Свържи се с нас

Новини

Как да опазим данните си при регистрация в онлайн казино сайт?

Published

on

С влиянието на интернет и пренасянето на цели индустрии в тази платформа, можем да открием, че все по-често се повдига темата за личните данни. След въвеждането на GDPR и пробивите на различни социални мрежи, започнахме да обръщаме много внимание на платформите, в които се регистрираме. Най-вероятно никой не иска да бъде ощетен от тези решения.

Ако разгледаме стъпките за правене на нова Bet365 регистрация ще открием наличието на някои интересни изисквания, които обаче не са прищявка на самия оператор, а на Държавната комисия по хазарта. Говорим за онази стъпка, в която клиентът трябва да представи документ за самоличност и да гарантира, че е пълнолетен. Това изискване е необходимо най-вече в онлайн среда, поради простата причина, че законодателството изисква всеки клиент да бъде пълнолетен.

Тук започват да излизат много въпроси като: къде отиват личните ми данни, как са защитени, могат ли да попаднат в други ръце и още много други. Не трябва да забравяме една много важна подробност в това отношение – същата комисия гарантира защитата на личните данни. Как? Ще открием, че с предоставянето на лиценз за опериране на родна територия, брандовете са лимитирани и нямат право да предоставят тази информация на трети лица. Бихте казали, че това не е някаква трудност, все пак кой ще разбере?

Истината е, че при откриването на такива практики, а ДХК прави много чести проверки, следват веднага някои от най-свирепите санкции, както и прекратяването на работа. Никой няма да рискува толкова много, за да спечели допълнителни средства от този вид информация. Единствените институции, които имат право да използват тази опция, са ДАНС и НАП, но никои други.

Не трябва да се притесняваме за тази информация, защото нито едно онлайн казино не използва реклами на сайта, с които да покаже какви са неговите потребители – обикновено точно те са рекламодателите. Да не говорим, че в сектора на IT сигурност, тук се намират някои от най-добрите експерти. Следователно от страна на самите казина, личните данни са защитени, но какво можем да направим ние, за да се защитим допълнително?

Първото нещо, което трябва да направим винаги, когато започнем да партнираме с един бранд, е да проверим наличието на лиценз. Трябва да бъдем сигурни, че той присъства и е на видно място, ако го има, всичко посочено е факт. Ако липсва, просто напуснете сайта, не търсете никакви други гаранции.

Следващата стъпка е винаги да обръщаме внимание на линка, който ни изпраща до самото онлайн казино. Проверката за SSL сертификат е ключова и обикновено в адрес бара ще открием наличието на катинарче. Защо то е там? Това ни показва, че нашата връзка е защитена и ни гарантира, че нашето устройство комуникира директно със сървъра на бранда, без да има опити за прихващането на информация някъде по линията.

Най-важното е да знаете точно с кой оператор работите, защото мрежата е много голяма и често някои „доброжелатели“ ще копират целия сайт, за да събират информацията ви. Често само една буква може да се разминава в платформата, следователно трябва да бъдем достатъчно внимателни и да сме сигурни, че сме на правилното място. Ето защо платформите на анализаторите оставят връзка до реалните платформи.

Не на последно място искаме да посочим наличието на безплатните Wi-Fi мрежи. Те са едно много приятно място, но никога не ги използвайте за нищо важно, впрочем ако имате възможност, просто се дистанцирайте от тях. Никога не знаете кой друг е там и какво точно прави. А след като се свържете в нея е много по-лесно за някой по-запознат да се добере до вашата информация.

Както виждаме, онлайн казината наистина се стараят за нашата сигурност, но ние също трябва да бъдем внимателни и да се защитаваме. Ако следвате горните стъпки, няма да имате никакви главоболия и може да се насладите на чистата игра и забавление.

Икономика

Ново изследване открои колко е работната сила в региона

Published

on

Заетите лица, на възраст от 15 до 64 навършени години в област Габрово, са 39 хиляди. Това сочат резултатите от проведено наблюдение на Териториално статистическо бюро – Север, отдел „Статистически изследвания – Габрово“ по отношение на работната сила през миналата година.

Коефициентът на заетост на населението, в същата възрастова група, е 70.5процентни пункта. 65.4% от тях са мъжете, а 75.7% жените. В сравнение с 2022 г. коефициентът намалява с 0.7%, отчитат още от Статистиката.

През 2023 г. икономически активните лица на възраст между 15 и 64 навършени години в област Габрово са 43.0 хиляди или 77.6% от населението на същата възраст. В сравнение с 2022 година коефициентът на икономическа активност се увеличава с 0.5 процентни пункта.

Общият брой на заетите лица е 40.1 хил., от които 19.1 хил. или 47.6% са мъже, а 21.0 хил. или 52.4% са жени. Коефициентът на заетост на населението на възраст 15 и повече навършени години в областта е 47.8% (48.5% за мъжете и 47.2% за жените).

Наблюдението на работната сила във всички държави – членки на ЕС, включително и в България, се провежда в съответствие с изискванията на Регламент (EС) 2019/1700 на Европейския парламент и на Съвета за създаване на обща рамка за европейската статистика за лицата и домакинствата, основана на индивидуални данни, събрани чрез извадки, и свързаните с него прилагащи регламенти на Европейската комисия в областта на статистиката на работната сила.

Зареди още

Култура

Фотографска изложба показва Габровския карнавал от последните 10 години

Published

on

В деня на шегата, 1 април, от 17.00 часа в Дома на хумора и сатирата ще бъде открита фотографска изложба, посветена на Карнавала в Габрово. Новината оповестиха от местната общинска администрация.

Габровският карнавал? Всеки, който поне веднъж е участвал или присъствал, го свързва със смях и добро настроение, споделени емоции, и, по нашенски – закачливо-заядлива политическа сатира, без която това всенародно веселие не бива. Традицията се заражда в края на 19-ти век, след това празничната Олелийня по Сирни Заговезни се преобразява в Карнавал – и така, вече 101 години, без значение кой е на власт и какъв е политическият режим. Само два пъти габровци пропускат това зрелище – през Втората световна война и в началото на Прехода (1990-1998).

През 21 век Карнавалът, вече част от световното карнавално семейство, е любимо събитие и на гостите на града – десетки хиляди почитатели от страната и чужбина прииждат през третата събота на май.

Воден от своята генетична карнавална пристрастеност, Музеят на хумора и сатирата призова местните фотографи, запечатали моменти от Габровския карнавал през последните 10 години, да се включат в изложбата “10% Карнавал”.

Обръщаме глава назад към усмихнатите лица и темите на Габровския карнавал от 2014 насам: 2014 – „О, времена! О, нрави!“, 2015 – „Габровец и котка по гръб не падат“, 2016 – „Няма такава държава, има такъв град“, 2017 – „Да изкукуригаме от смях“, 2018 – „Габрово, мой малък Брюксел“, 2019 – „Маски горе!“, 2020 – „Между изтока и запада“, 2021 – „Следвай котката“, 2022 – „Кот доди, гад доди!”, 2023 – „Има – няма 100 години” … и се подготвяме за Карнавал 2024, водени от мотото „Make КАРНАВАЛ, not war“.

В изложбата участват фотографите Драгомир Минков, Виктор Маринов, Милчо Милев, Пламен Иларионов и Цветомира Иванова. Фотографската изложба се реализира по идея на Пламен Иларионов.

Зареди още

Любопитно

27 български дизайнерски продукта гостуват на Габрово

Published

on

Изложбата „Съвременен български продуктов дизайн“ ще може да се разгледа в зала 7А в Музея на хумора и сатирата в Габрово от днес, 26 март до 8 април. Тя се организира от MD – списанието за дизайн, интериор и архитектура в сътрудничество с Музея на хумора и сатирата и с подкрепата на Северноцентрално държавно предприятие – Габрово.

В изложбата ще бъдат показани 27 продукта на съвременни български дизайнери, шест от които са отличени с най-престижната международна награда за дизайн Red Dot. Нейни носители са сгъваемата бутилка на DiFOLD Origami Bottle, настолната лампа Infinity, създадена от дизайнера Лъчезар Цветанов, иновативния полувелосипед на Мартин Ангелов – Halfbike и снегоходките Small Foot на Петър Димитров и Иван Колев.

Другите два продукта с Red Dot, включени в изложбата, са дело на успешния български дизайнер Илиан Милинов – детския стол-клатушка LUMI и тестът за бременност Twip, направен от биоразградим материал по поръчка на Unicoms AG, Швейцария.

Изложбата е част от поредица от събития, свързани с популяризирането на българския дизайн и успехите на българските дизайнери. Продуктите са част от книгата „Български продуктов дизайн 2000/2022“ на издателство Бисмар, която излезе през юни 2023 г.

Общо 50 български дизайнери и студиа с разработените от тях над 350 продукта участват в книгата – представително двуезично издание, подготвено от екип от утвърдени професионалисти.

На повече от 400 страници са представени мебели, осветителни тела, превозни средства, уреди, инструменти, играчки, предмети за бита, съдове и много други продукти, дело на българските топ дизайнери. Голяма част от тях са носители на престижни международни награди за дизайн.

На 4 април от 13.30 часа в Залата на жирафите в Музея на хумора и сатирата в Габрово издателят инж. диз. Бистра Шишкова ще представи книгата „Български продуктов дизайн 2000/2022“ и ще се проведе дискусия, на тема „Бъдещето на гората и вторият живот на дървесината“.

В дискусията ще участват председателят на Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост (БКДМП) проф. д-р Васил Живков, доц. д-р Георги Костов, преподавател в Лесотехническия университет и председател на УС на Северноцентрално държавно предприятие (СЦДП), инж. Иван Недков, директор на СЦДП – Габрово и инж. Петър Дишков, представител на „Кроношпан България“ ЕООД – дружество, което оползотворява отпадъчна дървесина.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица