Свържи се с нас

Икономика

Топ 5 защо ексклузивен договор за продажба с Агенция „Гарант“

Published

on

Една хубава българска поговорка гласи: „Много баби – хилаво бебе!“ Това важи с пълна сила и при обявяването на имот за продажба. Хаотичното предлагане на пазара на имоти от собственици и рекламирането от различни консултанти с различни параметри на имота, буди у клиента съмнение.

Когато едно жилище се продава с ексклузивен договор, става ясно че намеренията на собственика са сериозни, а самият имот е проверен документално и технически. Какви са основните предимства на ексклузивния договор с ГАРАНТ може да прочетете по-долу:

#1 НАЙ-ВИСОК МОДЕЛ НА ДОВЕРЕНОСТ
Гарантира сигурност и изгражда доверие между страните брокер-продавач. С избора на брокер на ГАРАНТ Вие ще избегнете многобройни безрезултатни обаждания и безсмислени координации на огледи с „туристи“ на пазара.

#2 ОТЧЕТНОСТ
Гарантира периодична отчетност за проведени огледи, преговори и използвани канали за реклама. Поддържа се контакт само с един професионалист – Вашия брокер – който ще Ви информира за резултатите от рекламната стратегия, коментарите и обратната връзка от клиентите.

#3 СРОК
Съкращава срока за сделка, ангажира и мотивира Агенцията да търси активно клиенти и да „отвори“ офертата и за други агенции за максимално добър резултат. Консултантите на Гарант се стремят да поддържат добри отношения с колеги-брокери, което позволява бърза реализация на сделка.

#4 ЦЕНА И РЕАЛНА ОЦЕНКА
Ексклузивният договор прави имота уникален! По този начин цената навсякъде ще е еднаква и потенциалните купувачи няма да могат да преговарят чрез други канали. Имотите нямат абсолютна стойност. Както във всяка пазарна икономика, цената е в пряка зависимост от търсенето. Какво по-важно от това да определите реалната стойност на Вашия имот? „ГАРАНТ“ ще Ви помогне!

#5 АКТИВЕН МАРКЕТИНГ
Индивидуална реклама на имота – трансперант, социални мрежи, имотни платформи и т.н. Изключителните права ще помогнат на брокерите на „ГАРАНТ“ да имат повече рекламна свобода за имота, а именно да се упомене точния му адрес, предимствата и потенциала на местоположението , да се предотвратят излишни огледи и нежелани реакции от страна на клиенти, заблудени за района, в който мислят, че той се намира.

Когато сключите ексклузивен договор Вие ще имате Ваш личен доверен съветник. Изберете го внимателно! Ние сме насреща – ГАРАНТ недвижими имоти.

Икономика

Да поговорим за имоти?

Вие попитахте!

Published

on

През 2021 година кампанията на ГАРАНТ ИМОТИ има за цел да Ви чрез която цели да ви даде повече информация за различни аспекти на имотната сделка.

Сега имате възможността да получите отговори на много ваши въпроси и професионална консултация както от нашите брокери, оценители, така и от юрисконсулта на фирмата.

Колко е нормално да продължи във времето една продажба на жилище?

Отговорът на този въпрос не е еднозначен. Продажбата на едно жилище пряко зависи от: локацията му; квадратурата му; състоянието му – не само дали е ремонтирано, а дори дали е почистено и в добър търговски вид. Освен всичко това важно е и да установите до колко е наложителна продажбата за Вас точно в този момент.

Не трябва да се забравя, че ако цената на имота е определена добре и адекватно на пазара сериозен кандидат-купувач може да бъде намерен още с първия оглед. А след това трябва да се вземе в предвид до колко Вие като продавач сте снабден с необходимите за продажба документи и кога ще сте готови с освобождаването на имота. От страна на купувача трябва да бъде изяснено дали той има наличните средства към момента или ще е необходим банков кредит, за чието отпускане има технологично време.

И така обикновено една продажба може да продължи в порядъка между един месец – два месеца, когато е наличен сериозен купувач и се отчетат различните обстоятелства. Разбира се, за да бъде спокоен всеки продавач е хубаво да използва услугите на професионалист в областта – от определяне на адекватна цена на продавания имот до приключване на покупко-продажбата и предаване на владението на имота.

Ако и Вие имате имот и желаете да го продадете, брокерите на ГАРАНТ са на разположение, за да Ви помогнат и консултират. гр. Габрово, ул.“Априловска“ 6 /двата моста/, 066 80 80 16 .

Зареди още

Икономика

Плащащите си сами осигуровки могат да променят вида им до края на месеца

Published

on

От офиса на НАП Габрово информираха, че до 31 януари 2021 година самоосигуряващите се лица могат да променят вида на осигуряването си. Самоосигуряващите се лица задължително се осигуряват във фонд „Пенсии” на Държавното обществено осигуряване, а по свой избор могат да се осигуряват и във фонд „Общо заболяване и майчинство”.

Самоосигуряващите се лица, които изберат да внасят осигурителни вноски и във фонд „Общо заболяване и майчинство”, могат да се ползват от всички осигурени социални рискове (без трудова злополука и професионална болест и безработица) на ДОО.

Другият вариант е да внасят осигурителни вноски на по-нисък процент за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт. В този случай обаче, напомнят от НАП, самоосигуряващите се нямат право на обезщетения в определени ситуации (например т. нар. „майчински” при бременност и раждане).

Видът на осигуряването на самоосигуряващите се лица може да се променя за всяка календарна година, ако е подадена декларация по утвърден образец от изпълнителният директор на НАП. Срокът за подаване на документа е до 31 януари на съответната година.

В 7-дневен срок от започване или възобновяване на трудовата дейност самоосигуряващите се лица определят вида на осигуряването си, като подават декларация по утвърден образец в компетентната териториална дирекция на НАП.

При прекъсване и възобновяване на съответната трудова дейност през календарната година не може да се променя вече избрания и декларирания вид осигуряване.

Повече информация и консултации за попълването на данъчни и осигурителни декларации можете да получите на телефон 0700 18 700 на цената на градски разговор от цялата страна.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

Общината набира предложения за публично – частни партньорства

Published

on

Като част от политиката си за постигане на устойчиво развитие на местната общност, Община Габрово се стреми към обединяване на частния и публичния ресурс при реализиране на проекти с добавена стойност, чрез идентифициране на различни форми на публично – частни партньорства.

Регламентирано в Закона за концесиите публично – частното партньорство в България позволява инициативата да изхожда от икономическите оператори (физически и юридически лица).

В тази връзка, Община Габрово отправя покана за предложения, по чл. 56 от Закона за концесиите, за реализиране на концесии за строителство, за услуги или за ползване на публична общинска собственост насочени към интегриран градски транспорт, спорт и спортна инфраструктура, градска среда и други.

Предложенията следва да съдържат описание на предмета и обекта на концесията, финансово-икономически анализ и обосновка.

Когато предложението касае концесия, включваща и възлагане на строителство, то трябва да е съпроводено и от инвестиционно предложение, което да съдържа прединвестиционно проучване или задание за изработване на инвестиционен/идеен проект, с което да определя прогнозните технически, функционални и икономически показатели на строителството.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица