Свържи се с нас

Икономика

Севлиево доказа, че е добро място за правене на бизнес

Кметът на Севлиево д-р Иван Иванов присъства на представянето на модернизираната производствена мощност на швейцарската компания АББ

Published

on

“Община Севлиево е добро място за правене на бизнес и това се доказва от инвестициите, които компаниите правят в региона през последните години”. Това заяви кметът на Община Севлиево д-р Иван Иванов по време на представянето на модернизираната производствена база за продукти високо напрежение на швейцарската компания АББ.

Copyright © 2019 GabrovoNews.bg

Дружеството работи в Севлиево от 1996 г. и в последните десетилетия инвестира значителни средства в разширяване и разработване на завода си тук.

„След като станах кмет през 2011 г., винаги съм бил съпричастен с развитието на АББ в Севлиево. Вероятно голяма част от вас трудно ще оценят разликата, защото не са виждали старото предприятие. Но в процеса на реконструкция в последните години аз посетих няколко пъти предприятието, разгледах какво обновяване е направено и на какво ниво е дружеството в момента“, заяви кметът д-р Иван Иванов.

Той адмирира вложенията на АББ в Севлиево като обясни, че компанията не е сбъркала като е избрала града като място за инвестиция.

Copyright © 2019 GabrovoNews.bg

„В Общината има много инвеститори през последните години – към момента работят 1200 фирми. Големите компании в последните години инвестират много средства в разширяване и модернизация на производствата си и това показва, че се чувстват добре в Севлиево и че тук имаме добра бизнес среда. Като човек, който има поглед върху икономиката на Севлиево, мога смело да заявя, че това предприятие на АББ е най-доброто, с най-много иновации и с изключително интересен начин на организация на работата. Целият колектив работи като един организъм и дори най-нискостоящият работник може да дава градивни предложения за производствения процес“, заяви в приветствието си градоначалникът.

Д-р Иванов изрази благодарността си към ръководството на АББ за това, че през годините компанията е съпричастна към местната общност и в много случаи поема социална отговорност, която е в помощ на хората в Севлиево и региона.

Copyright © 2019 GabrovoNews.bg

„Най-вече ви благодаря за подкрепата към детските заведения и училищата, с които работите. Особено важна е и помощта, която продължавате да давате за общинската болница в града ни“, добави д-р Иванов.

При представянето на модернизираната производствена база мениджмънтът на АББ изрази своята благодарност към Община Севлиево и д-р Иван Иванов за оказваната подкрепа през годините.

Copyright © 2019 GabrovoNews.bg

„В лицето на местната власт ние винаги сме срещали отзивчивост за начинанията си“, заяви и Марсел ван дер Хук, изпълнителен директор на АББ България.

Copyright © 2019 GabrovoNews.bg

“Базата ни в Севлиево ще подсили още повече нашата регионална и глобална производствена мрежа. Тя ще ни даде възможност и да гарантираме стабилни доставки на висококачествени компоненти, и на свой ред ще ни помогне да обслужваме клиентите си още по-ефективно”, заяви Джузепе Русо, Управител на АББ Севлиево.

снимка: Община Севлиево

Той също благодари на Общината за подкрепата, която оказва при осъществяване на инвестициите на компaнията.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Икономика

„Как да направя CV, което работи! – Ще работя през ваканцията 3“

Published

on

Младежки център – Габрово, Бюро по труда – Габрово и ЦПЛР Кариерно ориентиране – Габрово организират за втора година съвместно събитие „Ще работя през ваканцията 3“. То е насочено към младежите под и над 18 години, които нямат голям опит на трудовия пазар и цели да им даде насоки в търсенето на работа, като най-вече да ги ориентира, в това как се изготвя подходяща автобиография, какви други документи трябва да имат и за какво да внимават при кандидатстване за работа.

Събитието ще се проведе в Голямата зала на Младежки център Габрово на 29 април, вторник, от 16 часа. Безплатно е и не изисква предварително записване. ЦПЛР Кариерно ориентиране- Габрово ще издадат на присъстващите различни тънкости при изготвянето на автобиография, с която да се кандидатства за работна позиция. Ще разкажат какво точно е нужно на едно CV, за да бъде то отличаващо се от останалите. Ще дадат отговор на това, какво да се включи, когато един млад човек няма натрупан професионален опит?

Бюрото по труда ще представи услугите си, от които могат да се възползват младите хора. Психологът на Бюрото Галина Станкова ще даде препоръки за добро представяне на интервю, ще сподели също често задавани въпроси от работодатели и как може да се преговаря за стартово заплащане.

На събитието ще присъстват и членове на HR-отдели(Човешки ресурси) от габровски компании, които ще предоставят повече яснота в процеса по наемане на нови служители. Те ще разкажат какво търсят съвременните компании в кандидатите, на какво обръщат внимание и кои са най-честите грешки, които младите хора допускат в своето представяне.

Много младежи ще започнат работа през лятната ваканция и събитието цели да им помогне и подготви за написването на CV, което да ги отличи от останалите кандидати за дадена позиция.

Събитието „Ще работя през ваканцията 3“ на 29 април, за изготвяне на CV, ще бъде последвано от среща с работодатели от град Габрово и региона, озаглавена „Ще работя през ваканцията 4“, в която младите хора ще имат възможност да се запознаят с различни фирми, хотели, ресторанти, музеи, предлагащи сезонна заетост. То ще се проведе на 8 май, отново в 16.00 ч., в Ритуална зала на Община Габрово.

Зареди още

Икономика

Предстои публично обсъждане на Бюджета на Габрово

Published

on

Публичното обсъждане на Бюджет 2025 на Габрово ще се проведе на 22 април, вторник, от 17.30 часа в Ритуална зала на Общината, информираха от администрацията на кмета.

Кметът Таня Христова отправя покана към жителите на община Габрово, юридически лица, представители на средствата за масово осведомяване, на граждански сдружения, общински съветници, ръководители на бюджетни звена и други заинтересовани лица, да вземат участие в публично обсъждане на проектобюджета.

Насроченото обсъждане ще се проведе на основание Закона за публичните финанси и Наредбата на Общински съвет – Габрово за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на бюджета на Габрово.

Материалите по проекта на бюджета на община Габрово за 2025 г. ще бъдат на разположение и на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на общинската администрация и в електронен вариант оттук.

Зареди още

Икономика

Ученици от СУ „Васил Левски“ преминаха обучение „Млади предприемачи“

Published

on

Ученици от 11 и 12 клас на СУ „Васил Левски“ – Севлиево взеха участие в двуседмично обучение по предприемачество под наслов „Млади предприемачи“, което имаше за цел да подпомогне младите хора в кариерното им ориентиране и изграждането на лични и бизнес умения.

В рамките на обучението участниците се запознаха с възможностите на международната проектна платформа Career4EU, която предоставя ценни ресурси за диагностика на личните таланти, формулиране на кариерни цели и придобиване на знания в различни сфери на предприемачеството.

Обучението беше структурирано в две фази – присъствена (4 часа) и онлайн самостоятелна (8 часа), като учениците имаха възможност да преминат през учебните модули „Диагностика на таланта“ и „Семинар на основателя“. Те разработиха и представиха собствени бизнес идеи, като акцентът беше върху тяхното представяне чрез метода „Elevator Pitch“ – кратка и въздействаща презентация, която трябва да грабне вниманието на потенциални инвеститори за минимално време.

Участниците демонстрираха иновативно мислене, социална ангажираност и екологична насоченост в своите проекти, като представянето на идеите имаше и състезателен характер. Най-добрите презентации бяха оценени от самите участници, а победителите в двете групи получиха награди от организаторите: ЕВРОПА ДИРЕКТНО Габрово при Габровската търговско-промишлена палата и ЦПЛР „Кариерно ориентиране – Габрово“.

Освен това, ученици с изключителни презентационни умения също бяха отличени и наградени. Всички участници получиха сертификати за успешно преминатото обучение, което им предостави безценни знания и умения за тяхното бъдещо развитие.

Международната платформа Career4EU продължава да бъде ценен инструмент за младите хора, които искат да изградят своето професионално бъдеще и да реализират своите предприемачески идеи.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица