Свържи се с нас

Икономика

Влакът спира

Икономическата ситуация у нас се влошава и ще продължи да се влошава …

Published

on

Георги Чернев

Председателят на Софийската търговско-промишлена камара Георги Чернев сподели вижданията си относно икономическата ситуация у нас, според които тя се влошава и ще продължи да се влошава. Ето какво каза:

„От мои разговори с представители на бизнеса става ясно, че икономическата ситуация у нас се влошава и ще продължи да се влошава. Eдин от браншовиците участвал в среща на високо ниво за коментиране на цените на брашно, мляко, месо, сподели: Отивам във фирмата и започвам да уволнявам , иначе фалирам. Всеки вижда с очите си как всеки ден се затварят заведения и магазини. Затварят врати и производители. Потреблението пада.

Какво може да се направи? Това не е лесен въпрос. Сигурен съм в едно – ако я караме така , скоро влакът ще спре. В условия на криза не биваше да се допуска вдигане на цените на услугите на монополите. Това беше грешка. Аз съм оптимист, но за съжаление всеки ден, пропуснат ден и всяка пропусната възможност са фатални.

В момента, въпреки лятото се нуждаем от постоянен диалог бизнес – бизнес, бизнес – банки, бизнес – държава. Такъв няма. Дори забелязвам, че спряха и всякакви кръгли маси, в които има много формализъм и отбиване на номера.

Накратко предлагам незабавно стартиране на постоянен диалог бизнес – бизнес, бизнес – банки, бизнес – държава.“

в.Търговски вестник

Икономика

ИКЕА отвори магазин от ново поколение във Велико Търново

Published

on

Днес, 28 ноември, със специално събитие, ИКЕА откри магазин от ново поколение в България в Мол Велико Търново. Той е продължение на стратегията на бранда да осигури на всички свои клиенти улеснен достъп до многообразието от решения за обзавеждане на дома. На церемонията присъстваха Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България, Даниел Панов, кмет на Велико Търново и Продромос Мавропулос, инвеститор в Мол Велико Търново.

Компанията представи своя шести обект в страната, който е оптимизиран градски формат на удобна локация, където почитателите на марката могат да открият достъпно, функционално и висококачествено обзавеждане за дома. За 12 години на българския пазар ИКЕА развива своята палитра от предложения на база реалните нужди на своите клиенти, като налага нови модели на работа и иновативни начини за пазаруване.

Обектът заема 1800 кв.м площ, като предлага на потребителите селекция от над 1000 артикулa, които могат да бъдат закупени на място – аксесоари за готвене и сервиране, декорация, продукти за бебето и детето, за организиране на дома, текстил и други. Потребителите имат достъп и до пълната гама от мебели и аксесоари, налични на IKEA.bg, които могат да бъдат поръчани с различни опции за доставка до дома или безплатно до магазин ИКЕА Мол Велико Търново.

ИКЕА Мол Велико Търново разполага със зона за планиране на кухни и гардероби, в която експертите в обзавеждането на дома ще консултират клиентите за най-подходящите индивидуални решения. А в сектора с храни и напитки могат да бъдат открити популярни шведски продукти за приготвяне вкъщи – от сертифицирано кафе до шведски кюфтенца и сьомга.

“Вече 80 години нашата философия е да правим всеки ден по-добър за повече хора. Обектът ни във Велико Търново е естествено продължение на стратегията да бъдем по-достъпни и близки до нашите клиенти. Преминахме през различни етапи на подготовка – от детайлно проучване на региона, средата и нуждите на потребителите, до същинската реализация на проекта. С това решение от ИКЕА се стремим да удовлетворим нуждите за обзавеждане на потребителите не само от Велико Търново, но и целия регион”, споделя Георги Колев, мениджър “Нов бизнес” в ИКЕА България, част от FOURLIS Group.

Стъпването на ИКЕА в сърцето на България бе предшествано от иновативните за бранда мобилни хъбове, чрез които компанията предлага още по-лесен за клиентите начин да получат своите поръчки от онлайн магазина. Към момента, ИКЕА присъства с 2 магазина в София, 2 центъра за поръчки в Пловдив и Бургас, концептуален магазин във Варна и мобилни хъбове в Плевен, Благоевград, Хасково и Стара Загора.

За ИКЕА
ИКЕА предлага добре проектирано, функционално и достъпно, висококачествено обзавеждане на дома, произведено с грижа за хората и околната среда. Има няколко компании с различни собственици, работещи под марката ИКЕА, всички споделящи една и съща визия: да се създаде по-добро всекидневие за много хора. ИКЕА е основана в Швеция през 1943 година.

За Housemarket
ИКЕА влиза на българския пазар през 2011 г. чрез българското дружество на компанията Housemarket S.A, част от Fourlis Group, която по силата на франчайз договор държи правата за търговска дейност под марката ИКЕА на териториите на Гърция и Кипър. Housemarket S.A управлява 20 магазина на ИКЕА (в България, Гърция и Кипър) с различни размери и формати.

Относно франчайз системата на ИКЕА
Ритейл бизнесът на IKEA се управлява чрез франчайз система с франчайзополучатели, които имат право да предлагат и продават продуктовата гама на ИКЕА в рамките на определени географски територии. Inter IKEA Systems B.V. е собственик на концепцията ИКЕА и световен франчайзодател, който също така възлага на различни ИКЕА компании да разработват и предлагат продуктовата гама, както и да доставят комуникационни решения. Днес 12 различни групи компании имат право да притежават и управляват канали за продажба на ИКЕА съгласно франчайз споразумения с Inter IKEA Systems B.V.

Относно Inter IKEA Group
Inter IKEA Group включва Inter IKEA Systems B.V., IKEA of Sweden AB, IKEA Supply AG и IKEA Industry AB. Inter IKEA Holding B.V. е холдинговата компания на Inter IKEA Group.

Зареди още

Икономика

Европейските перспективи пред местния бизнес в региона на Габрово

Published

on

Бюрото на Европейския парламент в България, ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата (ГТПП) и Община Габрово канят представители на бизнеса, институции и организации от Габровска област да се включат в среща с български евродепутати под наслов: „Европейските перспективи пред местния бизнес в региона на Габрово“.

Срещата ще се проведе на 1 декември от 14.00 часа в Ритуалната зала на Община Габрово. Ще участват Андрей Новаков (ЕНП) и Петър Витанов (С&Д). Модератор на срещата ще бъде Теодор Стойчев, ръководител на Бюрото на ЕП в България.

Целта е да бъдат запознати присъстващите с приоритетните теми, по които работи Европейският парламент, и евродепутатите да отговорят на въпросите на гражданите и бизнеса.

Темите, около които ще бъде съсредоточена дискусията, ще бъдат свързани най-вече с влизането на България в Еврозоната, Зелената сделка и иновациите.

Поради ограничените места в залата участието в срещата ще става след предварителна заявка. Заявки ще се приемат до изчерпване на местата в залата по реда на постъпването им на следния мейл: europedirect@chamber- gabrovo.com. Може да зададете въпросите си предварително до 28 ноември на същия мейл.

За допълнителни въпроси във връзка със събитието можете да се обръщате към:
Таня Чунтова, Връзки с обществеността на Бюрото на ЕП в България, тел. 359/878 853 547, e-mail: tanya.chuntova@ep.europa.eu.
Галина Михнева, ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово/ГТПП, тел.: 066 8031 42, 0887 62 18 24, e-mail: europedirect@chamber-gabrovo.com.
Пенчо Койчев, Областен информационен център Габрово, тел.: 066/807-222, e-mail: oic@gabrovo.bg.

Заявка за участие.

Зареди още

Икономика

„Арсенал“ АД търси висококвалифицирани инженери

Published

on

„АРСЕНАЛ” АД

Търси да назначи

Висококвалифицирани инженери със следните специалности:

  • ИНЖЕНЕР КОНСТРУКТОРИ
  • ЕЛЕКТРО ИНЖЕНЕРИ
  • ИНЖЕНЕРИ АВТОМАТИЗАЦИЯ НА ПРОИЗВОДСТВОТО
  • ИНЖЕНЕРИ ЕЛЕКТРОНИКА
  • ИНЖЕНЕРИ МЕХАТРОНИКА И АВТОМАТИЗАЦИЯ
  • ИНЖЕНЕРИТЕХНОЛОЗИ
  • ТЕХНОЛОГ ПРОГРАМИСТИ
  • СОФТУЕРНИ ИНЖЕНЕРИ
  • ИНЖЕНЕРИ МЕТРОЛОГИЯ И ИЗМЕРВАТЕЛНА ТЕХНИКА
  • ИНЖЕНЕР-МЕХАНИЦИ
  • ИНЖЕНЕР-ХИМИЦИ
  • ИНЖЕНЕР-МЕТАЛУРЗИ

„Арсенал“ АД предлага:

  • Индивидуален план за развитие – изградете своята кариера и израствайте професионално във всеки отдел на компанията;
  • Индивидуален път на обучение, определен от Вашите нужди;
  • Персонално възнаграждение на трудов договор;
  • Еднократен бонус „Нов служител“ на стойност до 8000 лева;
  • Месечен целеви стимул за новопостъпил служител в размер на 500 лева;
  • Месечна бонусна система, свързана с индивидуалното представяне до 40% от определеното възнаграждение;
  • Бонус за стаж в компанията;
  • Празнични бонуси, всеки в размер на 200 лева;
  • Ежемесечна сума за покриване на 100% разходи за наем на жилище;
  • Ежемесечни ваучери за храна на стойност 200 лева;
  • Субсидирано столово хранене;
  • Безплатна почивка на море;
  • Осигурен транспорт;
  • Безплатен паркинг.

Желаещите да кандидатстват за позициите могат да изтеглят документи от сайта на „Арсенал“ АД: www.arsenal-bg.com/kadri , да ги получат от Офис 1 „Пропуски“ на Централния портал на дружеството в гр. Казанлък от 07.00 до 17.00 часа или от Офиса в гр. Стара Загора, намиращ се бул. „Цар Симеон Велики“ № 118.

Попълнените документи могат да бъдат подадени в гр. Казанлък, бул. „Розова долина“ № 100, Офис 4 – всеки работен ден, или в Офиса в Стара Загора – всеки работен ден от 9.00 до 18.00 часа, събота – от 10.00 до 14.00 часа .

Документите могат да се изпратят и на е-mail: karieri@arsenal-bg.com.

За повече информация: тел. 0885332535; от 08.00 до 16.00 часа, всеки делничен ден.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица