Свържи се с нас

Икономика

Десет съвета за бизнес

Джим Колинс е управленско гуру. Автор е на 6 книги. Той дава 10 съвета за успешен бизнес. Добавяме още един – посещавайте сайта www.Inc.com – там ще намерите и други предложения…

Published

on

Джим Колинс е управленско гуру.

Автор е на 6 книги. Той дава 10 съвета за успешен бизнес.

1. Изтеглете инструменти за диагностика в www.jimcollins.com и направете упражнения с екипа си . Да, мислех, че това е самообслужващите на първо. Тогава аз я погледнах, счита, че това е безплатно и не изисква да се регистрирате за нещо и веднага видях своята гледна точка.

2. Поставете правилните хора на ключовите места . Изграждането на една компания е като шофиране на автобус. Имате нужда от шофьор, но вие също се нуждаете от правилните хора на всички ключови места.

3. Веднъж на тримесечие правете среща за брутално обсъждане на факти. Внимателно подберете хората. Това не е време за изразяване на становища или стратегии.

4. Задайте голяма цел с хоризонт 15- 25 години. Това е цел, която е достатъчно конкретна и достатъчно амбициозна, за да насочва развитието на вашата фирма в продължение на години.

5 . Поемане на ангажимент за „20-километров марш“, който ще ви отведе до вашата голяма цел. Най-добрият подход, казва Колинс, е да се опитаме да изминем същото разстояние всеки ден.

6. Поставете най-малко един наистина голям залог в следващите три години. Калибрирайте Вашата цел с трасиращи куршуми. Само когато сте сигурни в способността си да я достигнете, трябва да заредите много барута в гюлето и да стреляте.

7. Практикувайте продуктивна параноя. Един директор е казал : „Ние сме много горди от факта, че сме прогнозирали 11 от последните три рецесии.“ Как точно може да се практикува продуктивни параноя? Колинс препоръчва да се направи план, който ще Ви позволи да оцелеете цяла година, без никакви приходи.

8. Вземете добрия късмет. Великите и посредствените компании се сблъскват с една и съща сума на късмет, добро и лошо. Това, което има значение, казва той, е доколко те са в състояние да се възползват от него.

9. Направете списък със задачи. „Ако имате повече от три приоритета, то не разполагате с никакви приоритети“.

10. Ангажирайте се с набор от основни ценности, с които вие ще искате да се изгради предприятие на 100 години.

в.Търговски вестник

Можете да ни намерите и във Фейсбук на :
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

„Интер Пауър“ изгради фотоволтаична централа върху сграда на ОПТ – Габрово

Published

on

Габровската компания Интер Пауър, лидер с дългогодишен опит в сферата на изграждане на фотоволтаични системи и внедряване на енергийно ефективни решения в индустриални и търговски обекти, реализира фотоволтаична централа върху покрива на сграда, стопанисвана от Общински пътнически транспорт.

Фирмата бе избрана за изпълнител на проект за изграждане на фотоволтаична електроцентрала, иницииран от „Енергийна общност Габрово“. Върху покрива на зданието е изградена съвременна фотоволтаична система, с инсталирана мощност от 150 киловата(kWp). Използвани са общо 256 високоефективни соларни модули, с номинална мощност между 570 и 590 Wp.

Електроцентралата е оборудвана с пет трифазни хибридни инвертора от серията Deye SUN, които осигуряват висока ефективност на преобразуване и позволяват последващо надграждане на системата с акумулиращи устройства за съхранение на енергия. Всички компоненти са с дългосрочни производствени и експлоатационни гаранции, включително 30-годишна линейна гаранция за мощността на панелите. 

Интер Пауър е утвърдена габровска компания с над десетгодишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на фотоволтаични системи, системи за индустриално и битово LED осветление, електроизграждане и умни решения за енергийна автоматизация. Фирмата е партньор на водещи производители и притежава множество успешно реализирани проекти както в частния, така и в публичния сектор, включително обекти, изградени с европейско финансиране.

Зареди още

Икономика

Без опашки по бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово

Published

on

По бензиностанциите на „Лукойл“ в Габрово няма образувани опашки от желаещи да се запасят с гориво – тенденция, каквато някои медии в други градове на страната анонсираха.

Това установи репортер на „Габрово Нюз“, извършил проверка край двата обекта на веригата, представена и в нашия град. Те се намират в района на Дома на хумора и сатирата и в квартал „Бичкиня“ на бул. „Хемус“.

Процесът по зареждане на автомобили се осъществява нормално и без напрежение, като служителите изпълняват спокойно своите ангажименти около колонките и зад касите.

Хора, пълнещи варели, цистерни, пикапи или наливащи стотици литри гориво в други съдове, не се забелязват по двете бензиностанции и паника в столицата на хумора няма! Всичко е спокойно и протича по обичайния си ред, видя още репортерът на медията ни.

Междувременно от компанията изпратиха до медиите, включително и до „Габрово Нюз“, своя официална позиция относно разпространяването на невярна информация по отношение прекратяване на дейността на обекти на територията на страната.

Тя гласи:

„Във връзка с разпространяваната в някои медии невярна информация за уж предстоящо прекратяване на дейността на мрежата от бензиностанции „ЛУКОЙЛ“ на територията на Република България, официално заявяваме, че всички обекти от търговската мрежа на компанията функционират и ще продължат да функционират в нормален режим.

Няма никакви основания за прекратяване на тяхната дейност. Бензиностанциите са напълно обезпечени с гориво.

Разпространяваните твърдения за спиране на работата са неверни, спекулативни и подвеждащи.“

Зареди още

Икономика

Studio New Era с инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес

Безплатен уебсайт редизайн до края на месеца.

Published

on

Studio New Era стартира национална инициатива за подкрепа на малкия и среден бизнес, насочена към развитието на модерно и ефективно онлайн присъствие.

Проектът предлага възможност на фирми с остарели уебсайтове или онлайн магазини да получат напълно безплатен редизайн и актуализация – без финансов риск и без първоначслни разходи.

След обновяването, бизнесите ще имат възможност да продължат да използват услугата чрез месечен абонамент, който включва пълна поддръжка, актуализации и цялостно управление на тяхното онлайн присъствие.

Инициативата е част от концепцията на студиото „Уебсайт като услуга“ – иновативен модел, който дава достъп на малки и средни бизнеси до професионални дигитални решения, без да се налага голяма първоначална инвестиция. Ще бъде валидна до края на месец Ноември.

„Нашата цел е да помогнем на бизнеса в региона на Габрово и в цялата страна да се развива дигитално, да бъде конкурентоспособен и видим онлайн. Вярваме, че всяка добра идея заслужава съвременно представяне в интернет“, споделят от Studio New Era.

Повече информация за кампанията и формуляр за участие са достъпни на: www.studionewera.com/bezplaten-website-redesign.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица