Свържи се с нас

Икономика

Официално представяне в България на иновативната AquaBlade технология

AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години
Иновацията се състои т.нар. „микро прорези”, които създават каскадна водна стена, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие
Българският екип има принос в създаването на технологията

Published

on

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Иновативната AquaBlade технология на Ideal Standard бе официално представена пред българските журналисти, архитекти и дизайнери.

„Представянето на AquaBlade тук пред вас сега е свързано с пускането на иновативната технология на българския пазар в колекцията Tonic II”, заяви Лазар Лазаров, Директор търговска организация – клъстер България по време на пресконференцията. Той добави, че предимствата на иновацията са в ползите за клиента, като: иновативна технология на измиване, максимално ниво на хигиена, минимална консумация на вода, минимален шум и не на последно място красив дизайн.

„Иновативното е, че водният поток започва от най-горната част на тоалетната чиния. Интегрираният канал създава мощна 360°-ова водна каскада, която облива цялата повърхност на тоалетната. Освен функция, дизайнът е съвременен с изчистени линии, проектиран с нежно извити гладки повърхности. Технологията е удостоена с престижната международна награда за дизайн Red Dot”, поясни още Лазар Лазаров.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

По време на пресконференцията стана ясно, че „въвеждането в редовно производство на технологията AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години”, сподели Валентин Ганев, директор на завода за производство на санитарна керамика на „Идеал Стандарт – Видима” АД.

Относно технологията, Валентин Ганев обясни, че „иновацията в системата AquaBlade се състои т.нар. „микро прорези” по дължината на ринга на изделието, които осигуряват потока на водата при функциониране на тоалетната. При това се създава каскадна водна стена в горната част на тоалетната чиния, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие. И понеже обръщаме внимание на всеки детайл, тук трябва да спомена, че изделията от тази технология ще бъдат глазирани и отвътре, включително самата система AquaBlade”.

„Зад тази иновация стои много труд и пряк ангажимент на висококвалифицирани инженери, част от които са тук в България – в завода за керамика. От самото начало българският екип беше интегриран в създаването на технологията AquaBlade и допринесоха за това откритие.

През юли стартираме редовното производство на първия модел с тази технология. До началото на 2016 година в редовно производство ще влязат общо 10 модела AquaBlade, с което ще станем завода с най-голям производствен обем за тази технология. За да сме подготвени за това увеличение, нашите екипи вече работят по инвестиционна програма за трансфромация на част от съществуващото оборудване за отливане на допълнителни продукти от типа на AquaBlade.

И накрая бих искал да кажа, че да сме едни от първите в производството на този уникален продукт за нас е признание и голяма отговорност, но заедно с това още една възможност да покажем своите умения и потенциал”, каза още Валентин Ганев.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Архитекти, дизайнери и журналисти имаха уникалната възможност да посетят завода за производство на санитарна керамика, където видяха началото на редовното производство на първите изделия, които се произвеждат в България с технологията AquaBlade от колекцията Connect.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Те се увериха във високото качество на производство и видяха през какви прецизни тестове преминава всяко изделие. В отдела по качество им бяха демонстрирани предимствата на новата технология пред конвенционалната тоалетна.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Вдъхновяваща презентация направиха световноизвестният дизайнер Робин Левин (дизайнер и на колекцията Connect на Ideal Standard) и Майк Хийтън (Ръководител развитие на продукта (керамика) ЕМЕА) на тема: „Как беше създадена AquaBlade технологията”. Майк Хийтън подчерта, че основната цел е да представи нещо различно на пазара и да придвижи индустрията една крачка напред.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

При разработването на технологията AquaBlade ключова роля в дизайна има Робин Левин. „Когато Майк и екипът му дойдоха при мен за дизайна на тази технология, това, което видях в проекта беше, че изглежда функционално, достъпно, но не изглежда красиво. В моето студио имаме лайтмотив, на който трябва да отговаря всичко, което правим – FAB (F-functional, A – affordable и B – Beautiful). В това беше и нашият принос да направим изделието да изглежда красиво”, сподели той.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Марката Ideal Standard е водещ европейски бранд за решения в банята. Ideal Standard вярва, че хората трябва да имат своята идеална баня, като постижим стандарт. Като експерт в дизайна, ориентиран към хората, Ideal Standard създава перфектният баланс между форма и функция, помагайки на хората да получат максимума от своята баня и да изразят себе си по най-добрия начин.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Във всички свои продукти, във всяка баня и във всичко, което Ideal Standard прави, има за цел да даде на хората средството за „Красиво използване на пространството”.
Ideal Standard е марката флагман на Идеал Стандарт Интернешънъл.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

„Идеал Стандарт – Видима” АД – част от Идеал Стандарт Интернешънъл, е лидер в предлагането на цялостни решения за баня и санитарни помещения. Българската компания включва: два завода за санитарна арматура, Завод за санитарна керамика, Дистрибуционен център, Търговска организация „Клъстър България” и Европейските структури – Център за IT компетенции и Център за финансова отчетност в Севлиево.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

„Как да направя CV, което работи! – Ще работя през ваканцията 3“

Published

on

Младежки център – Габрово, Бюро по труда – Габрово и ЦПЛР Кариерно ориентиране – Габрово организират за втора година съвместно събитие „Ще работя през ваканцията 3“. То е насочено към младежите под и над 18 години, които нямат голям опит на трудовия пазар и цели да им даде насоки в търсенето на работа, като най-вече да ги ориентира, в това как се изготвя подходяща автобиография, какви други документи трябва да имат и за какво да внимават при кандидатстване за работа.

Събитието ще се проведе в Голямата зала на Младежки център Габрово на 29 април, вторник, от 16 часа. Безплатно е и не изисква предварително записване. ЦПЛР Кариерно ориентиране- Габрово ще издадат на присъстващите различни тънкости при изготвянето на автобиография, с която да се кандидатства за работна позиция. Ще разкажат какво точно е нужно на едно CV, за да бъде то отличаващо се от останалите. Ще дадат отговор на това, какво да се включи, когато един млад човек няма натрупан професионален опит?

Бюрото по труда ще представи услугите си, от които могат да се възползват младите хора. Психологът на Бюрото Галина Станкова ще даде препоръки за добро представяне на интервю, ще сподели също често задавани въпроси от работодатели и как може да се преговаря за стартово заплащане.

На събитието ще присъстват и членове на HR-отдели(Човешки ресурси) от габровски компании, които ще предоставят повече яснота в процеса по наемане на нови служители. Те ще разкажат какво търсят съвременните компании в кандидатите, на какво обръщат внимание и кои са най-честите грешки, които младите хора допускат в своето представяне.

Много младежи ще започнат работа през лятната ваканция и събитието цели да им помогне и подготви за написването на CV, което да ги отличи от останалите кандидати за дадена позиция.

Събитието „Ще работя през ваканцията 3“ на 29 април, за изготвяне на CV, ще бъде последвано от среща с работодатели от град Габрово и региона, озаглавена „Ще работя през ваканцията 4“, в която младите хора ще имат възможност да се запознаят с различни фирми, хотели, ресторанти, музеи, предлагащи сезонна заетост. То ще се проведе на 8 май, отново в 16.00 ч., в Ритуална зала на Община Габрово.

Зареди още

Икономика

Предстои публично обсъждане на Бюджета на Габрово

Published

on

Публичното обсъждане на Бюджет 2025 на Габрово ще се проведе на 22 април, вторник, от 17.30 часа в Ритуална зала на Общината, информираха от администрацията на кмета.

Кметът Таня Христова отправя покана към жителите на община Габрово, юридически лица, представители на средствата за масово осведомяване, на граждански сдружения, общински съветници, ръководители на бюджетни звена и други заинтересовани лица, да вземат участие в публично обсъждане на проектобюджета.

Насроченото обсъждане ще се проведе на основание Закона за публичните финанси и Наредбата на Общински съвет – Габрово за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на бюджета на Габрово.

Материалите по проекта на бюджета на община Габрово за 2025 г. ще бъдат на разположение и на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на общинската администрация и в електронен вариант оттук.

Зареди още

Икономика

Ученици от СУ „Васил Левски“ преминаха обучение „Млади предприемачи“

Published

on

Ученици от 11 и 12 клас на СУ „Васил Левски“ – Севлиево взеха участие в двуседмично обучение по предприемачество под наслов „Млади предприемачи“, което имаше за цел да подпомогне младите хора в кариерното им ориентиране и изграждането на лични и бизнес умения.

В рамките на обучението участниците се запознаха с възможностите на международната проектна платформа Career4EU, която предоставя ценни ресурси за диагностика на личните таланти, формулиране на кариерни цели и придобиване на знания в различни сфери на предприемачеството.

Обучението беше структурирано в две фази – присъствена (4 часа) и онлайн самостоятелна (8 часа), като учениците имаха възможност да преминат през учебните модули „Диагностика на таланта“ и „Семинар на основателя“. Те разработиха и представиха собствени бизнес идеи, като акцентът беше върху тяхното представяне чрез метода „Elevator Pitch“ – кратка и въздействаща презентация, която трябва да грабне вниманието на потенциални инвеститори за минимално време.

Участниците демонстрираха иновативно мислене, социална ангажираност и екологична насоченост в своите проекти, като представянето на идеите имаше и състезателен характер. Най-добрите презентации бяха оценени от самите участници, а победителите в двете групи получиха награди от организаторите: ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата и ЦПЛР „Кариерно ориентиране – Габрово“.

Освен това, ученици с изключителни презентационни умения също бяха отличени и наградени. Всички участници получиха сертификати за успешно преминатото обучение, което им предостави безценни знания и умения за тяхното бъдещо развитие.

Международната платформа Career4EU продължава да бъде ценен инструмент за младите хора, които искат да изградят своето професионално бъдеще и да реализират своите предприемачески идеи.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица