Свържи се с нас

Икономика

Договор за поддръжка на касови апарати

*Платена публикация*

Published

on

IMG_34101

Единственият фискален център на TREMOL за регион Габрово – МДМТ Сервиз, предлага през месец март специални цени на собствениците на касови апарати, носещи търговската марка.

МДМТ предлага на своите клиенти  „ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТНО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ“, „СВИДЕТЕЛСТВО ЗА РЕГИСТРАЦИЯ на  ФУ“ в сървъра на Националната Агенция за приходите, безплатно почистване и профилактика, както и безплатна актуализация на софтуера на касовите апарати за подобряване работата им.

За периода от 12 март до 12 април, всеки нов клиент с договор за поддръжка или при закупуване на касов апарат от МДМТ получава допълнителни отстъпки. Цената на сервизен договор е 30 лева с ДДС, в която не е включена такса мобилен оператор.

Клиентите получават всички необхдими документи съобразно законовите изисквания, според Наредба H18 и фактура за извършваните услуги .

Смяна на фискална памет в рамките на 1 (един) час само във фискален център TREMOL – Габрово МДМТ Сервиз.

gabr neВсички собственици на касови апарати, с марката TREMOL, които вече са получили талон, на стойност 10 лева от МДМТ, могат да се възползват от отстъпката си.

МДМТ обявяват, че удължават срока на валидност на талоните с отстъпка за всички притежатели на фискални устройства TREMOL до 13 април.

Фирмата предлага касови апарати, POS системи, специализиран софтуер, лаптопи, компютри и аксесоари, везни, баркод-скенери, видеонаблюдение, GPS и GSM устройства и др.

Центърът на МДМТ се намира в град Габрово, ул. „Петко Каравелов“ No 3 (срещу касите на Енергото) и решение винаги ще се намери. Повече информация можете да получите на 066 991 789, www.mdmt.bg и fb: www.facebook.com/MDMTSERVICE.

IMG_34191

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/14058610933873

Икономика

Открийте възможности за кариера в „Дзалли“: традиции, иновации и стабилност в текстилната индустрия!

Published

on

В един непрекъснато развиващ се свят, ние се стремим към постоянно подобрение, високо качество и грижа за хората. Именно тези принципи са в основата на дейността на „Дзалли“, водеща текстилна фирма с дългогодишна история и доказано присъствие на пазара на труда.

Защо „Дзалли“?
Ние сме повече от текстилна фабрика – ние сме екип от отдадени професионалисти. Гордеем се с висококачествените си продукти, създадени с опит, прецизност и внимание към всеки детайл. В „Дзалли“ ще откриете стабилна и сигурна работна среда, където вашият принос е важен.

Ние предлагаме:

  • Мотивиращо възнаграждение
  • Социални придобивки
  • Стабилна работа и дългосрочна перспектива на заетост
  • Работа с модерно оборудване

Кого търсим?
Търсим отговорни и мотивирани хора. Независимо дали имате опит в текстилната индустрия или сте в началото на професионалния си път, ние Ви очакваме.

Свободните работни позиции са:

  • Оператор на шевна машина
  • Окачествител

Присъединете се към „Дзалли“ и станете част от бъдещето на текстилната индустрия!

Молба, Автобиография и удостоверения за допълнителна квалификация можете да подадете всеки работен ден в сградата на фирмата в кв. Войново (местност Айвузов копак 1), както и онлайн: https://www.jobs.bg/company/148877.

За справки тел. 066 815346 / 066 815305.

Зареди още

Икономика

Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Published

on

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.

Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.

За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.

Зареди още

Икономика

Три предприятия от Габровска област с одобрени проекти от „Социална закрила“

Published

on

Три социални предприятия от Габровска област са одобрени за финансиране на проектните им дейности по Компонент 2 „Подкрепа за осъществяването на социалната дейности/или за постигане на социалните цели на социални предприятия, вписани в Регистъра на социалните предприятия“ към Фонд „Социална закрила“.

Това са габровските „Търнава БГ“ за проекта „Зелено възстановяване – природа и нов живот след зависимост“, Сдружение „ТКД Здравец – Габрово“ за проекта „Дигитален достъп – умения и възможности за хора с увреждания“ и „Ресто консулт“ от с. Батошево, Севлиево за проекта „В кухнята на възможностите: кулинарно приобщаване чрез умения и солидарност“.

С подкрепата на Регионален център за социална икономика – Габрово трите социални предприятия кандидатстваха с проектни предложения пред Фонд „Социална закрила“. Чрез тях ще бъдат изградени партньорства, ще се популяризират добри практики за хора от уязвимите групи и ще им се помогне да придобият нови умения за успешна реализация на пазара на труда.

Богата събитийна програма ще бъде част от проектните дейности. В нейното осъществяване ще се включи екипът на Регионален център за социална икономика – Габрово.

Предвидени са три семинара по трите проекта. Основните теми, върху които ще се акцентира са иновации в социалните предприятия, лидерски умения в социалното предприемачество, подходи към различни групи клиенти, социалното предприемачество като фактор за създаване на общности, застъпничество за социалните предприятия.

Ще се разгледат различни видове социални иновации и ще се създаде мрежа за сътрудничество в социалните предприятия. Ще бъдат насърчавани иновативни подходи за решаване на социални проблеми. Ще се представи на участниците в семинарите какво е социално предприемачество и ще се развие у тях разбиране за лична и обществена отговорност. Ще се създадат ключови умения в участниците като емпатия, активно слушане, критическо мислене, креативност, екипна работа, комуникативност и инициативност в социалното предприемачество.

По единия от проектите са предвидени посещения в три успешно функциониращи социални предприятия от България, където екипите ще обменят опит и ще споделят устойчиви модели от тяхната практика. Финансовата подкрепа от Фонд „Социална закрила“ е в размер на 9 900 лв. за всяко от проектните предложения на социалните предприятия от Габровска област. Съфинансирането от кандидата е 10% от общия бюджет на проекта. Дейностите ще се реализират и отчитат до 31 октомври 2025 г.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица