Свържи се с нас

Икономика

Софтуер посочва рисковите фирми

Published

on

© Copyright 2011 — Gabrovo News. All Rights Reserved

НАП започва изграждането на ново софтуерно приложение „Информационна система „Контрол”. Проектът е на обща стойност  2 973 716,87 лв. и се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Новият софтуер ще позволи на администрацията да извършва периодично  автоматична оценка на всички задължени лица. На базата на предварително зададени критерии, софтуерът ще може да отсява тези дружества и физически лица, които е най-вероятно да укрият доходи или да не спазват данъчното и осигурително законодателство. По този начин ще се подобри процесът по подбор на фирми за ревизии и проверки, като усилията на администрацията ще се насочат приоритетно към некоректните към бюджета лица. В замяна за коректните – ще се намали административната тежест и ще се ускори възстановяването на надвнесени данъци и осигурителни вноски.

Новият модул „Контрол” ще автоматизира процесите по селекция и възлагане на ревизии и проверки. По този начин ще се намали до минимум действието на човешкия фактор, като това се очаква да ограничи корупционния натиск върху клиентите на администрацията.

Целта на проекта за изграждането на софтуерно приложение „Информационна система „Контрол” е да се подобри контролно-ревизионната дейност на НАП, да се повиши събираемостта на данъчните и осигурителни задължения, както и да се подобри удовлетвореността на клиентите от дейността на приходната администрация.

С реализирането на проекта се предвижда и по-пълното използване на електронната комуникация с клиентите на администрацията, както и въвеждането на връчване и получаване на документи по електронен път в хода на контролните производства. Това ще облекчи и намали разходите на клиентите на НАП при контакта им с администрацията.

Икономика

„Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД набира работници

Published

on

Във връзка с изпълнението на обекти на Дружеството в община Габрово и област Габрово „Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД търси да назначи:

1. Технически ръководители;
2. Геодезисти;
3. Лаборанти;
4. Машинисти пътно-строителни машини;
5. Шофьори, категория В и С+Е;
6. Пътни работници;
7. Работници полагане асфалтови настилки;
8. Арматуристи;
9. Кофражисти;

Кандидатите трябва да притежават:
– Подходящо образование и квалификация за съответната позиция;
– Трудов опит по същата или сродна специалност;
– Документ за правоспособност за управление на ПСМ /за машинистите на ПСМ/;
– Необходимата категория за правоуправление на МПС, удостоверение за професионална компетентност, карта за квалификация на водача и удостоверение за психологическа годност /за шофьорите/;
– Добро здравословно състояние;
– Желание за работа;

Компанията предлага:
– Постоянен трудов договор с първоначален изпитателен срок;
– Добро възнаграждение;
– Работно облекло;

Необходими документи за кандидатстване:
– Автобиография;
– Копие от диплома;
– Копие от документи за квалификация/правоспособност;

За контакти: тел.062/616-819.

Зареди още

Икономика

„Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД набира работници

Published

on

Във връзка с изпълнението на обекти на Дружеството в община Габрово и област Габрово „Пътни строежи – Велико Търново“ ЕАД търси да назначи:

1. Технически ръководители;
2. Геодезисти;
3. Лаборанти;
4. Машинисти пътно-строителни машини;
5. Шофьори, категория В и С+Е;
6. Пътни работници;
7. Работници полагане асфалтови настилки;
8. Арматуристи;
9. Кофражисти;

Кандидатите трябва да притежават:
– Подходящо образование и квалификация за съответната позиция;
– Трудов опит по същата или сродна специалност;
– Документ за правоспособност за управление на ПСМ /за машинистите на ПСМ/;
– Необходимата категория за правоуправление на МПС, удостоверение за професионална компетентност, карта за квалификация на водача и удостоверение за психологическа годност /за шофьорите/;
– Добро здравословно състояние;
– Желание за работа;

Компанията предлага:
– Постоянен трудов договор с първоначален изпитателен срок;
– Добро възнаграждение;
– Работно облекло;

Необходими документи за кандидатстване:
– Автобиография;
– Копие от диплома;
– Копие от документи за квалификация/правоспособност;

За контакти: тел.062/616-819.

Зареди още

Икономика

Безплатни консултации за граждани в Габрово през лятото

Published

on

Габровската търговско-промишлена палата и Центърът за подкрепа и личностно развитие (ЦПЛР) „Кариерно ориентиране-Габрово“ обявиха старта на инициатива за безплатни консултации за граждани през летните месеци.

Кариерните консултанти от Центъра за кариерно ориентиране ще приемат граждани през юли и август, два дни седмично, на адреса на Палатата: гр. Габрово, ул. „Брянска“ №30, ет. 1 (сградата на НТС), както следва:
Вторник: от 13.00 до 16.30 ч.
Четвъртък: от 09.00 до 12.00 ч.

Инициативата се провежда за пета поредна година и цели да направи услугите по кариерно ориентиране по-достъпни и разпознаваеми за гражданите. Всеки, който желае, ще бъде консултиран съобразно своите нужди.

Кариерните консултанти предлагат помощ в следните области: Обучение за търсене на работа. Помощ при изготвянето на документи за кандидатстване и подготовката за явяване на интервю за работа. Изясняване на лични кариерни цели. Насърчаване и съдействие в проучването на различни възможности за развитие. Изготвяне на индивидуален кариерен план за развитие. Съвети при проблеми с адаптацията на ново работно място и други.

За консултациите не е необходимо предварително записване, но при желание за запазване на час или за допълнителни въпроси, гражданите могат да се свържат с:
ЦПЛР „Кариерно ориентиране-Габрово“ на тел. 0888 890677
Габровска търговско-промишлена палата на тел. 066 803 142

Тази инициатива е отлична възможност за всеки, който желае да подобри своите умения и да получи професионални съвети в областта на кариерното развитие.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица