Свържи се с нас

Икономика

ИКЕА отвори магазин от ново поколение във Велико Търново

Published

on

Днес, 28 ноември, със специално събитие, ИКЕА откри магазин от ново поколение в България в Мол Велико Търново. Той е продължение на стратегията на бранда да осигури на всички свои клиенти улеснен достъп до многообразието от решения за обзавеждане на дома. На церемонията присъстваха Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България, Даниел Панов, кмет на Велико Търново и Продромос Мавропулос, инвеститор в Мол Велико Търново.

Компанията представи своя шести обект в страната, който е оптимизиран градски формат на удобна локация, където почитателите на марката могат да открият достъпно, функционално и висококачествено обзавеждане за дома. За 12 години на българския пазар ИКЕА развива своята палитра от предложения на база реалните нужди на своите клиенти, като налага нови модели на работа и иновативни начини за пазаруване.

Обектът заема 1800 кв.м площ, като предлага на потребителите селекция от над 1000 артикулa, които могат да бъдат закупени на място – аксесоари за готвене и сервиране, декорация, продукти за бебето и детето, за организиране на дома, текстил и други. Потребителите имат достъп и до пълната гама от мебели и аксесоари, налични на IKEA.bg, които могат да бъдат поръчани с различни опции за доставка до дома или безплатно до магазин ИКЕА Мол Велико Търново.

ИКЕА Мол Велико Търново разполага със зона за планиране на кухни и гардероби, в която експертите в обзавеждането на дома ще консултират клиентите за най-подходящите индивидуални решения. А в сектора с храни и напитки могат да бъдат открити популярни шведски продукти за приготвяне вкъщи – от сертифицирано кафе до шведски кюфтенца и сьомга.

“Вече 80 години нашата философия е да правим всеки ден по-добър за повече хора. Обектът ни във Велико Търново е естествено продължение на стратегията да бъдем по-достъпни и близки до нашите клиенти. Преминахме през различни етапи на подготовка – от детайлно проучване на региона, средата и нуждите на потребителите, до същинската реализация на проекта. С това решение от ИКЕА се стремим да удовлетворим нуждите за обзавеждане на потребителите не само от Велико Търново, но и целия регион”, споделя Георги Колев, мениджър “Нов бизнес” в ИКЕА България, част от FOURLIS Group.

Стъпването на ИКЕА в сърцето на България бе предшествано от иновативните за бранда мобилни хъбове, чрез които компанията предлага още по-лесен за клиентите начин да получат своите поръчки от онлайн магазина. Към момента, ИКЕА присъства с 2 магазина в София, 2 центъра за поръчки в Пловдив и Бургас, концептуален магазин във Варна и мобилни хъбове в Плевен, Благоевград, Хасково и Стара Загора.

За ИКЕА
ИКЕА предлага добре проектирано, функционално и достъпно, висококачествено обзавеждане на дома, произведено с грижа за хората и околната среда. Има няколко компании с различни собственици, работещи под марката ИКЕА, всички споделящи една и съща визия: да се създаде по-добро всекидневие за много хора. ИКЕА е основана в Швеция през 1943 година.

За Housemarket
ИКЕА влиза на българския пазар през 2011 г. чрез българското дружество на компанията Housemarket S.A, част от Fourlis Group, която по силата на франчайз договор държи правата за търговска дейност под марката ИКЕА на териториите на Гърция и Кипър. Housemarket S.A управлява 20 магазина на ИКЕА (в България, Гърция и Кипър) с различни размери и формати.

Относно франчайз системата на ИКЕА
Ритейл бизнесът на IKEA се управлява чрез франчайз система с франчайзополучатели, които имат право да предлагат и продават продуктовата гама на ИКЕА в рамките на определени географски територии. Inter IKEA Systems B.V. е собственик на концепцията ИКЕА и световен франчайзодател, който също така възлага на различни ИКЕА компании да разработват и предлагат продуктовата гама, както и да доставят комуникационни решения. Днес 12 различни групи компании имат право да притежават и управляват канали за продажба на ИКЕА съгласно франчайз споразумения с Inter IKEA Systems B.V.

Относно Inter IKEA Group
Inter IKEA Group включва Inter IKEA Systems B.V., IKEA of Sweden AB, IKEA Supply AG и IKEA Industry AB. Inter IKEA Holding B.V. е холдинговата компания на Inter IKEA Group.

Икономика

Работещ бизнес в детското образование – Продава се с всичко нужно!

Published

on

Продава се работещ детски образователен център с оборудвани зали, активни социални мрежи и постоянни клиенти!

Ако търсите готов бизнес с потенциал и стабилна основа, това предложение е точно за вас!

Какво включва офертата:

  • Активен франчайз договор с малка месечна такса
  • Регистрирана фирма без задължения, готова за прехвърляне
  • Напълно оборудван детски образователен център с 2 уютни и функционални зали под наем
  • Активни Фейсбук и Инстаграм страници с ангажирана аудитория и отлично онлайн присъствие
  • Изградена база данни с клиенти – редовни деца, контакти с родители и дългосрочни взаимоотношения
  • Обучен и отдаден преподавател, готов да продължи работа с новия собственик
  • Отлична репутация и разпознаваемост в района
  • Възможност за съдействие и въвеждане в дейността след покупката

Центърът се намира на удобна и комуникативна локация, с лесен достъп и възможност за паркиране.

Причина за продажбата: Стартирахме нови професионални проекти и за съжаление нямаме физическа възможност да продължим активно развитието на центъра. Това е чудесна възможност за някой с желание и енергия да поеме готов бизнес с голямо сърце

Подходящ за:
• Педагози, логопеди, психолози, организатори на курсове и обучения;
• Родители с визия за развитие в образованието;
• Инвеститори, търсещи малък бизнес с душа и огромен потенциал.

За повече информация и оглед позвънете на телефон: +359877089775.

Очакваме само сериозни запитвания. Възможен коментар по цената при реален интерес.

Зареди още

Икономика

НАП напомня: Абитуриентите плащат сами здравните си!

Published

on

Учениците, които са завършили средното си образование тази година и са се дипломирали, но не са започнали работа веднага, трябва сами да внасят здравните си осигурителни вноски. Същото важи и за зрелостниците, които ще бъдат студенти редовно обучение, напомнят от Националната агенция за приходите.

За периода от завършване на средното до започване на висшето си образование или работа на трудов договор те трябва да внесат здравните си осигуровки за своя сметка в размер на 43,08 лв. месечно.

Причината за това е, че абитуриентите не попадат в нито една от категориите – ученици или студенти, поради което не отговарят на условията за здравно осигуряване за сметка на държавния бюджет, както и не упражняват трудова дейност, за която подлежат на здравно осигуряване на съответното основание по реда на Закона за здравното осигуряване.

В тези случаи завършилите средно образование трябва да подадат декларация образец №7 – за възникване на задължение за внасяне на здравноосигурителните вноски. Документът се подава до 25-о число на месеца, следващ месеца, през който е възникнало задължението за осигуряване. Тогава е и срокът за плащането на тези вноски, напомнят от НАП.

В рубриката „Здравно осигуряване” на интернет страницата на приходната агенция е поместена и информацията за попълване и подаване на декларация образец №7. Формулярът се подава в офис на НАП, по пощата с обратна разписка или чрез електронната услуга на приходната агенция „Приемане на декларация образец №7 „Данни за възникване на задължение за внасяне на здравноосигурителни вноски“, достъпна с персонален идентификационен код (ПИК) или електронен подпис (КЕП).

При допуснати повече от три неплатени здравноосигурителни вноски за последните три години, зрелостникът ще се окаже с прекъснати здравноосигурителни права и няма да има достъп до безплатни здравни услуги, осигурени от Националната здравноосигурителна каса, напомнят още от НАП. За здравноосигурителни вноски, които не са направени в срок, се начислява законова лихва. Справка за размера на дължимите здравноосигурителни вноски и лихвите към тях може да се направи чрез електронната услуга „Здравноосигурителен калкулатор“, която е със свободен достъп в Е-портала на НАП.

Гражданите могат да направят справка за здравноосигурителния си статус, както и да проверят периодите, за които им липсват здравноосигурителни вноски, чрез електронната услуга на НАП, която е със свободен достъп в Портала на НАП.

Справка за здравния статус клиентите на администрацията могат да направят и на телефон: 0700 18 700 на цена, съгласно тарифата на съответния оператор. Услугата е автоматична и изисква само въвеждане на ЕГН чрез клавиатурата на телефона. Освен това системата дава информация и за всички месеци по години, за които липсват данни за здравно осигуряване на лицата.

Справката за здравноосигурителен статус по телефона работи 7 дни в седмицата, 24 часа на ден. Информация за попълване и подаване на декларация образец №7 и внасяне на здравните вноски може да се намери в You Tube канала на НАП, сайта на приходната агенция или на телефони: 0700 18 700; +359 2 9859 6801 на цена, съгласно тарифата на телефонния оператор.

Зареди още

Икономика

2 млрд. лв. са осигурени за интегрирани териториални инвестиции

Published

on

2 млрд. лв. са осигурени по процедура „Концепции за интегрирани териториални инвестиции (ИТИ)-2“ на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г. Средствата се осигуряват за реализацията на общински и регионални проекти, като вече е отворена втората покана за кандидатстване на регионални проекти.

Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов, който откри Информационен ден по процедурата в Габрово. В рамките на срещата министърът разговаря с потенциални бенефициенти, които бяха запознати с Единните указания за кандидатстване с концепции за интегрирани териториални инвестиции и възможностите за финансиране по програмата.

„От ангажираността, визията и партньорския дух, с които подхождате към тази възможност, зависи не само реализирането на конкретни проекти, но и дългосрочното социално и икономическо развитие на регионите“, обърна се към участниците в срещата министърът. „Намираме се в ключов етап от изпълнението на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г. и от успешната реализация на предложените от Вас проекти зависи и успешната реализация на програмата“, подчерта Иванов. По думите му интегрираните териториални инвестиции не са просто механизъм за финансиране – те са стратегически инструмент за постигане на реална, измерима промяна и подобряване на регионите.

Концепциите, които ще бъдат разработени и реализирани в рамките на втората покана, ще доведат до положителни резултати за териториите – ще се създадат условия за нови работни места, подобрена инфраструктура, по-добро образование, здравеопазване и социални услуги. „Инвестициите ще имат положителен ефект върху живота на по-широк кръг от хора, ще укрепят местните общности и ще направят регионите по-привлекателни за живеене и развитие“, посочи още министърът.

Той отчете като успешна приключилата вече първа покана за кандидатстване с концепции за интегрирани териториални инвестиции и съобщи, че интересът към нея е бил значителен, а подадените предложения многократно са надвишили наличния ресурс. Това според него е ясен знак за силната ангажираност на общините и местните партньори, както и за натрупания потенциал на терен.

Очаква се съвсем скоро проектните предложения, разработени по одобрените концепции от първата покана да получат финансиране от програмите и да навлязат в същинския си етап на изпълнение.

„Срокът за подаване на концепции за интегрирани териториални инвестиции е до 8 юли тази година, включително“, припомни министърът и изрази увереност, че с общи усилия ще бъдат постигнати трайни резултати, които да отговорят на очакванията на хората в регионите. „Днешната среща ще помогне на заинтересованите страни да изготвят своите проекти по втората покана“, обясни заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Юра Витанова, която също участва в информационния ден. Тя изрази надежда и втората покана да предизвика същия голям интерес, както първата, и да бъдат представени много проектни предложения, които да отговорят на нуждите за развитие на регионите.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица