Икономика
НАП дават таблети и фотоапарати срещу касови бележки

снимка: НАП
През месец януари 2015 г. НАП стартира втория етап на кампанията „Влез в час с данъците“. Тази година мотото е „Парола: Касова бележка“. В рамките на кампанията 72 служители на НАП ще посетят близо 120 училища в цялата страна. Близо 600 ученика са се включили в играта „Парола: Касова бележка“ и са регистрирали над 8 000 касови бележки през първия месец от старта.
Над 9 500 фенове следят публикациите на фенстраницата на кампанията в социалната мрежа „Фейсбук“. Габровският офис на НАП също ще се включи в кампанията, като ще посети Националната Априловска гимназия и ПГ „Рачо Стоянов“ в Дряново.
В играта не могат да участват деца на служители на НАП, както и на служители на агенциите, свързани с организацията на играта.
Чрез създаденото приложението в социалната мрежа и за мобилния телефон htts:www.Facebook.com/vlezvchas, всеки ученик може да участва в играта „Парола: Касова бележка“ като регистрира 3 реквизита от всеки получен фискален бон след 01.01.2015 г.
За участие в играта е необходима регистрация, която включва следните данни: име, училище, населено място по местоживеене и възраст. След регистрацията, участникът въвежда в специално поле на приложението следните реквизити от касова бележка, които гарантират нейната валидност – дата, час и сума на покупката или получената услуга. В играта могат да бъдат регистрирани единствено касови бележки, които са издадени след 1 януари 2015 година, включително.
Участникът може да участва неограничен брой пъти с неограничен брой касови бележки в играта. Всяка една касова бележка участва самостоятелно в жребия за награда за конкретния етап. Колкото повече касови бележки регистрира участникът, толкова повече се увеличава шансът за успех в жребия за наградите.
Продължителността на играта е 5 месеца. Всеки месец е отделен етап. За всеки един етап от играта ще бъде избран един победител.
Жребият включва всички участници, които са се включили в конкретния етап на играта. Победителите ще бъдат избирани на случаен, лотариен принцип със специален софтуер. Участниците в играта ще се състезават за таблети, фотоапарати и специалната награда – плейстейшън.
Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730
Икономика
„Интер Пауър“ изгради фотоволтаична централа върху сграда на ОПТ – Габрово
Габровската компания Интер Пауър, лидер с дългогодишен опит в сферата на изграждане на фотоволтаични системи и внедряване на енергийно ефективни решения в индустриални и търговски обекти, реализира фотоволтаична централа върху покрива на сграда, стопанисвана от Общински пътнически транспорт.
Фирмата бе избрана за изпълнител на проект за изграждане на фотоволтаична електроцентрала, иницииран от „Енергийна общност Габрово“. Върху покрива на зданието е изградена съвременна фотоволтаична система, с инсталирана мощност от 150 киловата(kWp). Използвани са общо 256 високоефективни соларни модули, с номинална мощност между 570 и 590 Wp.
Електроцентралата е оборудвана с пет трифазни хибридни инвертора от серията Deye SUN, които осигуряват висока ефективност на преобразуване и позволяват последващо надграждане на системата с акумулиращи устройства за съхранение на енергия. Всички компоненти са с дългосрочни производствени и експлоатационни гаранции, включително 30-годишна линейна гаранция за мощността на панелите.
Интер Пауър е утвърдена габровска компания с над десетгодишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на фотоволтаични системи, системи за индустриално и битово LED осветление, електроизграждане и умни решения за енергийна автоматизация. Фирмата е партньор на водещи производители и притежава множество успешно реализирани проекти както в частния, така и в публичния сектор, включително обекти, изградени с европейско финансиране.

Икономика
Без опашки по бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово

По бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово няма образувани опашки от желаещи да се запасят с гориво – тенденция, каквато някои медии в други градове на страната анонсираха.
Това установи репортер на „Габрово Нюз“, извършил проверка край двата обекта на веригата, представена и в нашия град. Те се намират в района на Дома на хумора и сатирата и в квартал „Бичкиня“ на бул. „Хемус“.
Процесът по зареждане на автомобили се осъществява нормално и без напрежение, като служителите изпълняват спокойно своите ангажименти около колонките и зад касите.

Хора, пълнещи варели, цистерни, пикапи или наливащи стотици литри гориво в други съдове, не се забелязват по двете бензиностанции и паника в столицата на хумора няма! Всичко е спокойно и протича по обичайния си ред, видя още репортерът на медията ни.
Междувременно от компанията изпратиха до медиите, включително и до „Габрово Нюз“, своя официална позиция относно разпространяването на невярна информация по отношение прекратяване на дейността на обекти на територията на страната.
Тя гласи:
„Във връзка с разпространяваната в някои медии невярна информация за уж предстоящо прекратяване на дейността на мрежата от бензиностанции „ЛУКОЙЛ“ на територията на Република България, официално заявяваме, че всички обекти от търговската мрежа на компанията функционират и ще продължат да функционират в нормален режим.
Няма никакви основания за прекратяване на тяхната дейност. Бензиностанциите са напълно обезпечени с гориво.
Разпространяваните твърдения за спиране на работата са неверни, спекулативни и подвеждащи.“


Икономика
Studio New Era с инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес
Безплатен уебсайт редизайн до края на месеца.
Studio New Era стартира национална инициатива за подкрепа на малкия и среден бизнес, насочена към развитието на модерно и ефективно онлайн присъствие.
Проектът предлага възможност на фирми с остарели уебсайтове или онлайн магазини да получат напълно безплатен редизайн и актуализация – без финансов риск и без първоначслни разходи.
След обновяването, бизнесите ще имат възможност да продължат да използват услугата чрез месечен абонамент, който включва пълна поддръжка, актуализации и цялостно управление на тяхното онлайн присъствие.
Инициативата е част от концепцията на студиото „Уебсайт като услуга“ – иновативен модел, който дава достъп на малки и средни бизнеси до професионални дигитални решения, без да се налага голяма първоначална инвестиция. Ще бъде валидна до края на месец Ноември.
„Нашата цел е да помогнем на бизнеса в региона на Габрово и в цялата страна да се развива дигитално, да бъде конкурентоспособен и видим онлайн. Вярваме, че всяка добра идея заслужава съвременно представяне в интернет“, споделят от Studio New Era.
Повече информация за кампанията и формуляр за участие са достъпни на: www.studionewera.com/bezplaten-website-redesign.

-
Новинипреди 5 дниПроменят движението между Севлиево и Велико Търново заради ремонт
-
Кримипреди 3 дниХванаха мъж с над половин кило марихуана
-
Кримипреди 5 дниЧетири години затвор за тираджия, прегазил жена на пешеходна
-
Икономикапреди 3 дниБез опашки по бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово
-
Любопитнопреди 6 дниМотото на Карнавала догодина ще бъде обявено на специална церемония
-
Кримипреди 4 дниИнспектори сгащиха бракониер в яз. „Александър Стамболийски“
-
Новинипреди 5 дниДнес е денят на Свети Мина
-
Любопитнопреди 5 дниГаброво влезе в Петото годишно време: „Краят е близо – да му отпуснем края!“











