Свържи се с нас

Икономика

Нова услуга за деклариране на данни за превози на стоки с висок фискален риск

Published

on

От 1 юни ще бъде активна нова е-услуга за деклариране на данни за превози на стоки с висок фискален риск, съобщават от НАП. Новата услуга ще бъде достъпна с квалифициран електронен подпис (КЕП) в Портала за е-услуги на приходната агенция, в група „Фискален контрол“.

Освен подаване на данни за превоз на стоки с висок фискален риск, клиентите ще могат да извършват и справка за осъществения контрол върху превоза на рисковите стоки от органите по приходите.

Новата услуга позволява попълване и подаване на данни за превоз на рискови стоки; генериране и изпращане на уникален номер на превоз (УНП); корекция на подадени данни; подаване на уведомление за неполучена стока; подаване на уведомление за анулиране на УНП, преглед и търсене на подадени данни за превоз на рискови стоки и издадени УНП. В електронната форма на услугата потребителят има две активни опции за избор. Единият е, когато превозът започва от територията на друга държава–членка на ЕС и завършва на територията на страната, а другият – превозът започва от територията на страната и завършва на територията на друга държава-членка на ЕС.

За удобство на клиентите е разработена и секция „Адреси“, която позволява редактиране на данни, които след запис се вписват автоматично в полетата за адресите за получаване/разтоварване или изпращане/натоварване на стоките. Новата услуга е с пълен и частичен достъп за всички физически и юридически лица, които са подали заявление за ползване на електронните услуги на НАП от задължено или упълномощено лице и са избрали опцията за ползване на групата услуги „Фискален контрол“, допълват от НАП.

От приходната агенция напомнят, че редът за доброволното деклариране на данни за превози на рискови стоки, тяхното коригиране или анулиране е регламентиран в Наредба № Н-2 от 30 януари 2014 г. Повече за стоките с висок фискален риск или действията на органите по приходите може да намерите в рубриката „Фискален контрол“ на сайта на НАП.

Допълнителна информация клиентите на администрацията могат да получат от Информационния център на НАП на 0700 18 700 0700 18 700, както и от звеното по фискален контрол на (+359 2) 9859 6809 или на fisc.control@nra.bg.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Икономика

НАП напомни: В ход е програмата за подкрепа с оборотен капитал!

Published

on

От габровския офис на НАП информират, че е в ход трета фаза на програмата за подкрепа с оборотен капитал на засегнатите от противоепидемичните мерки бизнеси. Крайният срок за кандидатстване по програмата изтече на 22 юни 2021 г. До момента са изплатени 48 725 лева на 30 фирми, регистрирани в местния офис на Агенцията и кандидатствали във фаза 3 на програмата.

Трета фаза на програмата е свързана с удължаване подпомагането със средства за оборотен капитал на фирмите с преустановени дейности или обекти за периодите от 22 до 31 март 2021 г. или до различни дати през април 2021 г., съобразно заповедите на министъра на здравеопазването.

От началото на програмата над 896 000 лева безвъзмездна финансова помощ от Националната агенция за приходите са получили фирми, регистрирани в офиса на НАП в Габрово. Помощта е за засегнати от временните противоепидемични мерки и е била разпределена между 111 дружества и фирми, чиито заявления са отговаряли на критериите и са били одобрени по програмата за подкрепа с оборотен капитал. В

национален мащаб изплатената от НАП помощ надхвърля 131 милиона лева.

Повече информация за отпусната безвъзмездната финансова помощ, кандидатите могат да намерят в рубриката „Подкрепа чрез оборотен капитал“, в сайта на приходната агенция.

Информация и съдействие клиентите могат да получат и на infocenter@nra.bg и на информационния телефон на НАП: 0700 18 700. Обаждането е на цена, съобразно тарифата на съответния оператор.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

„Еврохим Груп“ търси работници/чки

Published

on

„Еврохим Груп“ ООД търси да назначи отговорни личности на следните длъжности:

1. Машинен оператор – пералня
Задължения:
– Осъществява целия процес по сортиране, подготовка за изпиране/разпределяне по вид и състав на бельото/ и същинско пране на бельо.
– Зарежда пералните машини с подходящите препарати.
– След приключване на перилния процес, разпределя бельото за последваща операция по сушене.
– Следи непрекъснато за качеството на изпраното пране.

2. Машинен оператор – сушилня
Задължения:
– Зареждане на сушилните с пране.
– Следи за правилното протичане на процеса по сушене на бельото.
– Разпределяне на изсушеното бельо за последваща обработка – гладене и опаковане.

3. Оператор гладачна машина /каландър/
Задължения:
– Извършва процеса гладене на бельо на специална машина /каландър/.
– Следи непрекъснато за правилното протичане на процеса по гладене и сгъване на бельото.

Изисквания за 3-те длъжности:
– Средно образование.
– Сръчност, прецизност и лоялност.
– Отговорно отношение към поставените задачи и желание за работа.
– Работа в екип.

Ние предлагаме:
Работа с дългосрочен ангажимент и много добри условия на труд.
Заплата: от 800.00 до 1 000.00 лв (Нето)

Ако нашето предложение за работа представлява интерес за Вас, моля да се свържете с нас на тел.: +359898532882.

Всички Ваши лични данни, предоставени в процеса на кандидатстването Ви за работа, ще бъдат третирани при стриктно спазване на изискванията на ЗЗЛД.

Зареди още

Икономика

Бензиностанция DP набира персонал

Published

on

Бензиностанция DP – село Янковци набира обслужващ персонал за няколко обособени позиции. Осигурено е мотивиращо заплащане, трудов договор, социални осигуровки.

Фирмата предлага обучение и възможност за кариерно израстване. Работното време е на смени, от 06.00 до 14.00 часа и от 14.00 до 22.00 часа, с един почивен ден.

Тези, които проявяват интерес към обявата, могат да позвънят за повече информация на тел.: +359879265669.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица