Свържи се с нас

Икономика

Над 90% от клиентите са доволни от работата на колцентъра на НАП

Информационният център спести 50 000 посещения в офисите на НАП

Published

on

Над 50 000 посещения на граждани и представители на фирми са спестени от Информационния център на Националната агенция за приходите (НАП) за първите два месеца на 2012 г. От началото на годината до края на февруари 2012 г., чрез телефона за информация на агенцията 0700 18 700 са обслужени 45 800 обаждания, а служителите на Информационния център са отговорили на близо 4 300 въпроса, постъпили на електронния му адрес – infocenter@nra.bg.

Най-честите въпроси, чиито отговори търсят клиентите на НАП са свързани с използването на електронните услуги, получаването и ползването на Персонален идентификационен код, попълването на годишните данъчни декларации, документите, които се подават заедно с декларациите, ползването на отстъпки и облекчения. Хората се интересуват и как могат да възстановят здравноосигурителни права, да се освободят от внасяне на здравни вноски. Клиентите на администрацията търсят помощ и за това как могат да си платят данъците и осигурителните задължения – начини на плащане, срокове, банкови сметки, кодове за вид плащане.

За първите два месеца на годината над 12 000 граждани са направили справка за здравноосигурителния си статус чрез автоматичната услуга на колцентъра. В същото време другата автоматизирана услуга – справка за регистрираните по ДДС фирми, са ползвали 2400 клиенти на администрацията.

Статистиката на информационния център сочи още, че пропуснатите обаждания в работно време са под 6%, а доволните от получената информация от служителите на НАП са над 90%. Средната продължителност на телефонните разговори за първите два месеца на 2012 г. е била 5 минути.

Можете да ни намерите и във Фейсбук на :
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

Станете част от екипа на „Косач Трепач

Published

on

Специализираната габровска фирма „Косач Трепач“, водеща в професионалното озеленяване и поддръжка на дворове, градини, терени и зелени площи, търси служители, които да се присъединят към нашия екип.

Предлагаме следните предимства и възможности на нашите работници:

  • Трудов договор и осигуровки.
  • Мотивиращо възнаграждение през обучителния период за въвеждане в работния процес.
  • Стартова заплата, в размер на над средната за региона, с възможност за допълнително увеличение
  • Работен ден, с продължителност 8 часа, от понеделник до петък, с 2 почивни дни – събота и неделя.
  • Допълнително финансово стимулиране за положен извънреден труд
  • Най-висок клас работно облекло
  • Възможност за кариерно развитие и обучение
  • Работа в млад и динамичен колектив

Допустими са и кандидати без опит, но с голямо желание за работа и развитие. Предимство имат кандидати, притежаващи предишен опит в сферата.

За допълнителна информация и насрочване на интервю, моля, свържете се с нас на телефон: +359 899 140 254.

Присъединете се към екипа на „Косач Трепач“ и бъдете част от успеха ни в създаването на красива и здрава зелена среда!

Зареди още

Икономика

„Теспом“ АД търси стругар

Published

on

Фирма „Теспом“АД търси:

1. Стругар, универсален струг.

При интерес, моля изпратете Вашата автобиография на електронна поща: tedi_nikolova@tespom.bg или на място в дружеството: гр. Габрово, ул.“Бодра смяна“1.

Тел. за връзка: 0879/123 678 – инж.Христо Метев.

Зареди още

Икономика

Фирма „Теспом“ търси работник

Published

on

Фирма „Теспом“АД търси:

1. Стругар, универсален струг.

При интерес, моля изпратете Вашата автобиография на електронна поща: tedi_nikolova@tespom.bg или на място в дружеството: гр. Габрово, ул.“Бодра смяна“1.

Тел. за връзка: 0879/123 678 – инж.Христо Метев.

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица