Свържи се с нас

Икономика

Касови бележки за близо 4 500 000 лв. от Габровско в Лотарията на НАП

Директорът на офиса в НАП – Габрово, Архив © Copyright — Gabrovo News. All Rights Reserved

От офиса на НАП в Габрово информират, че до този момент 24 милиона касови бележки са регистрирани за участие в надпреварата за 50 000 лв. – голямата награда във втория сезон на Лотарията с касови бележки на НАП.

Големият победител ще стане ясен на 10 декември, на живо, в ефира на една от националните телевизии. Фискалните бонове, записани в играта досега, са на обща стойност 333 млн. лв., а средно от старта на Лотарията един участник регистрира по около 340 касови бележки.

Общият брой на регистрираните потребители в Габровска област до този момент е 975, а регистрираните касови бележки са 388 262, на обща стойност 4 425 759 лв.

Лотарията с касови бележки набира популярност и в социалната мрежа фейсбук. Там страницата на играта има близо 5 200 последователи и 4 760 харесвания от регистрирани потребители.

снимка: НАП – Габрово, Архив

Следващата седмична награда ще бъде изтеглена в почивния 24 септември в сутрешния блок на една от националните телевизии, малко преди 9,00 ч. Късметлията ще получи чисто нов телевизор. Месечният победител, с награда от 2000 лв., ще бъде определен на 15 октомври, отново в ефира на национална телевизия.

В данъчната лотария имат право да участват всички български граждани, които са навършили 14 години и регистрират фискалните си бонове в интернет, на специално създадения за целта сайт.

Както и през миналата година, данните, които трябва да бъдат въведени за участие, са стойността на покупката, датата и часа, в който е издадена касовата бележка. Няма ограничения за минимална или максимална стойност на покупките, допълват още от НАП – Габрово.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

2 коментара

2 Comments

  1. шорош инфо

    27.09.2018 at 19:05

    Нидейти да омаловажавате срещата! Нашият тартор башбакан Башнасран Борисоолу е мноооого хафторитетна натура. Срещата между него и Тръмп трая не просто няколко секунди, а поне от пет секунди и половина! И то ако не броим часовете чакане, докато го проверят и се убедят, че това недоразумение наистина се води министър-прецедател, а не е некъф заблидил се нелегален имигрант случайно попаднал пред централата на ООН.

    Освен туй лапам и гълтам за центове. Издавам и касови белешки.

  2. :)

    28.09.2018 at 9:36

    вилажерка, вилажерка, колко жалка платена подлога си. хората за какво говорят, а ти си пускаш пак опорките. скапана парчовска отрепка. плюя на теб

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Икономика

Габрово спечели награда в туризма

Община Габрово участва в Седмата работна среща между бизнеса и местната власт, която се провежда с любезното съдействие на община Чепеларе и традиционно се организира от Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти, в периода 7-9 октомври 2019 г.

Основната цел на срещата бе свързана с популяризиране на туристическия потенциал на региона и събитията, организирани на територията на съответната дестинация. На официална церемония на в к.к. Пампорово бяха оповестени победителите в Първия национален конкурс „Община с най-добра маркетингова политика 2019“, провеждан в рамките на Работна среща.

Категориите бях три, според показателите на легловата база, предлагана за туристи. Габрово спечели награда в категория „Малка община“, където конкуренцията беше най-оспорвана, информираха от местната общинска администрация. Победител в категория „Голяма община“ стана Варна, а Велинград спечели приза за „Средна община“.

Журито в конкурса оценява общините по различни критерии, като наличие на разнообразни туристически продукти, адекватна туристическа инфраструктура, комуникационни канали, работа и взаимодействие с туроператори, присъствие в електронна среда, наличие на бранд на дестинацията, организиране на събития, участие в знакови туристически форуми.

По всички показатели Община Габрово получи висока оценка и събра максимален брой точки. Така Габрово, Варна и Велинград бяха отличени от туристическия бизнес и представители на академичните среди като дестинации с най-добър маркетинг за годината.

снимка: Община Габрово

Конкурсът се провежда за поредна година и бе базиран на подробен въпросник, разработен от Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти /АБТТА/, която в партньорство с Европейската асоциация на операторите и агентите в туризма ЕСТТА, са негови инициатори и организатори.

Инициатива е част от стратегията на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските администрации за по-успешно регионално маркетингово позициониране и подпомогне информационно тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения.

Всяка година все по-голям брой общини се включват в ежегодната надпревара, което увеличава стимула за все по-добро представяне от тяхна страна. Акцентът в тазгодишното представяне на община Габрово бе свързан с дигиталното предизвикателство и творчеството, вдъхновяващо промяна.

В дискусионната част на програмата основните акценти бяха свързани с ролите и отговорностите на държавата, местната власт, бизнеса и науката за изграждане на висококачествен и конкурентен национален туристически продукт, идентифицирането на ресурси за регионално туристическо развитие, моделиране на иновативни туристически продукти, чрез използване на ресурсите на непознати или нетипични дестинации, места и събития.

Форумът събра на едно място представители на 36 туристически агенции от цялата страна, представители на местната власт, сред които София, Велико Търново, Варна, Пловдив, Велинград, Казанлък, Стара Загора, Несебър, Ловеч, Свищов Троян, Чепеларе и др., представители на Министерство на туризма, академични и медийни партньори, а така също и студенти от СУ „Св. Климент Охридски“, гр. София и Аграрен Университет Пловдив.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

Ние питаме – екипът на ГАРАНТ знае

*Публикация съгласно договор*

Представяме ви Десислава Коссова – най-слънчевият и позитивен брокер консултант, на когото може да “попаднете”. Комбинацията от дългогодишен опит в обслужването на клиенти и нейната емоционалност е преимуществото на Деси, поради което тя съумява с разбиране да изслуша Вашите изисквания и тревоги, да влезе в положението Ви и въпреки това обективно да ви консултира и съдейства.

Каква е твоята лична причина да станеш консултант?
Работата с хора и особено удовлетворяването на техните желания ме правят щастлива.

Защо според теб ти се доверяват клиентите, каква е стойността на услугата, която ти предоставяш, когато работиш с тях?
Доверието между брокер и клиент се изгражда по-лесно, когато даваш пример от личен професионален и житейски опит. Целта на всеки добър консултант, както и моята лична цел е да бъдат удовлетворени и двете страни.

До каква степен според теб брокерът трябва да бъде и психолог?
До голяма степен, тъй като естеството на работата е такава. Брокерът трябва да има умението, както да преценява дадената ситуация, така и да убеждава и насочва клиентите към правилно решение. В този бизнес богатият не винаги е богат и бедният не винаги е беден. Колкото по-опитен е един търговец, толкова по-близо съумява да застане до клиента, за да усети неговите нужди и да му бъде полезен.

Какво би посъветвал своите клиенти – защо трябва да изберат свой личен, ексклузивен брокер? Защо да изберат ГАРАНТ и теб като брокер?
Едно от нещата, които клиентите си мислят е, че когато избират няколко брокера едновременно, между тях се създава свръх конкуренция, която ги кара с неистови усилия да изпреварят другия брокер. Обратно на очакванията, всеки от тях инвестира по-малко усилия, защото залагат на дозата късмет. Когато работите с един брокер, той може да избере най-добрата маркетингова стратегия индивидуално за вас, когато работите с 2-3-5 брокера, вие просто получавате 2-3-5 качени обяви в интернет на Вашия имот. Ефектът е минимален.

Ето защо е много по-добре да изберете един консултант, който да подходи пряко и коректно спрямо Вас и Вашите желания.

Десислава Коссова може да бъде Вашият доверен партньор в сделките като се свържете с нея на 0892 235 961 или в офиса на Агенция ГАРАНТ в Габрово, на ул. “Априловска“ № 6.

Зареди още

Икономика

Румънски блогъри ще популяризират „Хоталич“

Инфотурът им в Севлиево се реализира в рамките на Споразумение за партньорство – 2019

Румънски блогъри посетиха Севлиево, за да се запознаят с възможностите за туризъм, които общината предлага.

Юлия Василе, Петрос Лунгу и Цезар Димитре разгледаха отблизо богатата музейната сбирка в Хаджистояновото училище, разходиха се в архитектурно-възрожденския комплекс „Дандолови къщи“, насладиха се на творбите, изложени в градската галерия „Асен и Илия Пейкови“.

снимка: Община Севлиево

Очаквано най-голямо голям интерес предизвика емблемата на туризма в района – средновековният град и крепост “Хоталич”. Удивени от страхотната гледка към Балкана, както и от мащабността на обекта, добре реставриран и запазващ духа на времето, блогърите бяха категорични, че “ще опишат това прекрасно място и ще го популяризират по света”.

снимка: Община Севлиево

Визитата им включваше още общините Дряново, Габрово и Трявна, където посетиха Дряновския манастир, Интерактивния музей на индустрията, Домът на хумора и сатирата, Дечковата къща, Етъра, Музея на дърворезбата, Славейковото училище и др.

Блогърите не посещават България за първи път, но досега не са стигали до центъра на страната ни.

снимка: Община Севлиево

Големият брой снимки и клипове, които съпътстваха тяхната визита, ще бъдат включени в информационно-туристическите им блогове, които се радват на голям интерес в Румъния.

снимка: Община Севлиево

Инфотурът се реализира в рамките на Споразумение за партньорство – 2019 между четирите общини, за изпълнение на дейности, свързани с развитие и рекламиране на региона като атрактивна туристическа дестинация.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Реклама

 

Популярни новини от последната седмица