Свържи се с нас

Икономика

Етапи и последователност при ремонт на жилище

Published

on

Как да купим имот без да полудеем – това е въпрос, който твърде често изниква в съзнанието на търсещите. Разбира се, ако изберете брокерите на ГАРАНТ, тогава този проблем ще отпадне! Но…какво да правим после? Всеки новодомец би желал да ремонтира по свой вкус, да обзаведе, да внесе уют и след това да застрахова цялото си усилие. Ето че и тук се включваме ние – заедно с нашите партньори от Магазин за строителни материали СТРОЙКО КОМЕРС ООД, Магазин „ПАРОС“, Мебелна къща „САРАКТА“, Застрахователен брокер „АМАРАНТ“.

Качественият ремонт е трудоемък и важен процес. Изисква доста време, планиране и опит. Работата по едно жилище най-основно може да се раздели на две части – проектна и строително-ремонтна. В тази статия ще Ви запознаем с първата част от ремонтната работа, а именно планирането.

• Ремонтът на жилища винаги започва с прецизен оглед и оценка на съществуващото положение. Само така може да се добие представа за необходимите ремонтни работи независимо дали ще се прави основен или козметичен ремонт. В този етап се и изяснява какъв точно бюджет е наличен.
*Съвет: При огледа е добре стените да се измерят с нивелир, тъй като в повечето случаи те са с отклонение във вертикала по няколко сантиметра. А оттам се получават и доста кривини между тавана и стените.

• Етап на планиране и обмисляне на интериора. Освен ако с планирането не се занимава професионалист дизайнер, то тогава Вие трябва да се заемете с тази дейност. Добре е да се помисли какво точно искате да се промени в жилището – дали ще се сменя предназначението на някое от помещенията; къде ще са разположени контактите, ключовете, осветлението, санитарията; разпределение на мебели и обзавеждане; какви материали и технологии ще се използват.
*Съвет: Избягвайте честата грешка да поръчате обзавеждането, което на око сте преценили, че ще се побере, а след като се нареди, да се окаже, че не остава място за минаване.

• Избор на изпълнител на ремонта.
Съществуват няколко опции: да изпълните дейностите сами; да наемете отделни майстори или строителна бригада/фирма, която да поеме целия ремонт. В повечето случаи се използват отделни майстори с цел спестяване от финансова гледна точка, но това крие риск от липса на добра организация и напасване във времето, следене за правилното извършване. При избор на строителна фирма се елиминират част от проблемите, а когато изпълнителят е един той носи и основната отговорност за крайния резултат.
*Съвет: При избор на фирма предварително договорете с изпълнителя точна продължителност на различните дейности. Хубаво е да се определи време за всеки етап отделно като: почистване, демонтаж, разрушаване, груб строеж, инсталации, мазилки, шпакловки, боядисване и довършване с цел да се избегне „претупване“ на работата, за да се спази срока.
Следва продължение…

Икономика

Открийте възможности за кариера в „Дзалли“: традиции, иновации и стабилност в текстилната индустрия!

Published

on

В един непрекъснато развиващ се свят, ние се стремим към постоянно подобрение, високо качество и грижа за хората. Именно тези принципи са в основата на дейността на „Дзалли“, водеща текстилна фирма с дългогодишна история и доказано присъствие на пазара на труда.

Защо „Дзалли“?
Ние сме повече от текстилна фабрика – ние сме екип от отдадени професионалисти. Гордеем се с висококачествените си продукти, създадени с опит, прецизност и внимание към всеки детайл. В „Дзалли“ ще откриете стабилна и сигурна работна среда, където вашият принос е важен.

Ние предлагаме:

  • Мотивиращо възнаграждение
  • Социални придобивки
  • Стабилна работа и дългосрочна перспектива на заетост
  • Работа с модерно оборудване

Кого търсим?
Търсим отговорни и мотивирани хора. Независимо дали имате опит в текстилната индустрия или сте в началото на професионалния си път, ние Ви очакваме.

Свободните работни позиции са:

  • Оператор на шевна машина
  • Окачествител

Присъединете се към „Дзалли“ и станете част от бъдещето на текстилната индустрия!

Молба, Автобиография и удостоверения за допълнителна квалификация можете да подадете всеки работен ден в сградата на фирмата в кв. Войново (местност Айвузов копак 1), както и онлайн: https://www.jobs.bg/company/148877.

За справки тел. 066 815346 / 066 815305.

Зареди още

Икономика

Фирма „ЕМКБ“ АД търси работници

Published

on

Фирма „ЕмКБ“ АД, част от германски холдинг за производство на електромотори, разширява своята дейност в България и търси работници за своето производство. Предлагаме обучение.

Ако проявявате интерес, изпратете своята автобиография на: radulova@emcb.bg.

За повече информация се свържете с нас на: 0885 911 850.

Зареди още

Икономика

Три предприятия от Габровска област с одобрени проекти от „Социална закрила“

Published

on

Три социални предприятия от Габровска област са одобрени за финансиране на проектните им дейности по Компонент 2 „Подкрепа за осъществяването на социалната дейности/или за постигане на социалните цели на социални предприятия, вписани в Регистъра на социалните предприятия“ към Фонд „Социална закрила“.

Това са габровските „Търнава БГ“ за проекта „Зелено възстановяване – природа и нов живот след зависимост“, Сдружение „ТКД Здравец – Габрово“ за проекта „Дигитален достъп – умения и възможности за хора с увреждания“ и „Ресто консулт“ от с. Батошево, Севлиево за проекта „В кухнята на възможностите: кулинарно приобщаване чрез умения и солидарност“.

С подкрепата на Регионален център за социална икономика – Габрово трите социални предприятия кандидатстваха с проектни предложения пред Фонд „Социална закрила“. Чрез тях ще бъдат изградени партньорства, ще се популяризират добри практики за хора от уязвимите групи и ще им се помогне да придобият нови умения за успешна реализация на пазара на труда.

Богата събитийна програма ще бъде част от проектните дейности. В нейното осъществяване ще се включи екипът на Регионален център за социална икономика – Габрово.

Предвидени са три семинара по трите проекта. Основните теми, върху които ще се акцентира са иновации в социалните предприятия, лидерски умения в социалното предприемачество, подходи към различни групи клиенти, социалното предприемачество като фактор за създаване на общности, застъпничество за социалните предприятия.

Ще се разгледат различни видове социални иновации и ще се създаде мрежа за сътрудничество в социалните предприятия. Ще бъдат насърчавани иновативни подходи за решаване на социални проблеми. Ще се представи на участниците в семинарите какво е социално предприемачество и ще се развие у тях разбиране за лична и обществена отговорност. Ще се създадат ключови умения в участниците като емпатия, активно слушане, критическо мислене, креативност, екипна работа, комуникативност и инициативност в социалното предприемачество.

По единия от проектите са предвидени посещения в три успешно функциониращи социални предприятия от България, където екипите ще обменят опит и ще споделят устойчиви модели от тяхната практика. Финансовата подкрепа от Фонд „Социална закрила“ е в размер на 9 900 лв. за всяко от проектните предложения на социалните предприятия от Габровска област. Съфинансирането от кандидата е 10% от общия бюджет на проекта. Дейностите ще се реализират и отчитат до 31 октомври 2025 г.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица