Свържи се с нас

Икономика

Защо агенция за недвижими имоти?

5 причини да изберете професионално обслужване. *Публикация съгласно договор*

Агенция за недвижими имоти ГАРАНТ, гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 6, тел.: 066/80 80 16

Ползите от наемане на професионален агент на недвижими имоти, който да управлява собствеността ни, да ни консултира за разумен избор на жилище или бизнес имот и т.н. са много, но нека Ви запознаем с някои от най-важните такива.

1. Брокерът на недвижими имоти е преди всичко професионалист

Продажбата на имот не е толкова лесна, колкото изглежда. Обработката и набавянето на необходимите документи, преговорите, оценката на имота, „подводните камъни“ и много други препятствия могат да затруднят успешния за нас край. За щастие един добър брокер извършва тази работа ежедневно и може да бъде нашия „екскурзовод“ по този тегав път.

2. Брокерът е запознат с пазара и управляващото го законодателство към днешна дата

Добрият професионалист е наясно с това, което купувачите търсят; цените, за които се продават жилищата в конкретния град или квартал; това, което конкуренцията предлага. Като цяло е наясно какво е нужно, за да се продаде даден имот максимално бързо и изгодно.

3. Брокерът е много добър в преговарянето

Агентите на недвижими имоти преговарят експертно и за разлика от повечето продавачи са в състояние да се разграничат от емоционалната привързаност, която те имат към дома. В края на краищата, това е част от работата им. В същото време се запазва професионализмът и конфиденциалността по време на продажбата.

4. Брокерът знае как да подбира потенциалните купувачи

Наемането на професионален брокер означава, че само наистина заинтересовани и сериозни купувачи или наематели ще идват във вашия дом за показване, като по този начин любопитните посетители няма да губят ценното ви време. Вашият агент ще ви предпази от ирационалните изисквания на някои купувачи и ще ви посъветва за най-доброто решение след получаване на офертата.

5. Брокерът инспектира и дава ясна оценка за състоянието на даден имот

Когато продавате дома си, първостепенен приоритет трябва да бъде увеличаване на продажната цена. Един добър агент по недвижими имоти може да направи предложения, които ще ви помогнат да продадете имота си бързо и на най-добрата цена.

6. Брокерът ще рекламира Вашия имот по най-добрия начин

Изборът да рекламираме сами имота си, за да го продадем и в същото време да позволим това да го правят две, три, пет и дори десет агенции е най-голямата и най-често срещана грешка. Този подход не увеличава шанса за по-бърза и по-изгодна сделка, а напротив – обърква търсещите имот и в крайна сметка сделката ще се случи на най-ниската възможна цена.

Доверявайки се на правилната агенция за недвижими имоти Вие би следвало да получите висока стойност на услугата, да спестите много време, да оптимизирате разходите си по сделката и да имате сигурност в документалната подготовка.

Ако ни дадеш от времето си, ние ще ти дадем мечтания имот! Агенция за недвижими имоти ГАРАНТ.

Свържете се с нас: гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 6, тел.: 066/80 80 16, www.garantproperty.eu.

Икономика

Три фирми от Габровско на международно изложение в Германия

Пастили ООД, Вернада ЕООД и Брама ООД са сред 46-те български предприятия, които ще вземат участие на най-голямото и известно изложение в областта на хранително-вкусовата промишленост в света ANUGA 2019, 05-09.10.2019, град Кьолн, Германия. Форумът се провежда веднъж на две години и през 2019 г. чества своята 100 годишнина.

За традициите и мащабите на изложението говорят фактите, които сочат, че през тази година за ANUGA е регистрирано участие над 7 400 изложители от над 100 държави (около 165 000 души).

снимка: sme.government.bg

Международните представители при изложителите са над 50%, а при посетителите над 90 % от 198 държави, което превръща изложението в глобален форум за бранша и представя световните тенденции и иновации в сектора.

Изданията на ANUGA се отразяват широко в световните медии. Нивото на бизнес посетителите е много високо, което води до реално сключване на сделки. Участието на българските компании се организира от Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

НАП към студентите в чужбина: Проверихте ли здравноосигурителния си статус?

От офиса на НАП в Габрово напомнят на студентите от областта, следващи редовно обучение в чужбина, че е необходимо да представят в офиса на НАП удостоверение или служебна бележка, подпечатани с мокър печат и подписани от служебно лице от съответния университет.

Ако документът е генериран по електронен път, трябва задължително да съдържа отпечатан текст, че важи без подпис и печат. Документът, който трябва да се представи, съдържа имената на студента, периода, в който той е учил там (само за изминали семестри или години, но не и за предстоящи от обучението му) и дата на издаване.

снимка: gq-magazine.co.uk

Удостоверението или служебната бележка трябва да са преведени на български език от лицензиран преводач.

Документът се подава в салона за обслужване на клиенти на ул. „Радецка“ №11, за да се изчистят задълженията за месеците, през които студентът не е здравноосигурен в България.

Подаването на удостоверението може да се извърши и от родител, без за това да се изисква нотариално заверено пълномощно.

Всеки може да провери здравноосигурителния си статус в офиса на НАП в Габрово в центъра на града, а така също и на телефон 0700 18 700 на цената на градски разговор за съответния оператор.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

Информационен ден за „Развитие на информационни клъстери“ в Габрово

На 21 август, сряда, в Ритуалната зала на Община Габрово, от 10.00 до 12.00 часа ще се проведе информационен ден за бизнеса, насочен за представяне на процедура „Развитие на иновационни клъстери“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020.

Събитието е част от информационна кампания в периода от 20 август до 11 септември само в градовете Варна, Габрово, Пловдив и София. В нашия град то се организира от Областен информационен център – Габрово и Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” в Министерство на икономиката

снимка: Община Габрово

Целта на процедурата е да предостави подкрепа за внедряване на иновативен продукт/процес или услуга от клъстери чрез съвместно използване на съоръжения, обмен на познания и опит, ефективен принос за трансфера на знания, изграждане на специфични мрежи от взаимосвързани, но оставащи си конкуренти на пазара компании, разпространение на информация и сътрудничество между предприятията и други организации в клъстера.

Освен предприятията, научните организации и академичните организации в клъстерни организации могат да участват общини, областни администрации, висши училища и професионални гимназии!

снимка: Община Габрово, Архив

Какво е иновационен клъстър?

Иновационните клъстери представляват съвкупност от взаимосвързани организации, които допринасят за реализацията на иновации обичайно в един икономически сектор или индустрия.

Те включват голям брой взаимосвързани индустриални и/или обслужващи фирми, които имат висока степен на сътрудничество, обикновено посредством единна верига за доставки и работят при едни и същи пазарни условия.

Доброволното сдружаване на предприятия в иновативни клъстери дава възможност за прилагане на нови производствени решения и за развитие на потенциала им, което води до увеличаване на иновационната дейност, производителността, нарастване на произведената добавена стойност, достъпа до пазари, а оттам и до повишаване конкурентоспособността на фирмите участници и разширяване на експортния им капацитет.

Допълнителна информация относно процедура „Развитие на иновационни клъстери“ е публикувана на интернет страницата на Оперативната програма.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Реклама

 

Популярни новини от последната седмица