн на този линк.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица