Свържи се с нас

Икономика

Официално представяне в България на иновативната AquaBlade технология

AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години
Иновацията се състои т.нар. „микро прорези”, които създават каскадна водна стена, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие
Българският екип има принос в създаването на технологията

Published

on

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Иновативната AquaBlade технология на Ideal Standard бе официално представена пред българските журналисти, архитекти и дизайнери.

„Представянето на AquaBlade тук пред вас сега е свързано с пускането на иновативната технология на българския пазар в колекцията Tonic II”, заяви Лазар Лазаров, Директор търговска организация – клъстер България по време на пресконференцията. Той добави, че предимствата на иновацията са в ползите за клиента, като: иновативна технология на измиване, максимално ниво на хигиена, минимална консумация на вода, минимален шум и не на последно място красив дизайн.

„Иновативното е, че водният поток започва от най-горната част на тоалетната чиния. Интегрираният канал създава мощна 360°-ова водна каскада, която облива цялата повърхност на тоалетната. Освен функция, дизайнът е съвременен с изчистени линии, проектиран с нежно извити гладки повърхности. Технологията е удостоена с престижната международна награда за дизайн Red Dot”, поясни още Лазар Лазаров.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

По време на пресконференцията стана ясно, че „въвеждането в редовно производство на технологията AquaBlade е най-голямата по мащаб кампания в завода за керамика от неговото построяване преди 18 години”, сподели Валентин Ганев, директор на завода за производство на санитарна керамика на „Идеал Стандарт – Видима” АД.

Относно технологията, Валентин Ганев обясни, че „иновацията в системата AquaBlade се състои т.нар. „микро прорези” по дължината на ринга на изделието, които осигуряват потока на водата при функциониране на тоалетната. При това се създава каскадна водна стена в горната част на тоалетната чиния, която наричаме AquaBlade или т.нар. водно острие. И понеже обръщаме внимание на всеки детайл, тук трябва да спомена, че изделията от тази технология ще бъдат глазирани и отвътре, включително самата система AquaBlade”.

„Зад тази иновация стои много труд и пряк ангажимент на висококвалифицирани инженери, част от които са тук в България – в завода за керамика. От самото начало българският екип беше интегриран в създаването на технологията AquaBlade и допринесоха за това откритие.

През юли стартираме редовното производство на първия модел с тази технология. До началото на 2016 година в редовно производство ще влязат общо 10 модела AquaBlade, с което ще станем завода с най-голям производствен обем за тази технология. За да сме подготвени за това увеличение, нашите екипи вече работят по инвестиционна програма за трансфромация на част от съществуващото оборудване за отливане на допълнителни продукти от типа на AquaBlade.

И накрая бих искал да кажа, че да сме едни от първите в производството на този уникален продукт за нас е признание и голяма отговорност, но заедно с това още една възможност да покажем своите умения и потенциал”, каза още Валентин Ганев.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Архитекти, дизайнери и журналисти имаха уникалната възможност да посетят завода за производство на санитарна керамика, където видяха началото на редовното производство на първите изделия, които се произвеждат в България с технологията AquaBlade от колекцията Connect.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Те се увериха във високото качество на производство и видяха през какви прецизни тестове преминава всяко изделие. В отдела по качество им бяха демонстрирани предимствата на новата технология пред конвенционалната тоалетна.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Вдъхновяваща презентация направиха световноизвестният дизайнер Робин Левин (дизайнер и на колекцията Connect на Ideal Standard) и Майк Хийтън (Ръководител развитие на продукта (керамика) ЕМЕА) на тема: „Как беше създадена AquaBlade технологията”. Майк Хийтън подчерта, че основната цел е да представи нещо различно на пазара и да придвижи индустрията една крачка напред.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

При разработването на технологията AquaBlade ключова роля в дизайна има Робин Левин. „Когато Майк и екипът му дойдоха при мен за дизайна на тази технология, това, което видях в проекта беше, че изглежда функционално, достъпно, но не изглежда красиво. В моето студио имаме лайтмотив, на който трябва да отговаря всичко, което правим – FAB (F-functional, A – affordable и B – Beautiful). В това беше и нашият принос да направим изделието да изглежда красиво”, сподели той.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Марката Ideal Standard е водещ европейски бранд за решения в банята. Ideal Standard вярва, че хората трябва да имат своята идеална баня, като постижим стандарт. Като експерт в дизайна, ориентиран към хората, Ideal Standard създава перфектният баланс между форма и функция, помагайки на хората да получат максимума от своята баня и да изразят себе си по най-добрия начин.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

Във всички свои продукти, във всяка баня и във всичко, което Ideal Standard прави, има за цел да даде на хората средството за „Красиво използване на пространството”.
Ideal Standard е марката флагман на Идеал Стандарт Интернешънъл.

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

снимка: „Идеал Стандарт – Видима“ АД

„Идеал Стандарт – Видима” АД – част от Идеал Стандарт Интернешънъл, е лидер в предлагането на цялостни решения за баня и санитарни помещения. Българската компания включва: два завода за санитарна арматура, Завод за санитарна керамика, Дистрибуционен център, Търговска организация „Клъстър България” и Европейските структури – Център за IT компетенции и Център за финансова отчетност в Севлиево.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

Ново изследване открои колко е работната сила в региона

Published

on

Заетите лица, на възраст от 15 до 64 навършени години в област Габрово, са 39 хиляди. Това сочат резултатите от проведено наблюдение на Териториално статистическо бюро – Север, отдел „Статистически изследвания – Габрово“ по отношение на работната сила през миналата година.

Коефициентът на заетост на населението, в същата възрастова група, е 70.5процентни пункта. 65.4% от тях са мъжете, а 75.7% жените. В сравнение с 2022 г. коефициентът намалява с 0.7%, отчитат още от Статистиката.

През 2023 г. икономически активните лица на възраст между 15 и 64 навършени години в област Габрово са 43.0 хиляди или 77.6% от населението на същата възраст. В сравнение с 2022 година коефициентът на икономическа активност се увеличава с 0.5 процентни пункта.

Общият брой на заетите лица е 40.1 хил., от които 19.1 хил. или 47.6% са мъже, а 21.0 хил. или 52.4% са жени. Коефициентът на заетост на населението на възраст 15 и повече навършени години в областта е 47.8% (48.5% за мъжете и 47.2% за жените).

Наблюдението на работната сила във всички държави – членки на ЕС, включително и в България, се провежда в съответствие с изискванията на Регламент (EС) 2019/1700 на Европейския парламент и на Съвета за създаване на обща рамка за европейската статистика за лицата и домакинствата, основана на индивидуални данни, събрани чрез извадки, и свързаните с него прилагащи регламенти на Европейската комисия в областта на статистиката на работната сила.

Зареди още

Икономика

Постигнете успех с подкрепата на Visa Бизнес Хъб и специалните оферти за собствениците на МСП

Published

on

Известни с богатата си индустриална история и занаятчийство Габрово и областта приютяват както големи промишлени компании, така и малки и средни предприятия на които се падат над ¾ от заетостта.

За собствениците на малки и средни предприятия (МСП) времето е ограничено и ценно. Те са заети с управлението на всичко – от операциите на бизнеса до привличането на клиенти и грижата за служителите. В тази така динамична обстановка, търсенето на възможности за спестяване на време и финанси, е от съществено значение. За да подпомогне МСП в тяхното развитие на помощ идва Visa Бизнес Хъб, платформата, на която предприемачите ще открият най-добрите оферти и намаления, без да губят време в търсене.

С Visa Бизнес Хъб фирмите могат да се възползват от широка гама от специални оферти и отстъпки, които обхващат всичко – от рекламни кампании и обновяване на офисното пространство, през покупки книги, до грижа за бизнес пътуванията. Платформата е създадена така, че да спести време и усилия на бизнес собствениците, като им предоставя лесен и удобен начин за намиране на най- добрите предложения.

За всеки предприемач най-важен е успехът. За да го постигане е от ключово значение да има ефективни рекламни кампании. Etarget предлага разнообразие от възможности за достигане до целевите аудитории чрез различни рекламни формати. Експертното планиране и управление на кампании дава възможност да се създаде значимо присъствие онлайн, да се увеличи разпознаваемостта и да се постигнат желаните резултати. Всеки нов клиент, който плаща с Visa Business карта, ще получи 20% бонус към заредения кредит.

Ключов фактор за успеха на един бизнес е и удовлетворението на служителите от работата им. За тази цел от съществено значение е работното им пространство да е удобно и функционално, както и да не липсват необходимите консумативи и оборудване, за да бъдат могат лесно и бързо да бъдат свършени възложените задачи. Заедно с Office 1, Visa предоставя възможността на всички Visa Business и Visa Business Premium картодържатели да получат 12% отстъпка на печатни и рекламни услуги, мебели и столове, съвместими консумативи и канцеларски материали.

Друга съществена съставка за успех е знанието. За предприемачите, които непрестанно търсят начини да подобрят своите умения и да развият своите бизнеси, четенето на книги е един от най-мощните инструменти. Книгите, обвързани с бизнес развитие, биха могли да помогнат на собствениците на МСП Visa Confidential2 да се обогатят с нови знания, да разширят своето разбиране за процесите и да придобият ценни умения, които могат да приложат в собствените си предприятия. Visa и Ozone.bg имат специална оферта към всички Visa Business картодържатели – 15% отстъпка за книги, които покриват широк спектър от теми, включително бизнес етикет, кариера и HR, комуникация, коучинг, лидерство, маркетинг, мениджмънт, предприемачество и самоусъвършенстване.

За да разшири обхвата на своя успех, е необходимо предприемачът да разшири и мащаба на своя бизнес и в това пътуванията играят ключова роля. Самолетните полети са важни за установяването на нови контакти и изграждането на стратегически партньорства назависимо дали става въпрос за участие в изложения, или среща с потенциален бизнес партньор. Air Refund е тук, за да осигури спокойствие и сигурност по време на бизнес пътуванията, като се грижи за получаване на обезщетение при отменени полети или закъснения. За всички притежатели на Visa Business карта, компанията предлага до 25% отстъпка от цената на комисиона.

Всички специални оферти, които платформата Visa Бизнес Хъб предлага, могат да се разгледат на обособената за тях страница.

Зареди още

Икономика

Декларация до 1 април с 5% отстъпка от данъка

Published

on

Остават броени дни, в които физическите лица могат да ползват отстъпката от 5% от данъка за довнасяне по годишната си данъчна декларация, информират от офиса на НАП -Габрово.

За да се възползват от отстъпката, гражданите трябва да подадат декларацията си по електронен път до 1 април, защото 31 март е неделя, да внесат целия размер на данъка за довнасяне, намален с отстъпката до тази дата и да нямат подлежащи на принудително изпълнение публични задължения.

От началото на кампанията, досега в габровския офис на НАП са приети общо 3 599 декларации по чл. 50 от ЗДДФЛ. От тях по интернет с ПИК са били подадени 1 940, на хартиен носител 1 316, в офиса на НАП – 1 287, а чрез български пощи – 16. Най-бързо и лесно декларирането и плащането на задълженията става през Портала за електронни услуги на НАП, достъпни с персонален идентификационен код (ПИК), издаден от НАП безплатно, или квалифициран електронен подпис (КЕП).

Потребителите могат да се възползват онлайн от предварително попълнената данъчна декларация. В нея са въведени данни за получените през 2023 година доходи. Преди да потвърдят попълнената декларация, е необходимо данъкоплатците да я прегледат внимателно, да я допълнят или коригират, ако това се налага, след което да я изпратят, съветват от НАП.

Срокът за декларирането на доходите и плащане на данъка за довнасяне е 30 април 2024 г.

Освен по електронен път, данъчните декларации могат да се изпратят по пощата, да се подадат на място в салона за обслужване на клиенти на ул. „Радецка“ №11 или в някои пощенски станции в Габрово, Севлиево, Дряново и Трявна, където директно ще бъде издаден входящ номер.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица