Свържи се с нас

Икономика

Компанията „Идеал Стандарт – Видима” навърши 20 години

Published

on

© Copyright 2012 — Gabrovo News. All Rights Reserved

Компанията „Идеал Стандарт – Видима” АД отбеляза 20-та си годишнина от успешното партньорство с първия регистриран джойнт венчър през 1992 година между „Видима” АД и „Американ Стандард Инк“. Тържествата на обединената през 2011 година компания преминаха под надслов „20 години нова история”, а в тях  се включиха служители и работници на компанията, техни колеги – ветерани и пенсионери, мениджъри и ръководен състав, представители на Община Севлиево, членове на БС „Севлиево 21 век“, медии, партньори и приятели.

На снимката отляво надясно: Валентин Ганев, Нели Бенова, Васил Кънев, Милена Богданова, Красимир Копчев

В емоционален разговор пред журналисти изпълнителният директор и председател на Съвета на директорите на „Идеал Стандарт-Видима“ АД Васил Кънев, директорът на завода за производство на санитарна арматура и зам. председател на Съвета на директорите Красимир Копчев, директорът на завода за производство на санитарна керамика, член на Съвета на директорите Валентин Ганев и директорът Човешки Ресурси за регион Източна Европа, член на Съвета на директорите на обединеното дружество „Идеал Стандарт-Видима“ Милена Богданова обрисуваха картината на изминалите 20 години през собствения им поглед.

© Copyright 2012 — Gabrovo News. All Rights Reserved

„Това са 20 години от историята, които промениха нашия град, региона и инвестиционната политика в България. През тези 20 години съумяхме да покажем, че това е пътят, по който трябва да се върви. Аз никога не забравям, че за да стане нещо е имало история преди това. За мен никога историята не започва от момента, когато аз започвам нещо, което означава че от 1934 до 1992 година са работили хора. Никога не е бил лесен този бизнес и нашето производство, но то винаги е било водещо в страната и за това искам да изкажа благодарности към тези хора, както и благодарности към екипа който подкрепи идеята тогава да поемем този път. Компанията „Идеал Стандарт – Видима” е най-големият производствено-логистичен център в Европа с локирани Европейски център за информационни технологии, с изнесен център за финансова дейност на „Идеал Стандарт Интернешънъл“. Тези 20 години някога ще бъдат оценени като Севлиевското Възраждане, защото поколенията оценяват. Голямата компания инвестира в хора“, каза изпълнителният директор и председател на Съвета на директорите на „Идеал Стандарт-Видима“ АД Васил Кънев.

© Copyright 2012 — Gabrovo News. All Rights Reserved

Думите му бяха допълнени от директора на завода за производство на санитарна арматура Красимир Копчев, който каза, че сред приоритетите на компанията винаги са били внедряването на новите технологии, доброто отношение към работещите, условията на труд и опазването на околната среда. Той увери, че депонираният промишлен отпадък е съизмерим с депонирания като битов отпадък. По отношение на условията на труд директорът сподели, че през годините 2004, 2005, 2006 компанията е била отличник в „Американ Стандард Инк“.  „Мисля, че определено има какво да оставим на хората след нас“, заяви Красимир Копчев.

Равносметката за изминалите 20 години беше допълнена от директора на завода за производство на санитарна керамика Валентин Ганев, който каза в завода се произвеждат едни от най-високостойностните модели в компанията. Картината беше цялостно завършена от директора Човешки Ресурси за Източна Европа Милена Богданова. Тя сподели, че компанията е предпочитан работодател, заради възможността служителите да усвояват световни стандарти на работа, непрестанните ежегодни усилия в повишаването на квалификацията на персонала и различните, уникални и добри възможности предоставени за персонално развитие на служителите. „В България сме множество и различни структури. Имаме завод за керамика, за арматура, дистрибуционен център, център за финансова отчетност, продуктови и проектни мениджъри. Имаме възможностите да предоставяме кариерно развитие и обогатяване на знанията, уменията и растежа на нашите служите, което ни отличава като компания. Полагаме усилия да се позиционираме като предпочитан работодател и сред тези, които завършват средно и висше образование.“

© Copyright 2012 — Gabrovo News. All Rights Reserved

По късно пред търговския център на „Идеал Стандарт-Видима“ беше открита фотоизложба, която припомни успешното партньорство през годините.

© Copyright 2012 — Gabrovo News. All Rights Reserved

Можете да ни намерите и във Фейсбук на :
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

„Как да направя CV, което работи! – Ще работя през ваканцията 3“

Published

on

Младежки център – Габрово, Бюро по труда – Габрово и ЦПЛР Кариерно ориентиране – Габрово организират за втора година съвместно събитие „Ще работя през ваканцията 3“. То е насочено към младежите под и над 18 години, които нямат голям опит на трудовия пазар и цели да им даде насоки в търсенето на работа, като най-вече да ги ориентира, в това как се изготвя подходяща автобиография, какви други документи трябва да имат и за какво да внимават при кандидатстване за работа.

Събитието ще се проведе в Голямата зала на Младежки център Габрово на 29 април, вторник, от 16 часа. Безплатно е и не изисква предварително записване. ЦПЛР Кариерно ориентиране- Габрово ще издадат на присъстващите различни тънкости при изготвянето на автобиография, с която да се кандидатства за работна позиция. Ще разкажат какво точно е нужно на едно CV, за да бъде то отличаващо се от останалите. Ще дадат отговор на това, какво да се включи, когато един млад човек няма натрупан професионален опит?

Бюрото по труда ще представи услугите си, от които могат да се възползват младите хора. Психологът на Бюрото Галина Станкова ще даде препоръки за добро представяне на интервю, ще сподели също често задавани въпроси от работодатели и как може да се преговаря за стартово заплащане.

На събитието ще присъстват и членове на HR-отдели(Човешки ресурси) от габровски компании, които ще предоставят повече яснота в процеса по наемане на нови служители. Те ще разкажат какво търсят съвременните компании в кандидатите, на какво обръщат внимание и кои са най-честите грешки, които младите хора допускат в своето представяне.

Много младежи ще започнат работа през лятната ваканция и събитието цели да им помогне и подготви за написването на CV, което да ги отличи от останалите кандидати за дадена позиция.

Събитието „Ще работя през ваканцията 3“ на 29 април, за изготвяне на CV, ще бъде последвано от среща с работодатели от град Габрово и региона, озаглавена „Ще работя през ваканцията 4“, в която младите хора ще имат възможност да се запознаят с различни фирми, хотели, ресторанти, музеи, предлагащи сезонна заетост. То ще се проведе на 8 май, отново в 16.00 ч., в Ритуална зала на Община Габрово.

Зареди още

Икономика

Предстои публично обсъждане на Бюджета на Габрово

Published

on

Публичното обсъждане на Бюджет 2025 на Габрово ще се проведе на 22 април, вторник, от 17.30 часа в Ритуална зала на Общината, информираха от администрацията на кмета.

Кметът Таня Христова отправя покана към жителите на община Габрово, юридически лица, представители на средствата за масово осведомяване, на граждански сдружения, общински съветници, ръководители на бюджетни звена и други заинтересовани лица, да вземат участие в публично обсъждане на проектобюджета.

Насроченото обсъждане ще се проведе на основание Закона за публичните финанси и Наредбата на Общински съвет – Габрово за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на бюджета на Габрово.

Материалите по проекта на бюджета на община Габрово за 2025 г. ще бъдат на разположение и на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на общинската администрация и в електронен вариант оттук.

Зареди още

Икономика

Ученици от СУ „Васил Левски“ преминаха обучение „Млади предприемачи“

Published

on

Ученици от 11 и 12 клас на СУ „Васил Левски“ – Севлиево взеха участие в двуседмично обучение по предприемачество под наслов „Млади предприемачи“, което имаше за цел да подпомогне младите хора в кариерното им ориентиране и изграждането на лични и бизнес умения.

В рамките на обучението участниците се запознаха с възможностите на международната проектна платформа Career4EU, която предоставя ценни ресурси за диагностика на личните таланти, формулиране на кариерни цели и придобиване на знания в различни сфери на предприемачеството.

Обучението беше структурирано в две фази – присъствена (4 часа) и онлайн самостоятелна (8 часа), като учениците имаха възможност да преминат през учебните модули „Диагностика на таланта“ и „Семинар на основателя“. Те разработиха и представиха собствени бизнес идеи, като акцентът беше върху тяхното представяне чрез метода „Elevator Pitch“ – кратка и въздействаща презентация, която трябва да грабне вниманието на потенциални инвеститори за минимално време.

Участниците демонстрираха иновативно мислене, социална ангажираност и екологична насоченост в своите проекти, като представянето на идеите имаше и състезателен характер. Най-добрите презентации бяха оценени от самите участници, а победителите в двете групи получиха награди от организаторите: ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата и ЦПЛР „Кариерно ориентиране – Габрово“.

Освен това, ученици с изключителни презентационни умения също бяха отличени и наградени. Всички участници получиха сертификати за успешно преминатото обучение, което им предостави безценни знания и умения за тяхното бъдещо развитие.

Международната платформа Career4EU продължава да бъде ценен инструмент за младите хора, които искат да изградят своето професионално бъдеще и да реализират своите предприемачески идеи.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица