Свържи се с нас

Икономика

Рекорден бюджет за 2018-та отчете Община Севлиево

Няма просрочени задължения към доставчици и второстепенни разпоредители на бюджета

Published

on

снимка: Община Севлиево

Община Севлиево няма допуснати просрочени задължения към доставчици и второстепенни разпоредители на бюджета за 2018 г. Това стана ясно по време на публичното обсъждане на годишния отчет за изпълнението на бюджета на Община Севлиево за 2018 г.

„Ритмично е изплащането и на субсидиите в пълен размер, покриващ реалните потребности на бюджетните звена“, обясни заместник-кметът по финансите Калина Георгиева по време на обсъждането.

“Обезпечени са всички разчетени разходи по бюджета на общината за възнаграждения и необходимата издръжка във всички дейности. Осигурени са и средства за подобряване на материално-техническата база. Собствените приходи са в размер на 9 080 531 лв. и с тях се покрива издръжката на детски градини, кметства и кметски наместничества, социални услуги, улично осветление, чистота, озеленяване, култура, спорт и други дейности”, уточни Георгиева.

“Всичко това на практика е и гаранция за финансовата стабилност на общината и отношението ѝ към второстепенните разпоредители”, беше категорична тя.

Бюджетът на Община Севлиево за 2018 г. е с висока събираемост на собствените приходи и преизпълнение на постъпленията от данъчни приходи. През 2018 г. приходите от общински такси възлизат на 2 878 515 лв., като най-голям дял имат приходите от такса битови отпадъци.

В изпълнение на Програмата за разпореждане с имоти общинска собственост, през 2018 г. от продажба на нефинансови активи са постъпили 560 029 лв., стана ясно на обсъждането. Приходите от собственост възлизат на 1 653 139 лв., в това число: 1 038 395 лв. приходи от наеми на общинска собственост, 202 191 лв. са нетните приходи от продажба на стоки и услуги, а 409 070 лв. – приходи от дивиденти, получени от търговските дружества с общинско участие.

Сумарно, постъпилите данъчни приходи през 2018 г. достигнаха 3 388 451 лв. и съставляват 37 % от собствените приходи на Община Севлиево. През 2018 г. е реализирано преизпълнение на данъчните приходи със 397 хил. лв. спрямо първоначално разчетените средства по бюджета. От данъчните приходи с най-голям дял са тези от данъка върху превозните средства и недвижимите имоти.

Общият обем на реализираните приходи възлиза на 33 314 714 лв., като 45 на сто са постъпления за финансиране на делегираните от държавата дейности, а 55 на сто – местни дейности. Финансирането на проекти по програми на ЕС е на стойност 3 563 260 лв.

През 2018 г. са били погасени всички заеми от Фонд ФЛАГ. Общият обем на разходите през 2018 г. възлиза на 33 314 714 лв. Значителна част от разходите на Общината – над 7 млн. лв. са били насочени към капиталови вложения за реконструкция на довеждащия водопровод до ПСПВ Стоките и източен водопроводен клон за питейна вода. Средствата са предоставени от Министерски съвет.

През 2018 г. разходите за образование в Община Севлиево са били 10 499 689 лв. Общо отчетените разходи през изминалата година за предоставяне на социални услуги възлизат на 3 539 330 лв. И през 2018 г. се запази дейността на всичките клубове на пенсионера, както и на хората с увреждания, действащи на територията на Община Севлиево. През изминалата година от Общината са подпомогнали и 5 двойки с репродуктивни проблеми с общо 12 600 лв.

Община Севлиево финансира приоритетно всички дейности, свързани с развитието на духовната сфера и съхраняването на богатото културно-историческо наследство. За дейностите в сектор “Култура” през 2018 г. е осигурен ресурс в обем от 2 432 561 лв. Предоставени са субсидии за всички действащи читалища на територия на общината в размер на 520 450 лв.

През 2018 г. с парични средства е подпомогната дейността на 16 лицензирани спортни клуба на територията на община Севлиево, разпределени по клубове на проектен принцип. За подпомагане дейността на спортните клубове на територията на община Севлиево през 2018 година са предоставени субсидии в размер на 211 500 лв.

Ключов елемент в разходната политика на общината е осигуряването на оптимален ресурс за реализация на инвестиционни разходи, свързани с извършването на основни ремонти на сградния фонд, придобиване на дълготрайни активи, строително-ремонтни дейности и изграждане на инфраструктурни обекти. Общият обем на инвестиционните разходи за предходната година достигна 12 222 108 лв.


Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Икономика

НАП напомни: В ход е програмата за подкрепа с оборотен капитал!

Published

on

От габровския офис на НАП информират, че е в ход трета фаза на програмата за подкрепа с оборотен капитал на засегнатите от противоепидемичните мерки бизнеси. Крайният срок за кандидатстване по програмата изтече на 22 юни 2021 г. До момента са изплатени 48 725 лева на 30 фирми, регистрирани в местния офис на Агенцията и кандидатствали във фаза 3 на програмата.

Трета фаза на програмата е свързана с удължаване подпомагането със средства за оборотен капитал на фирмите с преустановени дейности или обекти за периодите от 22 до 31 март 2021 г. или до различни дати през април 2021 г., съобразно заповедите на министъра на здравеопазването.

От началото на програмата над 896 000 лева безвъзмездна финансова помощ от Националната агенция за приходите са получили фирми, регистрирани в офиса на НАП в Габрово. Помощта е за засегнати от временните противоепидемични мерки и е била разпределена между 111 дружества и фирми, чиито заявления са отговаряли на критериите и са били одобрени по програмата за подкрепа с оборотен капитал. В

национален мащаб изплатената от НАП помощ надхвърля 131 милиона лева.

Повече информация за отпусната безвъзмездната финансова помощ, кандидатите могат да намерят в рубриката „Подкрепа чрез оборотен капитал“, в сайта на приходната агенция.

Информация и съдействие клиентите могат да получат и на infocenter@nra.bg и на информационния телефон на НАП: 0700 18 700. Обаждането е на цена, съобразно тарифата на съответния оператор.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

„Еврохим Груп“ търси работници/чки

Published

on

„Еврохим Груп“ ООД търси да назначи отговорни личности на следните длъжности:

1. Машинен оператор – пералня
Задължения:
– Осъществява целия процес по сортиране, подготовка за изпиране/разпределяне по вид и състав на бельото/ и същинско пране на бельо.
– Зарежда пералните машини с подходящите препарати.
– След приключване на перилния процес, разпределя бельото за последваща операция по сушене.
– Следи непрекъснато за качеството на изпраното пране.

2. Машинен оператор – сушилня
Задължения:
– Зареждане на сушилните с пране.
– Следи за правилното протичане на процеса по сушене на бельото.
– Разпределяне на изсушеното бельо за последваща обработка – гладене и опаковане.

3. Оператор гладачна машина /каландър/
Задължения:
– Извършва процеса гладене на бельо на специална машина /каландър/.
– Следи непрекъснато за правилното протичане на процеса по гладене и сгъване на бельото.

Изисквания за 3-те длъжности:
– Средно образование.
– Сръчност, прецизност и лоялност.
– Отговорно отношение към поставените задачи и желание за работа.
– Работа в екип.

Ние предлагаме:
Работа с дългосрочен ангажимент и много добри условия на труд.
Заплата: от 800.00 до 1 000.00 лв (Нето)

Ако нашето предложение за работа представлява интерес за Вас, моля да се свържете с нас на тел.: +359898532882.

Всички Ваши лични данни, предоставени в процеса на кандидатстването Ви за работа, ще бъдат третирани при стриктно спазване на изискванията на ЗЗЛД.

Зареди още

Икономика

Бензиностанция DP набира персонал

Published

on

Бензиностанция DP – село Янковци набира обслужващ персонал за няколко обособени позиции. Осигурено е мотивиращо заплащане, трудов договор, социални осигуровки.

Фирмата предлага обучение и възможност за кариерно израстване. Работното време е на смени, от 06.00 до 14.00 часа и от 14.00 до 22.00 часа, с един почивен ден.

Тези, които проявяват интерес към обявата, могат да позвънят за повече информация на тел.: +359879265669.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица