Свържи се с нас

Икономика

АББ представя модернизирана производствена база за продукти високо напрежение в Севлиево

Базата включва реновирани производствени мощности и нова административна сграда на АББ в Севлиево.

Бизнесът “Енергийни мрежи” на АББ представи официално обновената си производствена база за продукти високо напрежение в Севлиево. Съоръжението включва производствени и инженерни мощности за продукти високо напрежение за пренос на електроенергия.

Учреден през 1962 г., бившият завод „Авангард“ бива изцяло придобит от АББ през 1996 г. През следващите десетилетия компанията инвестира в допълнително разширяване и разработване на съоръжението. Днес заводът разполага с над 400 служители и е част от глобалната производствена мрежа на компанията за продукти високо напрежение.

Простираща се на площ от 14 500 кв. метра, производствената база съчетава дейности, свързани с инженеринг, монтаж и изпитване на ключови силови компоненти за газоизолирани КРУ и генераторни прекъсвачи. Освен това, заводът произвежда комплектни кондензаторни уредби, батерийни системи за съхранение на енергия и разединители.

Обновената база е проектирана на основата на концепцията “LEAN производство”, където процесите се оптимизират непрекъснато с цел намаляване на ключови изисквания за време, пространство и капитал. Използват се и техники за постигане на най-високо качество спрямо стандартите на промишления отрасъл.

“Базата ни в Севлиево ще подсили още повече нашата регионална и глобална производствена мрежа. Тя ще ни даде възможност и да гарантираме стабилни доставки на висококачествени компоненти, и на свой ред ще ни помогне да обслужваме клиентите си още по-ефективно”, заяви Джузепе Русо, управител на АББ Севлиево, България.

Марсел ван дер Хук, изпълнителен директор на АББ България, сподели: “Модернизацията на производствената база в Севлиево подчертава иновативния подход на АББ в България. Ние променяме не само външния вид на завода, но също така мотивираме нашия екип да работи за една по-силна, по-интелигентна и по-зелена организация.”

Присъствието на АББ в България включва централен офис в София, два завода за продукти за електро-снабдяване и електрообзавеждане в Раковски и един в Петрич. Наред с това, във Варна има модерна сервизна станция за турбокомпресори, която обслужва клиенти както от българското, така и от румънското Черноморие. Компанията разполага с над 2 800 служители в страната, а по-късно този месец предстои да отвори своя втори завод в Петрич и пети в България.

АББ (ABBN: SIX Swiss Ex) е технологичен лидер, който задвижва дигиталната трансформация в индустрията. Продължавайки своята над 130-годишна история на иновации, АББ управлява четири ориентирани към клиентите, световни водещи бизнеси: Електроснабдяване и електрообзавеждане, Индустриална автоматизация, Задвижване и Роботика и Дискретна автоматизация, поддържани от общата дигитална платформа ABB Ability™. Водещият бизнес Енергийни мрежи на АББ ще бъде продаден на Hitachi през 2020. АББ развива дейност в над 100 държави и разполага с над 147 000 служители. www.abb.com

Икономика

Управляващите в Габрово ще изтеглят нов 3-милионен заем

Управляващите организират публично обсъждане за поемането на общинския дълг

Кметът на Община Габрово кани местната общност да участва в публично обсъждане за поемане на общински дълг, в съответствие с чл.15 от Закона за общинския дълг, при следните параметри:

Сключване на договор за дългосрочен инвестиционен кредит, в размер до 3 100 000 лв., с предназначение финансиране на част от разходите по проект “ЕМО “Етър” – музей за креативен културен туризъм“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции“, приоритетна ОС 6 „Регионален туризъм“ на ОПРР 2014-2020. Проектът ще се финансира с финансов инструмент и безвъзмездна финансова помощ.

Кредитът ще бъде обезпечен с особен залог по реда на Закона за особените залози върху съвкупността от настоящи и бъдещи вземания на Община Габрово, за собствените приходи на общината по смисъла на чл.45, ал.1, т.1, букви от „а“ до „ж“ от Закон за публичните финанси (ЗПФ) и обща изравнителна субсидия по чл.52, ал.1, т.1, буква „б“ от ЗПФ, включително и тези постъпващи по бюджетна сметка на Община Габрово.

Сключване на договор за дългосрочен инвестиционен кредит в размер до 250 000 лв. с предназначение финансиране на част от разходите по проект “РИМ-Габрово – познание, участие, преживяване“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции“, приоритетна ОС 6 „Регионален туризъм“ на ОПРР 2014-2020.

Проектът ще се финансира с финансов инструмент и безвъзмездна финансова помощ. Кредитът ще бъде обезпечен с особен залог по реда на Закона за особените залози върху съвкупността от настоящи и бъдещи вземания на Община Габрово, за собствените приходи на общината по смисъла на чл.45, ал.1, т.1, букви от „а“ до „ж“ от Закон за публичните финанси (ЗПФ) и обща изравнителна субсидия по чл.52, ал.1, т.1, буква „б“ от ЗПФ, включително и тези постъпващи по бюджетна сметка на Община Габрово.

Материал по темата на публичното обсъждане може да намерите оттук и в Центъра за информация и услуги на гражданите, Община Габрово.

Обсъждането ще се проведе на 18 ноември, понеделник, от 17.30 часа в Ритуалната зала.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Икономика

Топ работодател идва в Габрово

Promedica24 ще бъде в Габрово на 18 ноември, понеделник, от 17.30 на ул. „Юрий Венелин“ №18, за да Ви запознае с възможността за работа като болногледач в Германия, с атрактивно заплащане.

По време на срещaта ще получите изчерпателна информация относно:
– изискванията за работа в Германия;
– безплатният за служители курс по немски език;
– цялостното организиране на пътуването и престоя – всички разходи за път, настаняване и храна са поети от Promedica24;
– възможността за избор на конкретна оферта – подходящо лице, за което да се грижите, отговарящо изцяло на Вашия профил;

Ще получите отговор на тези и всички други въпроси, които имате.

18 ноември, понеделник, ул.“Юрий Венелин“ №18, етаж 2″, Габрово

А кои са Promedica24?
Фирма с над 15 години опит в сферата на грижите за възрастни хора в Германия, наела над 35 хиляди социални асистенти от България, Румъния и Полша. Избирайки пряк работодател, Вие започвате сигурна и легална работа, с допълнителна здравна застраховка и без каквито и да е такси и комисионни. Много хора се притесняват да работят в чужбина заради пътуването и си задават въпроси като как ще го организират, дали няма да се изгубят, колко ли ще струва. В Promedica24 транспортът до Германия е напълно организиран. Всички разходи за път, настаняване и храна са покрити. На място единствените разходи, които могат да възникнат, са от лично естество. Не бива да се забравя един важен момент при работа в чужбина, а именно – да се чувствате сигурни и спокойни. За разрешаване на проблеми по време на престоя Ви в Германия, би се грижил Вашият личен координатор. За допълнително Ваше спокойствие, имате връзка 24/7 с фирмата посредством алармен телефон.

Ако се интересувате от работа като болногледач в Германия, заповядайте на ул. „Юрий Венелин“ №18, етаж 2 на 18 ноември, понеделник, от 17.30 или кандидатствайте на www.promedica24.bg. Телефони за връзка и повече информация: 0878/449 699 и 0877/885 780.

Зареди още

Икономика

Комисията по заетост с предложение до Министерството на труда

Постоянната комисия по заетост към Областния съвет за развитие обсъди обобщената информация за резултатите от второто за тази година проучване на потребностите на работодателите от работна сила в област Габрово.

78 работодатели са попълнили анкетните карти, най – висок процент на активност очаквано е в сектор „Индустрия“, но прави впечатление че 70 % от фирмите отново са част от извадката за това проучване.

В голяма част отговорите на работодателите се препокриват с първото проучване, което беше направено в началото на тази година. Събираемостта на данни е добра, констатират членовете на постоянната комисия, но с изключително много усилия от страна на Дирекция „Бюро по труда“ – Габрово.

снимка: Областна администрация – Габрово

В тази връзка Комисията ще излезе с мотивирано предложение до Министерство на труда и социалната политика това анкетно проучване да се осъществява веднъж в рамките на година или да се увеличи времето между две проучвания, информираха от Областна администрация – Габрово.

Да се прецизират ползваните данни при изготвяне на актуални списъци на фирмите включени в задължителната извадка, защото при сега ползваните списъци една част от работодателите се оказват със спрени дейности официално или не функциониращи от различни периоди време.

Освен това подобни проучвания се провеждат и за нуждите на НСИ, и в това направление би могъл да се оптимизира процесът по събиране на данни, предложиха още от Комисията.

Следете ни и във Фейсбук на:
https://www.facebook.com/gabrovonews/

Зареди още

Реклама

 

Популярни новини от последната седмица