Свържи се с нас

Икономика

Търси се главен счетоводител на Областна администрация – Габрово

Published

on

Областна администрация – Габрово ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ.

КАКВИ СА МИНИМАЛНИТЕ И СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ, ПРЕДВИДЕНИ В НОРМАТИВНИ АКТОВЕ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
✔️ да отговарят на условията по чл. 7, ал.1 от Закона за държавния служител;
✔️ минимална образователна степен – бакалавър; минимален професионален опит – 3 години и/или минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
✔️за заемане на длъжността се изисква специалност придобита в:- Област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки“ в „Професионално направление“ – „Икономика“ – (за предимство ще се зачитат специалности свързани със „Счетоводство“ и/или „Финанси“).
✔️отговаря на условията по чл. 18, ал. 1 от Закона за счетоводството.
✔️Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
🔺Познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността по длъжностна характеристика;
🔺Организационни, комуникационни и компютърни умения;
🔺Владеене на поне един от работните езици на ЕС;
🔺Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

КОНКУРСЪТ ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ЧРЕЗ
📝Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и 👥Провеждане на интервю с кандидатите.

ДОКУМЕНТИ:
✅ заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС (по образец);
✅декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец);
✅автобиография;
✅копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
✅копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или присъден ранг (ако кандидатът има);
✅документи удостоверяващи компютърни умения
✅други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

СРОК
ДОКУМЕНТИ СЕ ПОДАВАТ ДО 17.00 ЧАСА НА 14.01.2022 Г. /ВКЛЮЧИТЕЛНО/ на адрес Областна администрация – Габрово, пл.”Възраждане” № 5 в Центъра за административно обслужване ет. 1 лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. 👇🏻

Документите може да се подават по електронен път на e-mail: dguteva@gb.government.bg като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.❓

КАКВО ВКЛЮЧВА РАБОТАТА НАКРАТКО:
✔️Ръководство, организация, координация и контрол дейността на цялата счетоводна дейност на Областна администрация – Габрово.
✔️Контрол на разходването на бюджетни средства.
✔️Изготвяне на отчети и справки за Министерски съвет .
✔️Контрол върху законосъобразното прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на счетоводството.
✔️Издаване и осчетоводяване на първични счетоводни документи.

МИНИМАЛЕН РАЗМЕР НА ОСНОВНАТА ЗАПЛАТА ЗА ДЛЪЖНОСТТА 1200 лв.

При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Областна администрация – Габрово.

👉🏻Информация за конкурса ще се публикува на интернет страницата на Областна администрация – Габрово http://www.gb.government.bg/ в меню „Администрация“, подменю „Търгове/Обяви/Конкурси“.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Икономика

„Как да направя CV, което работи! – Ще работя през ваканцията 3“

Published

on

Младежки център – Габрово, Бюро по труда – Габрово и ЦПЛР Кариерно ориентиране – Габрово организират за втора година съвместно събитие „Ще работя през ваканцията 3“. То е насочено към младежите под и над 18 години, които нямат голям опит на трудовия пазар и цели да им даде насоки в търсенето на работа, като най-вече да ги ориентира, в това как се изготвя подходяща автобиография, какви други документи трябва да имат и за какво да внимават при кандидатстване за работа.

Събитието ще се проведе в Голямата зала на Младежки център Габрово на 29 април, вторник, от 16 часа. Безплатно е и не изисква предварително записване. ЦПЛР Кариерно ориентиране- Габрово ще издадат на присъстващите различни тънкости при изготвянето на автобиография, с която да се кандидатства за работна позиция. Ще разкажат какво точно е нужно на едно CV, за да бъде то отличаващо се от останалите. Ще дадат отговор на това, какво да се включи, когато един млад човек няма натрупан професионален опит?

Бюрото по труда ще представи услугите си, от които могат да се възползват младите хора. Психологът на Бюрото Галина Станкова ще даде препоръки за добро представяне на интервю, ще сподели също често задавани въпроси от работодатели и как може да се преговаря за стартово заплащане.

На събитието ще присъстват и членове на HR-отдели(Човешки ресурси) от габровски компании, които ще предоставят повече яснота в процеса по наемане на нови служители. Те ще разкажат какво търсят съвременните компании в кандидатите, на какво обръщат внимание и кои са най-честите грешки, които младите хора допускат в своето представяне.

Много младежи ще започнат работа през лятната ваканция и събитието цели да им помогне и подготви за написването на CV, което да ги отличи от останалите кандидати за дадена позиция.

Събитието „Ще работя през ваканцията 3“ на 29 април, за изготвяне на CV, ще бъде последвано от среща с работодатели от град Габрово и региона, озаглавена „Ще работя през ваканцията 4“, в която младите хора ще имат възможност да се запознаят с различни фирми, хотели, ресторанти, музеи, предлагащи сезонна заетост. То ще се проведе на 8 май, отново в 16.00 ч., в Ритуална зала на Община Габрово.

Зареди още

Икономика

Предстои публично обсъждане на Бюджета на Габрово

Published

on

Публичното обсъждане на Бюджет 2025 на Габрово ще се проведе на 22 април, вторник, от 17.30 часа в Ритуална зала на Общината, информираха от администрацията на кмета.

Кметът Таня Христова отправя покана към жителите на община Габрово, юридически лица, представители на средствата за масово осведомяване, на граждански сдружения, общински съветници, ръководители на бюджетни звена и други заинтересовани лица, да вземат участие в публично обсъждане на проектобюджета.

Насроченото обсъждане ще се проведе на основание Закона за публичните финанси и Наредбата на Общински съвет – Габрово за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на бюджета на Габрово.

Материалите по проекта на бюджета на община Габрово за 2025 г. ще бъдат на разположение и на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на общинската администрация и в електронен вариант оттук.

Зареди още

Икономика

Ученици от СУ „Васил Левски“ преминаха обучение „Млади предприемачи“

Published

on

Ученици от 11 и 12 клас на СУ „Васил Левски“ – Севлиево взеха участие в двуседмично обучение по предприемачество под наслов „Млади предприемачи“, което имаше за цел да подпомогне младите хора в кариерното им ориентиране и изграждането на лични и бизнес умения.

В рамките на обучението участниците се запознаха с възможностите на международната проектна платформа Career4EU, която предоставя ценни ресурси за диагностика на личните таланти, формулиране на кариерни цели и придобиване на знания в различни сфери на предприемачеството.

Обучението беше структурирано в две фази – присъствена (4 часа) и онлайн самостоятелна (8 часа), като учениците имаха възможност да преминат през учебните модули „Диагностика на таланта“ и „Семинар на основателя“. Те разработиха и представиха собствени бизнес идеи, като акцентът беше върху тяхното представяне чрез метода „Elevator Pitch“ – кратка и въздействаща презентация, която трябва да грабне вниманието на потенциални инвеститори за минимално време.

Участниците демонстрираха иновативно мислене, социална ангажираност и екологична насоченост в своите проекти, като представянето на идеите имаше и състезателен характер. Най-добрите презентации бяха оценени от самите участници, а победителите в двете групи получиха награди от организаторите: ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата и ЦПЛР „Кариерно ориентиране – Габрово“.

Освен това, ученици с изключителни презентационни умения също бяха отличени и наградени. Всички участници получиха сертификати за успешно преминатото обучение, което им предостави безценни знания и умения за тяхното бъдещо развитие.

Международната платформа Career4EU продължава да бъде ценен инструмент за младите хора, които искат да изградят своето професионално бъдеще и да реализират своите предприемачески идеи.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица