Свържи се с нас

Икономика

„Идеал Стандарт – Видима” АД отново с награда

„Идеал Стандарт – Видима” АД отново с награда за инвестиции в зелени политики и реални резултати в опазване на околната среда

Published

on

Наградата получава Валентин Ганев

„Идеал Стандарт – Видима” АД беше отличена с първо място в категорията „Индустрия, производствен сектор и управление на отпадъци” от конкурса „Най-зелени компании в България за 2011”, като признание за ангажираността и последователните си действия за опазване на околната среда. Наградата беше връчена на Валентин Ганев, Директор на завода за производство на санитарна керамика на компанията, по време на церемония в края на юни 2012г. Конкурсът, организиран от b2bMedia, отличи инвестиционни дейности на фирми или проекти, които са ангажирани с опазването на природните ресурси, производство и откриване на алтернативни енергийни източници, прилагане на проекти за пречистване на въздуха и водите и / или други бизнес практики, свързани с опазването на околната среда.

Това е поредното отличие за „Идеал Стандарт – Видима” АД за нейните последователни зелени политики, за работата и инвестициите на компанията в устойчив бизнес и опазване на околната среда. Наградата идва в момент, когато компанията отбелязва 20 години от началото на една от най-успешните инвестиции в България, чието начало е дадено през 1992 г. със сключване на договор за партньорство между „Видима” АД и Американ Стандарт Инк. Преди няколко дни (на 26 юни) „Идеал Стандарт – Видима” АД произведе и 30-милионното изделие в завода си за производство на санитарна керамика, който се нарежда сред най-ефективните и конкурентноспособни предприятия в Европа, работещо в съответствие с изискванията на стандартите ISO14001:2004 за околна среда.

По повод наградата „Най-зелена компания на България за 2011” Валентин Ганев заяви: „Опазването на околната среда е сред приоритетите в инвестиционната политика на компанията, като през последните години са реализирани много проекти, които водят до редуциране на електроенергия, природен газ, материали, суровини и генерирани от технологичните процеси отпадъци.  През 2011г. компанията е инвестирала над 620 000 лв. в проекти и дейности за опазване на околната среда, от които 270 000 лв. са инвестиции в нови проекти. В допълнение, екипите от инженери и специалисти в двете основни производства – за производство на санитарна арматура и санитарна керамика, продължиха да подобряват основните дейности и процеси, с което се повиши енергийната ефективност на производството и редуцира потреблението на електроенергия с 1374 MWh.”

Приз Най-зелена компания в България за 2011г.

Инвестирането в опазване на околната среда на „Идеал Стандарт – Видима” АД продължава и през 2012г.  Плановете до края на годината включват реализирането на проекти за мониторинг на консумираната електроенергия, редуциране консумацията на свежи суровини и материали, редуциране на използваното количество електроенергия и природна газ, оптимизиране на системата за разделно събиране на суровини и материали. В резултат на проведения одит за енергийна ефективност през 2012г. ще бъдат реализирани проекти, които ще доведат до  доведат до намаляване разхода на електроенергия с 317 MWh/год. с екологичен еквивалент 650,840 т спестени емисии СО2

Международната компания Идеал Стандарт Интернешънъл,  част от която е „Идеал Стандарт – Видима”, е в челните редици на екологичните иновации от над 40 години. Последователните действия на компанията за ограничено въздействие върху околната среда и отговорното отношение към природните ресурси, непрекъснато се материализират в иновативни, пестящи природни ресурси, продукти.

„През 21-ви век отговорното изразходване на водата и енергията е от първостепенно значение. На карта са заложени нашето бъдеще и бъдещето на нашата планета. Като производител на продукти за обзавеждане на бани, ние приемаме сериозно тази отговорност и се съобразяваме с проблемите на устойчивостта на околната среда; гарантирайки, че произвеждаме продукти, които изразходват по-малко вода и понижават потреблението на енергия”, гласи мото на компанията за отговорно отношение към природата и хората.

Можете да ни намерите и във Фейсбук на :
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

„Как да направя CV, което работи! – Ще работя през ваканцията 3“

Published

on

Младежки център – Габрово, Бюро по труда – Габрово и ЦПЛР Кариерно ориентиране – Габрово организират за втора година съвместно събитие „Ще работя през ваканцията 3“. То е насочено към младежите под и над 18 години, които нямат голям опит на трудовия пазар и цели да им даде насоки в търсенето на работа, като най-вече да ги ориентира, в това как се изготвя подходяща автобиография, какви други документи трябва да имат и за какво да внимават при кандидатстване за работа.

Събитието ще се проведе в Голямата зала на Младежки център Габрово на 29 април, вторник, от 16 часа. Безплатно е и не изисква предварително записване. ЦПЛР Кариерно ориентиране- Габрово ще издадат на присъстващите различни тънкости при изготвянето на автобиография, с която да се кандидатства за работна позиция. Ще разкажат какво точно е нужно на едно CV, за да бъде то отличаващо се от останалите. Ще дадат отговор на това, какво да се включи, когато един млад човек няма натрупан професионален опит?

Бюрото по труда ще представи услугите си, от които могат да се възползват младите хора. Психологът на Бюрото Галина Станкова ще даде препоръки за добро представяне на интервю, ще сподели също често задавани въпроси от работодатели и как може да се преговаря за стартово заплащане.

На събитието ще присъстват и членове на HR-отдели(Човешки ресурси) от габровски компании, които ще предоставят повече яснота в процеса по наемане на нови служители. Те ще разкажат какво търсят съвременните компании в кандидатите, на какво обръщат внимание и кои са най-честите грешки, които младите хора допускат в своето представяне.

Много младежи ще започнат работа през лятната ваканция и събитието цели да им помогне и подготви за написването на CV, което да ги отличи от останалите кандидати за дадена позиция.

Събитието „Ще работя през ваканцията 3“ на 29 април, за изготвяне на CV, ще бъде последвано от среща с работодатели от град Габрово и региона, озаглавена „Ще работя през ваканцията 4“, в която младите хора ще имат възможност да се запознаят с различни фирми, хотели, ресторанти, музеи, предлагащи сезонна заетост. То ще се проведе на 8 май, отново в 16.00 ч., в Ритуална зала на Община Габрово.

Зареди още

Икономика

Предстои публично обсъждане на Бюджета на Габрово

Published

on

Публичното обсъждане на Бюджет 2025 на Габрово ще се проведе на 22 април, вторник, от 17.30 часа в Ритуална зала на Общината, информираха от администрацията на кмета.

Кметът Таня Христова отправя покана към жителите на община Габрово, юридически лица, представители на средствата за масово осведомяване, на граждански сдружения, общински съветници, ръководители на бюджетни звена и други заинтересовани лица, да вземат участие в публично обсъждане на проектобюджета.

Насроченото обсъждане ще се проведе на основание Закона за публичните финанси и Наредбата на Общински съвет – Габрово за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на бюджета на Габрово.

Материалите по проекта на бюджета на община Габрово за 2025 г. ще бъдат на разположение и на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на общинската администрация и в електронен вариант оттук.

Зареди още

Икономика

Ученици от СУ „Васил Левски“ преминаха обучение „Млади предприемачи“

Published

on

Ученици от 11 и 12 клас на СУ „Васил Левски“ – Севлиево взеха участие в двуседмично обучение по предприемачество под наслов „Млади предприемачи“, което имаше за цел да подпомогне младите хора в кариерното им ориентиране и изграждането на лични и бизнес умения.

В рамките на обучението участниците се запознаха с възможностите на международната проектна платформа Career4EU, която предоставя ценни ресурси за диагностика на личните таланти, формулиране на кариерни цели и придобиване на знания в различни сфери на предприемачеството.

Обучението беше структурирано в две фази – присъствена (4 часа) и онлайн самостоятелна (8 часа), като учениците имаха възможност да преминат през учебните модули „Диагностика на таланта“ и „Семинар на основателя“. Те разработиха и представиха собствени бизнес идеи, като акцентът беше върху тяхното представяне чрез метода „Elevator Pitch“ – кратка и въздействаща презентация, която трябва да грабне вниманието на потенциални инвеститори за минимално време.

Участниците демонстрираха иновативно мислене, социална ангажираност и екологична насоченост в своите проекти, като представянето на идеите имаше и състезателен характер. Най-добрите презентации бяха оценени от самите участници, а победителите в двете групи получиха награди от организаторите: ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата и ЦПЛР „Кариерно ориентиране – Габрово“.

Освен това, ученици с изключителни презентационни умения също бяха отличени и наградени. Всички участници получиха сертификати за успешно преминатото обучение, което им предостави безценни знания и умения за тяхното бъдещо развитие.

Международната платформа Career4EU продължава да бъде ценен инструмент за младите хора, които искат да изградят своето професионално бъдеще и да реализират своите предприемачески идеи.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица