

Икономика
Официално представяне в България на иновативната AquaBlade технология
AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години
Иновацията се състои т.нар. „микро прорези”, които създават каскадна водна стена, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие
Българският екип има принос в създаването на технологията
Иновативната AquaBlade технология на Ideal Standard бе официално представена пред българските журналисти, архитекти и дизайнери.
„Представянето на AquaBlade тук пред вас сега е свързано с пускането на иновативната технология на българския пазар в колекцията Tonic II”, заяви Лазар Лазаров, Директор търговска организация – клъстер България по време на пресконференцията. Той добави, че предимствата на иновацията са в ползите за клиента, като: иновативна технология на измиване, максимално ниво на хигиена, минимална консумация на вода, минимален шум и не на последно място красив дизайн.
„Иновативното е, че водният поток започва от най-горната част на тоалетната чиния. Интегрираният канал създава мощна 360°-ова водна каскада, която облива цялата повърхност на тоалетната. Освен функция, дизайнът е съвременен с изчистени линии, проектиран с нежно извити гладки повърхности. Технологията е удостоена с престижната международна награда за дизайн Red Dot”, поясни още Лазар Лазаров.
По време на пресконференцията стана ясно, че „въвеждането в редовно производство на технологията AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години”, сподели Валентин Ганев, директор на завода за производство на санитарна керамика на „Идеал Стандарт – Видима” АД.
Относно технологията, Валентин Ганев обясни, че „иновацията в системата AquaBlade се състои т.нар. „микро прорези” по дължината на ринга на изделието, които осигуряват потока на водата при функциониране на тоалетната. При това се създава каскадна водна стена в горната част на тоалетната чиния, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие. И понеже обръщаме внимание на всеки детайл, тук трябва да спомена, че изделията от тази технология ще бъдат глазирани и отвътре, включително самата система AquaBlade”.
„Зад тази иновация стои много труд и пряк ангажимент на висококвалифицирани инженери, част от които са тук в България – в завода за керамика. От самото начало българският екип беше интегриран в създаването на технологията AquaBlade и допринесоха за това откритие.
През юли стартираме редовното производство на първия модел с тази технология. До началото на 2016 година в редовно производство ще влязат общо 10 модела AquaBlade, с което ще станем завода с най-голям производствен обем за тази технология. За да сме подготвени за това увеличение, нашите екипи вече работят по инвестиционна програма за трансфромация на част от съществуващото оборудване за отливане на допълнителни продукти от типа на AquaBlade.
И накрая бих искал да кажа, че да сме едни от първите в производството на този уникален продукт за нас е признание и голяма отговорност, но заедно с това още една възможност да покажем своите умения и потенциал”, каза още Валентин Ганев.
Архитекти, дизайнери и журналисти имаха уникалната възможност да посетят завода за производство на санитарна керамика, където видяха началото на редовното производство на първите изделия, които се произвеждат в България с технологията AquaBlade от колекцията Connect.
Те се увериха във високото качество на производство и видяха през какви прецизни тестове преминава всяко изделие. В отдела по качество им бяха демонстрирани предимствата на новата технология пред конвенционалната тоалетна.
Вдъхновяваща презентация направиха световноизвестният дизайнер Робин Левин (дизайнер и на колекцията Connect на Ideal Standard) и Майк Хийтън (Ръководител развитие на продукта (керамика) ЕМЕА) на тема: „Как беше създадена AquaBlade технологията”. Майк Хийтън подчерта, че основната цел е да представи нещо различно на пазара и да придвижи индустрията една крачка напред.
При разработването на технологията AquaBlade ключова роля в дизайна има Робин Левин. „Когато Майк и екипът му дойдоха при мен за дизайна на тази технология, това, което видях в проекта беше, че изглежда функционално, достъпно, но не изглежда красиво. В моето студио имаме лайтмотив, на който трябва да отговаря всичко, което правим – FAB (F-functional, A – affordable и B – Beautiful). В това беше и нашият принос да направим изделието да изглежда красиво”, сподели той.
Марката Ideal Standard е водещ европейски бранд за решения в банята. Ideal Standard вярва, че хората трябва да имат своята идеална баня, като постижим стандарт. Като експерт в дизайна, ориентиран към хората, Ideal Standard създава перфектният баланс между форма и функция, помагайки на хората да получат максимума от своята баня и да изразят себе си по най-добрия начин.
Във всички свои продукти, във всяка баня и във всичко, което Ideal Standard прави, има за цел да даде на хората средството за „Красиво използване на пространството”.
Ideal Standard е марката флагман на Идеал Стандарт Интернешънъл.
„Идеал Стандарт – Видима” АД – част от Идеал Стандарт Интернешънъл, е лидер в предлагането на цялостни решения за баня и санитарни помещения. Българската компания включва: два завода за санитарна арматура, Завод за санитарна керамика, Дистрибуционен център, Търговска организация „Клъстър България” и Европейските структури – Център за IT компетенции и Център за финансова отчетност в Севлиево.
Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730
Икономика
Фирма „ЕМКБ“ АД набира работници

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.
Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.
За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.
Икономика
Реч за състоянието на Съюза

Председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен ще произнесе годишната си реч за състоянието на Съюза на 10 септември (сряда) от 10.00 ч. българско време пред членовете на Европейския парламент в Страсбург.
От избор към действие: как ЕС се справя с днешните предизвикателства
През юни 2024 г. близо 200 милиона европейци гласуваха на европейските избори — най-високата избирателна активност от 20 години насам. Това показа, че гражданите се интересуват от ЕС и искат той да намери решения на най-големите предизвикателства.
От декември 2024 г. новата Европейска комисия се съсредоточи върху изграждането на една по-силна и по-устойчива Европа. Тя стимулира икономиката, инвестира в умения и жилища, осигурява енергия на достъпни цени и подпомага иновациите в области като чистите технологии и изкуствения интелект (ИИ). Същевременно ЕС задълбочава глобалните партньорства, поема по- голяма отговорност за собствената си отбрана и твърдо подкрепя Украйна. В перспектива модернизираният бюджет на ЕС от 2028 г. нататък ще осигури необходимата гъвкавост и амбиция за справяне с бъдещи кризи. Силата на Европа е в единството — заедно можем да отвърнем на днешните предизвикателства.
Речта за състоянието на Съюза
Речта за състоянието на Съюза (SOTEU) е годишната реч, произнасяна от председателя на Европейската комисия пред Европейския парламент, в която се определят приоритетите на Съюза за следващата година. Това е ключов момент за демокрацията в ЕС. Речта е последвана от дебат с членовете на Европейския парламент, който допринася за засилване на отчетността.
Първата за настоящия мандат на Комисията реч за състоянието на Съюза ще очертае общите постижения, предизвикателства и приоритети на ЕС и ще обяви нови инициативи за следващата година. Речта е знаково събитие в началото на новия политически сезон в ЕС. Речта и дебатът с членовете на ЕП допринасят за отчетността и за изграждането на по-прозрачен и демократичен Съюз. Тази година речта ще бъде на 10 септември 2025 г. от 10 часа българско време.
Речта и пленарният дебат ще се предават на живо с превод на български език на уебсайта и Фейсбук страницата на Представителството на ЕК в България, страницата във фейсбук на Европа директно Габрово, както и по БНТ 2, Нованюз, Евронюз и коментарно студио в предаването на Жени Атанасова “Светът и ние” по БНТ1.

Икономика
Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.
Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.
За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.
-
Културапреди 5 дни
Музеите и живото наследство – нови пътища за развитие
-
Новинипреди 6 дни
Монтираха два от пилоните с осветление на стадион „Христо Ботев“ (Видео)
-
Културапреди 6 дни
Предстои Десетото издание на Международния фестивал „Solo Act“
-
Новинипреди 5 дни
Валери Божинов стана спортен директор в Севлиево
-
Любопитнопреди 6 дни
„Goodbye summer party“ тази неделя край басейна на „Мечтания“
-
Новинипреди 6 дни
Спешно премахват опасните дървета около далекопроводите
-
Любопитнопреди 6 дни
Фестивалът Реките на града ще се проведе от 12 до 14 септември
-
Икономикапреди 5 дни
Фирма „ЕМКБ“ АД набира работници