Свържи се с нас

Икономика

Директорът на НАП-Габрово:“Нашето изпълнение е на много добро ниво“

Published

on

© Copyright 2011 — Gabrovo News. All Rights Reserved

Днес се проведе пресконференция за новите моменти в данъчно-осигурителната кампания през 2011 година и извършеното от офиса на НАП – Габрово през изминалата 2010. Беше отчетена структурната реформа в НАП на национално ниво, както и промените на НАП-Габрово.

„В общи линии към момента сме офис за обслужване към Териториалната Дирекция (ТД) с две основни дейности: обслужване на клиенти и обработка на плащания и задължения. Едновременно с това нещо беше въведена Агенция за държавни вземания в НАП, която добре интегрира дейността си до момента и вече колегите започнаха да събират публичните вземания по изпълнителните дела. Другото основно нещо е създаването на Консултативен съвет към офис Габрово, който обединява представители на местна и държавна власт, счетодовни къщи, осигурителни каси, съдебна власт, задължени лица. В офиса беше създадено звено за „Ранни контакти с клиенти“, с цел стимулиране доброволното плащане на данъци и осигуровки и увеличаване на събираемостта на вземанията, преди образуване на съдебните дела“, коментира директорът на офис НАП-Габрово г-н Паришев.

Той добави още, че е създаден текущ мониторинг за наблюдение на процесите за обслужване на клиенти. Мониторинът има за цел да поддържа положително и добронамерено отношение към клиентите.

В ТД на НАП-В.Търново, офисът на НАП-Габрово е на първо място с 98,5 % изпълнение на плана за приходите и фондовете на НОИ. По определените данъци са събрани общо 21 461 728 лева, а изпълнението на  централния бюджет общо е на 107 %. Лек спад бележат задължителните осигурителни вноски, като причината е в намалелят брой регистрирани трудови договори в НАП. Също като  причина може да се посочи и намаляването на работното време на предприятията в региона от 8 на 6 или 4 часа,  което рефлектира върху възнагражденията и осигуровките на трудещите се.

По инициатива на данъчен орган по Закона за ДДС са дерегистрирани около 70 некоректни фирми, като причините са общи – не подаване на справки декларации, неизпълнение на задълженията по ДДС и другите основания на Закона за ДДС. През салона за обслужване на офсиса на НАП-Габрово са преминали 76 065 души за 2010 година, като средното време за обслужване на клиент е 9 минути и 27 секунди. В сектор Услуги за клиенти са извършени 1430 проверки и са издадени 27 002 документа.

„В другите сектори бих искал да кажа, че също много добре е изпълнението в отдел „Контрол“. Там са извършени 189 броя ревизии и  2399  проверки, като в резултат на това допълнително установените приходи към държавната хазна са в размер 13 730 403 лева. В сектор Упраление на дълга в отдел Събиране са издадени 276 постановления за налагане на обезпечителни мерки на стойност 11 005 434 лева. Събраните суми от просрочени вземания са 20 077 738 лева„, допълни директорът на НАП-Габрово.

„Като цяло задачите, които са поставени от ТД НАП-В.Търново пред офиса са много добре изпълнени. При средно изпълнение на ТД 93,4 % смятам, че “ нашето изпълнение е на много добро ниво“, завърши коментара си г-н Паришев.

Икономика

„Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД набира работници

Published

on

Във връзка с изпълнението на обекти на Дружеството в община Габрово и област Габрово „Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД търси да назначи:

1. Технически ръководители;
2. Геодезисти;
3. Лаборанти;
4. Машинисти пътно-строителни машини;
5. Шофьори, категория В и С+Е;
6. Пътни работници;
7. Работници полагане асфалтови настилки;
8. Арматуристи;
9. Кофражисти;

Кандидатите трябва да притежават:
– Подходящо образование и квалификация за съответната позиция;
– Трудов опит по същата или сродна специалност;
– Документ за правоспособност за управление на ПСМ /за машинистите на ПСМ/;
– Необходимата категория за правоуправление на МПС, удостоверение за професионална компетентност, карта за квалификация на водача и удостоверение за психологическа годност /за шофьорите/;
– Добро здравословно състояние;
– Желание за работа;

Компанията предлага:
– Постоянен трудов договор с първоначален изпитателен срок;
– Добро възнаграждение;
– Работно облекло;

Необходими документи за кандидатстване:
– Автобиография;
– Копие от диплома;
– Копие от документи за квалификация/правоспособност;

За контакти: тел.062/616-819.

Зареди още

Икономика

„Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД набира работници

Published

on

Във връзка с изпълнението на обекти на Дружеството в община Габрово и област Габрово „Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД търси да назначи:

1. Технически ръководители;
2. Геодезисти;
3. Лаборанти;
4. Машинисти пътно-строителни машини;
5. Шофьори, категория В и С+Е;
6. Пътни работници;
7. Работници полагане асфалтови настилки;
8. Арматуристи;
9. Кофражисти;

Кандидатите трябва да притежават:
– Подходящо образование и квалификация за съответната позиция;
– Трудов опит по същата или сродна специалност;
– Документ за правоспособност за управление на ПСМ /за машинистите на ПСМ/;
– Необходимата категория за правоуправление на МПС, удостоверение за професионална компетентност, карта за квалификация на водача и удостоверение за психологическа годност /за шофьорите/;
– Добро здравословно състояние;
– Желание за работа;

Компанията предлага:
– Постоянен трудов договор с първоначален изпитателен срок;
– Добро възнаграждение;
– Работно облекло;

Необходими документи за кандидатстване:
– Автобиография;
– Копие от диплома;
– Копие от документи за квалификация/правоспособност;

За контакти: тел.062/616-819.

Зареди още

Икономика

Безплатни консултации за граждани в Габрово през лятото

Published

on

Габровската търговско-промишлена палата и Центърът за подкрепа и личностно развитие (ЦПЛР) „Кариерно ориентиране-Габрово“ обявиха старта на инициатива за безплатни консултации за граждани през летните месеци.

Кариерните консултанти от Центъра за кариерно ориентиране ще приемат граждани през юли и август, два дни седмично, на адреса на Палатата: гр. Габрово, ул. „Брянска“ №30, ет. 1 (сградата на НТС), както следва:
Вторник: от 13.00 до 16.30 ч.
Четвъртък: от 09.00 до 12.00 ч.

Инициативата се провежда за пета поредна година и цели да направи услугите по кариерно ориентиране по-достъпни и разпознаваеми за гражданите. Всеки, който желае, ще бъде консултиран съобразно своите нужди.

Кариерните консултанти предлагат помощ в следните области: Обучение за търсене на работа. Помощ при изготвянето на документи за кандидатстване и подготовката за явяване на интервю за работа. Изясняване на лични кариерни цели. Насърчаване и съдействие в проучването на различни възможности за развитие. Изготвяне на индивидуален кариерен план за развитие. Съвети при проблеми с адаптацията на ново работно място и други.

За консултациите не е необходимо предварително записване, но при желание за запазване на час или за допълнителни въпроси, гражданите могат да се свържат с:
ЦПЛР „Кариерно ориентиране-Габрово“ на тел. 0888 890677
Габровска търговско-промишлена палата на тел. 066 803 142

Тази инициатива е отлична възможност за всеки, който желае да подобри своите умения и да получи професионални съвети в областта на кариерното развитие.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица