Свържи се с нас

Новини

Предизборна и управленска програма на ГЕРБ – нищо общо!

Published

on

© Copyright 2014 — Gabrovo News. All Rights Reserved

© Copyright 2014 — Gabrovo News. All Rights Reserved

В предизборната програма на партия на ГЕРБ, тунелът под Шипка е записан като приоритет, но в програмата на управление на правителството на Бойко Борисов приоритет са вече други неща – автомагистралите „Струма“ и „Хемус“, и софийското метро. Това заяви пред журналисти в Габрово народният представител от коалиция БСП лява България Кирил Добрев.

„Доколкото си спомням Борисов изпрати в Брюксел 5 свои министри, които да договарят европейските оперативни програми. Те се върнаха с рамката, по която ще бъдат разпределяни средствата. В тази рамка, която е защитил Ивайло Московски, обаче не влиза тунелът под Шипка“, категоричен беше Кирил Добрев.

По думите му основните средства по Оперативна програма „Транспорт“ ще отидат за АМ „Струма“ и софийското метро, а за магистрала „Хемус“ и тунела под Шипка – ако останат такива.

„По-скоро, както виждам по разчетите – едва ли ще останат средства. Тунелът под Шипка пак го отлагаме. Виждам някакво раздвояване в личността на колеги народни представители, когато са на власт и когато са в опозиция. По време на управлението на Орешарски слушах, че Тунелът трябва да бъде един европейски проект и никакви частни инвеститори не са допустими. А сега ще търсели други средства за финансиране на проекта“, заяви още депутатът.

От казаното от Кирил Добрев стана ясно, че другата седмица му предстои среща с министър Лиляна Павлова, на която ще бъде обсъден въпросът с тунела под Шипка и общата инициатива на четирима народни представители от област Габрово за пътя Севлиево – Крамолин, за който да бъдат заложени средства от Бюджет 2015.

Пред медиите социалистът сподели, че се е въздържал при гласуването на първо четене на законопроекта, внесен от депутата Цветомир Михов от ГЕРБ, касаещ промени в Закона за държавната собственост и отчуждаването на земя, като допълни, че има готовност да го подкрепи на второ четене, само ако бъдат защитени интересите на обикновените хора.

„По-добре е да накараме Съдът да работи по-бързо, отколкото да „прескачаме“ малкия човек. Готов съм да подкрепя този Закон, не за да стане по-бързо тунелът под Шипка, а за да могат всички инвестиционни и държавни процедури в България да се случват по-бързо“, обясни Добрев.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Крими

Инцидент с велосипедист край Яворец

Published

on

Инцидент с велосипедист е станал вчера, 4 септември, на главния път между Габрово и Севлиево, в района на село Яворец. По случая е образувано досъдебно производство.

Сигнал за пътнотранспортното произшествие постъпил в полицията около 10.00 часа. На място било установено, че 26-годишен мъж, движещ се в посока към Севлиево със „Ситроен Джъмпер“, блъснал 50-годишен велосипедист, движейки се в същата посока.

В резултат от удара колоездачът изгубил съзнание.

Пробите за алкохол и наркотици са отрицателни. По случая е образувано досъдебно производство.

Зареди още

Новини

Кръговото пред Централна поща ще е готово до края на годината

Published

on

Кръговото кръстовище при бул. „Васил Априлов“ и ул. „Юрий Венелин“ ще бъде въведено в експлоатация до края на годината, съобщи зам.-кметът на Община Габрово инж. Деян Дончев.

Строителните дейности по проекта напредват. Вече е положен първият пласт асфалт в централния кръг. Предстои окончателното завършване на всички геометричните елементи на кръстовището и полагането на още два пласта асфалт.

Целта на проекта е подобряване на организацията и безопасността на движението в града. С новото кръстовище ще се улеснят основни пътни потоци и ще се намалят предпоставките за пътнотранспортни произшествия.

Община Габрово благодари за търпението и разбирането по време на строителните дейности.

Зареди още

Новини

От 7 септември започва секционен контрол на средната скорост

Published

on

От 00:00 часа на 7 септември започва прилагането на секционен контрол за измерване на средната скорост на движение по определени участъци от републиканската пътна мрежа. Чрез камери в началото и в края на всеки участък ще се отчита времето, за което едно превозно средство изминава разстоянието, и се изчислява средната му скорост.

Ако тя е по-висока от максимално допустимата според Закона за движението по пътищата, ще се регистрира и данните ще се предоставят от Националното тол управление на Министерството на вътрешните работи, което ще налага съответните санкции.

НТУ и МВР работят съвместно за прилагането на ефективен контрол в подкрепа на пътната безопасност. До 7 септември броят на сертифицираните отсечки се очаква да достигне 22.

Списъкът е публикуван на интернет страницата на Националното тол управление, в секция „Въпроси и отговори“. Той съдържа информация за пътя, началната и крайната точка на участъка, както и връзка към карта с точното му местоположение. Данните се актуализират с всяка нова отсечка, преминала задължителната първоначална проверка от Българския институт по метрология.

Национално тол управление има техническа готовност за включване на 126 отсечки от републиканската пътна мрежа с обща дължина около 1 200 км. Очаква се издаване на методическите указания от Министерството на вътрешните работи, след което тези участъци могат поетапно да бъдат включени в реален секционен контрол на средната скорост.

Предвижда се до края на годината целият планиран обхват от 126 отсечки да започне реално да функционира.

До 4 септември отсечките, преминали първоначална проверка са 16 и са следните:
АМ „Тракия“:
Вакарел – Ихтиман; Ихтиман – Вакарел;
Цалапица – Радиново; Радиново – Цалапица;
АМ „Струма“:
Сандански – Дамяница; Дамяница – Сандански;
Северна скоростна тангента: Илиянци – Чепинци; Чепинци – Илиянци;
I-1: Слатино – Кочериново; Кочериново – Слатино;
I-2: Струйно – Шумен; Шумен – Струйно;
I-3: Долни Дъбник – Телиш; Телиш – Долни Дъбник;
I-4: Български извор – Сопот; Сопот – Български извор.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица