Свържи се с нас

Икономика

Габрово, Трявна, Севлиево – географски и туристически център

Published

on

© Copyright 2014 — Gabrovo News. All Rights Reserved

© Copyright 2014 — Gabrovo News. All Rights Reserved

Обединените усилия на общините Габрово, Трявна и Севлиево за развитие и налагане на устойчив местен туризъм ще утвърдят региона освен като географски, но и като туристически център. С тази убеденост кметовете Таня Христова, инж. Драгомир Николов и д-р Иван Иванов коментираха участието си в проекта за подкрепа за развитие на регионален интегриран туристически продукт в трите общини. По време на заключителната пресконференция по проекта бяха представени резултатите от рекламната кампания и бъдещите планове за осигуряване на устойчивост на общия имиджов продукт и марка на региона.

С израза „Добре дошли в центъра!“ се обърна към присъстващите габровският кмет Таня Христова. Според нея проектът е накарал представителите на трите общини да осъзнаят, че плюсовете от участието в различни инициативи заедно ще бъдат много повече, отколкото ако се представят самостоятелно. „Така ще постигнем ползи за всички, които живеят на тази територия. Ще имаме повече възможности за качествена заетост, за работещ туристически бизнес и за икономически изгодни оферти. За щастие и в трите общини нямаме проблем с липса на разнообразие в събитийния, културния и туристическия потенциал“, подчерта Таня Христова. Тя допълни, че с този проект регионът заявява категорично своето присъствие на туристическата карта не само в България, но и в цяла Европа чрез участието си в ключови международни борси в Германия, Франция и Румъния, информираха от местната общинска администрация.

Като „предизвикателство“ определи участието на община Трявна кметът инж. Драгомир Николов. „Проектът е специфичен, защото е на регионален принцип. С него ние надграждаме онова, върху което са работили хората преди нас в трите общини. Представянето ни в международните и националните борси е много сериозна подготовка за нас. Защото туристите, които са разгледали нашите щандове, ще разкажат на още хора, които ще бъдат привлечени да ни посетят. Ние искаме да им хареса още при първото идване, за да повторят“, каза Николов и допълни, че оттук нататък е важно да има приемственост и последователност, както и търпение, за да се постигне устойчивост и позициониране на продукта в бъдеще.

Според д-р Иван Иванов ползите за община Севлиево ще бъдат най-много, тъй като градът е познат повече като индустриален център. „В последните години показваме, че и ние имаме достатъчно културно-историческо наследство и обекти, които могат да привличат туристи. Благодарение на друг проект по Оперативна програма „Регионално развитие“ възродихме средновековния град и крепост Хоталич и създадохме иновативното културно събитие „Добре дошли в столицата на тиквата“, представи акцентите на Севлиево д-р Иванов, отбелязвайки доброто партньорство в работата със съседните общини.

В рамките на две години бяха реализирани редица маркетингови дейности за подкрепа и увеличаване на интереса към конкурентоспособни туристически атракции на територията на Габрово, Трявна и Севлиево под събирателния образ – „Възрожденските градове“. Общата визуална идентичност е изградена от специално създаденото атрактивно лого и слогана „Да се видим в центъра“.

След задълбочен анализ на възможностите за туризъм в региона и потенциала за налагане на продукта, изпълнителят ДЗЗД „България травъл 2012“ разработи осем туристически пакета, карти, брошури и пътеводители. Материалите могат да бъдат използвани самостоятелно от индивидуални туристи, както и да бъдат предлагани от туристически агенции и туроператори. Изданията, логото и слогана на марката, интернет страницата с мобилно приложение, рекламните клипове и филмът бяха представени чрез мащабни рекламни кампании в страната и чужбина.

Повече новини и информация можете да намерите на интернет страницата на Община Габрово, както и на сайта на проекта www.gocenter.bg.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

„Интер Пауър“ изгради фотоволтаична централа върху сграда на ОПТ – Габрово

Published

on

Габровската компания Интер Пауър, лидер с дългогодишен опит в сферата на изграждане на фотоволтаични системи и внедряване на енергийно ефективни решения в индустриални и търговски обекти, реализира фотоволтаична централа върху покрива на сграда, стопанисвана от Общински пътнически транспорт.

Фирмата бе избрана за изпълнител на проект за изграждане на фотоволтаична електроцентрала, иницииран от „Енергийна общност Габрово“. Върху покрива на зданието е изградена съвременна фотоволтаична система, с инсталирана мощност от 150 киловата(kWp). Използвани са общо 256 високоефективни соларни модули, с номинална мощност между 570 и 590 Wp.

Електроцентралата е оборудвана с пет трифазни хибридни инвертора от серията Deye SUN, които осигуряват висока ефективност на преобразуване и позволяват последващо надграждане на системата с акумулиращи устройства за съхранение на енергия. Всички компоненти са с дългосрочни производствени и експлоатационни гаранции, включително 30-годишна линейна гаранция за мощността на панелите. 

Интер Пауър е утвърдена габровска компания с над десетгодишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на фотоволтаични системи, системи за индустриално и битово LED осветление, електроизграждане и умни решения за енергийна автоматизация. Фирмата е партньор на водещи производители и притежава множество успешно реализирани проекти както в частния, така и в публичния сектор, включително обекти, изградени с европейско финансиране.

Зареди още

Икономика

Без опашки по бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово

Published

on

По бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово няма образувани опашки от желаещи да се запасят с гориво – тенденция, каквато някои медии в други градове на страната анонсираха.

Това установи репортер на „Габрово Нюз“, извършил проверка край двата обекта на веригата, представена и в нашия град. Те се намират в района на Дома на хумора и сатирата и в квартал „Бичкиня“ на бул. „Хемус“.

Процесът по зареждане на автомобили се осъществява нормално и без напрежение, като служителите изпълняват спокойно своите ангажименти около колонките и зад касите.

Хора, пълнещи варели, цистерни, пикапи или наливащи стотици литри гориво в други съдове, не се забелязват по двете бензиностанции и паника в столицата на хумора няма! Всичко е спокойно и протича по обичайния си ред, видя още репортерът на медията ни.

Междувременно от компанията изпратиха до медиите, включително и до „Габрово Нюз“, своя официална позиция относно разпространяването на невярна информация по отношение прекратяване на дейността на обекти на територията на страната.

Тя гласи:

„Във връзка с разпространяваната в някои медии невярна информация за уж предстоящо прекратяване на дейността на мрежата от бензиностанции „ЛУКОЙЛ“ на територията на Република България, официално заявяваме, че всички обекти от търговската мрежа на компанията функционират и ще продължат да функционират в нормален режим.

Няма никакви основания за прекратяване на тяхната дейност. Бензиностанциите са напълно обезпечени с гориво.

Разпространяваните твърдения за спиране на работата са неверни, спекулативни и подвеждащи.“

Зареди още

Икономика

Studio New Era с инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес

Безплатен уебсайт редизайн до края на месеца.

Published

on

Studio New Era стартира национална инициатива за подкрепа на малкия и среден бизнес, насочена към развитието на модерно и ефективно онлайн присъствие.

Проектът предлага възможност на фирми с остарели уебсайтове или онлайн магазини да получат напълно безплатен редизайн и актуализация – без финансов риск и без първоначслни разходи.

След обновяването, бизнесите ще имат възможност да продължат да използват услугата чрез месечен абонамент, който включва пълна поддръжка, актуализации и цялостно управление на тяхното онлайн присъствие.

Инициативата е част от концепцията на студиото „Уебсайт като услуга“ – иновативен модел, който дава достъп на малки и средни бизнеси до професионални дигитални решения, без да се налага голяма първоначална инвестиция. Ще бъде валидна до края на месец Ноември.

„Нашата цел е да помогнем на бизнеса в региона на Габрово и в цялата страна да се развива дигитално, да бъде конкурентоспособен и видим онлайн. Вярваме, че всяка добра идея заслужава съвременно представяне в интернет“, споделят от Studio New Era.

Повече информация за кампанията и формуляр за участие са достъпни на: www.studionewera.com/bezplaten-website-redesign.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица