Свържи се с нас

Новини

Община Трявна с мерки срещу коронавируса

Published

on

Вчера, 16 март, кметът на Община Трявна Силвия Кръстева свика извънредно заседание на Общинския оперативен щаб за приемане на мерки за действие, с цел предотвратяване разпространението на коронавирус COVID-19.

Автобусите ще пътуват с ново разписание, което можете да видите оттук. Стана ясно, че МБАЛ „Д-р Теодосий Витанов“ има готовност да обособи отделение за лечение на заразени с коронавирус. При необходимост ще се използва бившето ортопедично отделение. Това може да се случи само след разпореждане от страна на РЗИ – Габрово.

Жителите на Община Трявна, които имат съмнение за коронавирус, трябва да се обърнат към личния си лекар по телефона. Ако пациентите са пътували в рискови страни, засегнати от вируса, или са в контакт с такива лица и развият част от симптомите, е необходимо да се свържат с РЗИ – Габрово.

На този етап МБАЛ „Д-р Теодосий Витанов“ не разполага с тестове за коронавирус. От лечебното заведение обмислят вариант за закупуването на бързи тестове.

След заседанието на Общинския оперативен щаб кметът на Община Трявна издаде заповед с мерки, които да бъдат предприети. В текста на заповедта се посочва: На основание чл. 44, ал.2 от ЗМСМ, във връзка с проведено заседание на 16.03.2020 г. на Общински оперативен щаб в Община Трявна, относно предприемане на дейности свързани с превенция и защита на населението от COVID – 19.

снимка: Община Трявна

На основание чл. 44, ал.2 от ЗМСМ, във връзка с проведено заседание на 16.03.2020 г. на  Общински оперативен щаб в Община Трявна, относно предприемане на дейности свързани с превенция и защита на населението от  COVID – 19

Н А Р Е Ж Д А М:

  1. Всеки служител на Община Трявна да следи собствената си телесна температура. При показател над 37 градуса по Целзий да бъде уведомяван прекия ръководител за организиране приключването на спешни задачи и прекратяване изпълняването на служебните задължения на работното място.
  2. Достъпа в сградата на Община Трявна да се осъществява контролирано, чрез допускане по едно лице за обслужване в Център за административно обслужване, отдел „Местни данъци и такси“ и/или отдел „ГРАО“ от служителите, дежурни по ОБСС.

Отговорно лице – Михаил Минчев – гл. спец. „Пожарна безопасност и защита на населението“ в Община Трявна.

  1. Да се ограничи събиранено/струпването на хора на териториите за обществено ползване в гр. Трявна съвместно със служители на Районно управление на МВР – Трявна и Района служба „Пожарна безопасност и защита на населението“ – Трявна.

Отговорно лице – Пламен Кралев – гл. спец. „Опазване на чистотата на териториите за обществено ползване и контрол на общинските наредби“ в Община Трявна.

  1. Обявявам кампания по набиране на доброволци за обслужване на възрастни хора и лица в неравностойно положение, живущи на територията на Община Трявна със стоки и продукти от първа необходимост. Доброволците да бъдат подсигурени от Община Трявна с лични предпазни средства и дезинфектанти. На същите да бъде извършен инструктаж за действие.

Лице за контакт и координация – Виктория Колева – ст. спец. „Връзки с обществеността“ в Община Трявна, тел. 0894 41 42 82

  1. Обявявам дежурни телефони за приемане на заявки от възрастни хора и лица в неравностойно положение, живущи на територията на Община Трявна, за приемане на заявки за обслужване по домовете с продукти и стоки от първа необходимост както следва:
  • 0677/6 20 29 – дежурен телефон всеки работен ден, в рамките на работното време от 8,00 до 17,00 часа;
  • 0677/6 24 96 – деловодство на Община Трявна, всеки работен ден, в рамките на работното време от 8,00 до 17,00 часа;
  • 0894 41 42 82 – Виктория Колева – до 22 часа всеки ден;

Всеки обслужен поема разходите за закупените продукти след представен касов бон от страна на лицето което го обслужва.

  1. Телефон с номер 0677/6 24 94 – на разположение 24 часа в денонощието за сигнали за бедствия, аварии и катастрофи. Същият е на разположение за приемане на сигнали относно нарушаване предприетите действия свързани с превенция и защита на населението от  COVID – 19.
  2. Национален телефон 112 – на разположение 24 часа в денонощието за сигнали за бедствия, аварии и катастрофи.
  3. Утвърждавам Препоръки за действия с цел превенция и ограничаване разпространението на COVID – 19 – Приложение №1 към настоящата заповед. Препоръките да се прилагат на територията на Община Трявна във всички обществени сгради, в това число търговски обекти, банки, центрове за обслужване на клиенти и др. съгласно Указания на РЗИ Габрово.

Настоящата заповед важи до 29.03.2020 г.

Като приложение към заповедта са посочени препоръки, с които следва да се запознаят всички работодатели, фирми, предприятия, търговски обекти и други, на територията на община Трявна:

Препоръки

към работодателите на територията на Община Трявна,

които имат за цел превенция и ограничаване разпространението на COVID-19

Мерките следва да се прилагат във всички обществени сгради, в това число търговски обекти, банки, центрове за обслужване на клиенти и др.

Подгответе работното място за COVID-19

С какви мерки можете да предотвратите разпространението на COVID-19 на работното място:

Създайте санитарен контрол на входа на Вашата фирма, който да включва:

  • Дезинфекционна вана, през която да преминават работниците и служителите от Вашата фирма.
  • Определете лице което да извършва термометричен контрол на Вашите служители с дистанционен термометър.
  • Служителите с температура по-висока от 370 С, да се отстраняват от работа.
  • При обслужване на клиенти организирайте контрол на достъп чрез Ваши служители – допускане до две лица едновременно в едно помещение.

Погрижете се работното място да е чисто и хигиенично:

  • Повърхностите (бюра и маси) и предметите (телефони, клавиатури) трябва да бъдат редовно избърсвани с дезинфектант.
  • Насърчете служителите, сътрудниците и клиентите да си мият ръцете редовно и добре.
  • Поставете диспенсъри с дезинфектант за ръце на видни места на работното място. Погрижете се да бъдат пълнени редовно.
  • Погрижете се служителите, сътрудниците и клиентите да имат достъп до места, където могат да измият ръцете си с вода и сапун.
  • Погрижете се на работното място да има на разположение защитни маски.
  • Осигурете кошчета с капаци, където да могат да се изхвърлят кърпичките и маските.
  • Осигурете често проветряване на помещенията във Вашата фирма.
  • Информирайте служителите си, че съществува риск от заразяване на ръцете при докосване на дръжки на врати, копчета на асансьори, перила на стълбища и други повърхности до които имат допир много хора.
  • Информирайте служителите, сътрудниците и клиентите си, че ако COVID-19 започне да се разпространява във вашето населено място, всеки, който има дори лека настинка, или много слаба висока температура, е препоръчително да си остане у дома.
  • Ако вашата фирма използва автобуси за извозване на служители е необходимо да осигурите няколкократна дезинфекция на транспортното средство в зависимост от натовареността му.
  • Избягвайте командироването на служители, които са по-силно застрашени от болестта (по-възрастни служители или служители страдащи от диабет, сърдечно-съдови заболявания или белодробни заболявания) в области, където се разпространява COVID-19.
  • Обмислете възможността да предоставите на служителите, на които предстои пътуване, малки количества (под 1000 мл) дезифектант за ръце с алкохол. Това ще улесни поддържането на хигиена на ръцете.

Когато Вие или служителите Ви се върнат от пътуване:

  • Служители, които са се върнали от зона с разпространение на COVID-19 трябва сами да се следят за симптоми в продължение на 14 дена и да си мерят температурата два пъти дневно.
  • Ако развият дори лека настинка или слаба висока температура (над 37,3 градуса), трябва да си останат у дома и да се изолират от други хора. Това означава да избягват близък контакт (един метър или по-малко) с други хора, включително членове на семейството. Трябва също да се обадят по телефона на личния си лекар или на местната здравна служба и да им предоставят информация за това къде са пътували и какви са симптомите.

Във връзка със заповедта, Община Трявна отправя апел към гражданите, в случай че станат свидетели на нарушение (например струпване на много хора на едно място, повече от двама души в търговски обект и т.н.), да подават сигнал на дежурен телефон 0677 6 24 94, за да бъдат предприети необходимите действия от отговорните органи.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Икономика

Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Published

on

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.

Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.

За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.

Зареди още

Любопитно

Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour 2025 пристига в Севлиево

Published

on

След поредица от незабравими концерти в най-големите градове на страната, Coca- Cola The Voice Happy Energy Tour 2025 продължава своята мисия да зарежда публиката с музика, емоции и добро настроение. На 5 септември Севлиево ще бъде домакин на предпоследния концерт от турнето, а парк „Казармите“ ще се превърне в най-горещата точка в града.

Публиката ще се наслади на грандиозно музикално шоу с едни от най-популярните български изпълнители. Криско, TITA, Torino & Pashata, Михаела Маринова, FYRE, Dara Ekimova, Вениамин, Eva Lea и Елизабет ще превземат сцената с най-големите си хитове. Зад пулта ще застане DJ Mascota, който по традиция ще подгрее настроението с микс от актуални клубни парчета, а за допълнителна енергия на сцената ще се погрижат Remi Toin и неговите танцьори.

Още от 16.00 часа феновете ще могат да се включат в специално подготвената фестивална зона – място за музика, игри, награди и много забавления. Очакват ги тематични кътове, като Chill and Play Corner с гигантско „Не се сърди човече“, колело с предизвикателства, Pop-Up Store с ексклузивен мърч, фотозони за забавни и персонализирани снимки, както и Treasure Hunt с награди.

Концертната част започва в 18:00 часа. И тази година турнето поставя акцент върху отговорното забавление – всички посетители са поканени да събират празните бутилки и кенове разделно. Участието в инициативата не само помага на околната среда, но и носи шанс за спечелване на допълнителни награди.

Под мотото „Трябва да го изживееш“ Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour 2025 отбелязва своята 15-а годишнина с мащабни концерти в седем града, събирайки на едно място най-обичаните изпълнители и най-енергичната публика в България.

След Севлиево остава само финалът, а той ще бъде грандиозен – София, 13 септември, площад „Княз Александър I“. Създадено през 2010 г., Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour се превърна в символ на лятното музикално настроение у нас – събитие, което обединява любими звезди и нови таланти, подкрепя българската музика и изгражда връзка между артистите и техните фенове.

Турнето е запазена марка за позитивна енергия, впечатляваща продукция, вдъхновяваща атмосфера и ангажираност към каузи, важни за младите хора. Повече информация за турнето, както и ексклузивни кадри и новини може да откриете на Facebook страниците на Coca-Cola България и  The Voice Radio & TV Bulgaria , както и в Instagram профилите Coca-Cola България и  The Voice Radio & TV Bulgaria .

Зареди още

Икономика

Ден на отворените врати в Хитачи Енерджи в Севлиево

Докоснете се до технологиите, които променят света!

Published

on

На 20 септември, от 10.00 до 14.00 часа, фабриката ни за производство на оборудване за високо напрежение в Севлиево ще отвори своите врати за всички посетители.

В сърцето на Севлиево, в една чиста, модерна и иновативна производствена среда, нашите екипи създават решения и технологии, които движат света към по-устойчиво енергийно бъдеще. От десетилетия тук се раждат и развиват технологии, знания, опит и идеи, които превръщат града в ключова точка на картата на енергийните иновации.

Заповядайте да научите повече, както и да се запознаете от близо с компанията и възможностите, които предлага. Обиколките ще се провеждат на всеки 20 минути, като последната група ще бъде допусната в 13.40 ч.

  • Ще имате възможност да се запознаете отблизо с процесите, технологиите и хората, които стоят зад производството на високоволтово оборудване
  • Ще научите повече за възможностите за работа и кариера и атрактивните условия, които компанията предлага
  • Ще усетите духа на иновациите, които вдъхновяват следващата ера на устойчивата енергия.

Ако проявявате интерес и любопитство към световните технологии- заповядайте в Деня на отворените врати. Адресът на събитието е бул. „Никола Петков“ №32.

Започваме точно в 10.00 часа на 20 септември, събота.

Важно: 
Поради спецификата на производствената среда, деца няма да бъдат допускани на територията на фабриката. Не е необходима предварителна регистрация.

Очакваме ви с нетърпение!

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица